AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Jeg er på en mann på institusjon. En kvinnelig behandler flørter med meg. Hun har gitt komplimenter om dialekt, stemmen min. At jeg er rolig. Det gir henne ro sa hun. " Jeg blir helt varm", sa hun. Jeg har en sterk personlighet og tro på meg selv.( Ikke høy på meg selv). Jeg har en vennlig og imøtekommende fremtoning, har ikke noe markeringsbehov, sier det jeg mener om noe. For meg er det helt naturlig. Noe annet ville være uaktuelt. Jeg ord legger meg alltid ryddig. Ved en anledning tok hun meg og på armen. En kveld skulle finne noe om et emne på laptopen sin. Hun satt seg opp, lente seg mot laptopen slik at jeg kunne se rett ned i utringningen. Etter en time( med prat om annet underveis) spurte jeg om hun hadde funnet noe. " Nei, blir bare til at jeg skroller". Jeg syntes hun er ei fantastisk kvinne. Hun sier mye fint til meg. Fin i tøy etc. Så hva tenker dere kvinner her om dette da? Anonymkode: 611ff...a25 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Tenker du innbiller deg ting eller feiltolker. Er hun behandleren din og du pasient er det ikke uvanlig at pasienter feiltolker omsorg som flørting. Anonymkode: fae5d...54a 6 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai At du overtolker og at du tror hyggelig dame er det samme som å flørte med deg. Anonymkode: 94e31...082 8 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai Har ikke du 11 små du skal legge? Anonymkode: 40553...2a0 7
alfathealfa Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai (endret) Behandlere er hyggelige mot pasienter og brukere. Tenker du legger for stor vekt på det. Endret 29. mai av alfathealfa 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai Vrangforestillinger er grunnen til at du er innlagt? Anonymkode: 59fca...0ff 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Hva er poenget ditt her? At du synes det er problematisk og trenger råd om hvordan du skal håndtere det, eller vil du dele noe du egentlig er litt stolt av? Anonymkode: 85de2...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er poenget ditt her? At du synes det er problematisk og trenger råd om hvordan du skal håndtere det, eller vil du dele noe du egentlig er litt stolt av? Anonymkode: 85de2...3a5 Det er det som er poenget skjønner du. Jeg har lest på flere tråder her. Syntes så mange kvinner er ufine i kommentarene mot spesielt menn her. Så da fant jeg på noe da. Og ganske riktig. Lot ikke vente på seg😅😅. Lykke til videre😅🙂 Anonymkode: 611ff...a25
AnonymBruker Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vrangforestillinger er grunnen til at du er innlagt? Anonymkode: 59fca...0ff Frustrert frue som skriver, nettroll på kvinneguiden😅 Anonymkode: 611ff...a25
AnonymBruker Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Nordlysstøv skrev (Akkurat nå): Fortsatt god bedring 🤯🧠 Takk det samme😅 Anonymkode: 611ff...a25
AnonymBruker Skrevet 29. mai #13 Skrevet 29. mai Det er litt sånn kjæresten min sier, han mener alle [attraktive] kvinner han møter blir veldig interessert i han, "det er ikke måte på hvor godt hun liker meg". Spesielt de ansatte han har møtt på instituasjon og i behandling har visstnok vist voldsom interesse. Det var irriterende i starten, nå ser jeg kanskje mer at han har et veldig bekreftelsesbehov etter å hatt en del utfordringer de siste årene. Det er nok ganske vanlig å forveksle det å gjøre jobben sin og vise interesse, med å faktisk være interessert. Jeg håper ingen jeg følger opp via jobben tror jeg er interessert i mer enn å hjelpe dem videre i livet. Anonymkode: 4e94a...1dd
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:50 #14 Skrevet søndag kl. 15:50 Spør henne rett ut da vel. Flørter du med meg? Så hører du hva hun svarer. At hun kommenterer stemmen din osv er litt rart. Jeg hadde reagert litt på det selv om en behandler hadde pratet sånn til meg. Jeg har vært på institusjon noen ganger. Men det kan være et kompliment til deg også eller få deg til å føle deg vel og verdifull. De er som regel godt skolerte de som jobber på institusjon, og vet at flørting osv er nono . Blir du usikker av dette, så spør henne. Det tåler hun fint. Anonymkode: 14372...632
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:53 #15 Skrevet søndag kl. 15:53 Tenk om vi kvinner hadde den samme selvtilliten som alle disse middelmådige mennene 😅 Det burde vi virkelig ha! Anonymkode: b1660...553 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:55 #16 Skrevet søndag kl. 15:55 Har opplevd det samme. Er nå gift på femte året. Du må nok forholde deg profesjonelt til henne foreløpig, men bra å holde en hyggelig tone. Anonymkode: d069e...30a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:55 #17 Skrevet søndag kl. 15:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenk om vi kvinner hadde den samme selvtilliten som alle disse middelmådige mennene 😅 Det burde vi virkelig ha! Anonymkode: b1660...553 Det er ikke selvtillit . De er desillusjonerte. Anonymkode: 7d521...714 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:02 #18 Skrevet søndag kl. 16:02 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenk om vi kvinner hadde den samme selvtilliten som alle disse middelmådige mennene 😅 Det burde vi virkelig ha! Anonymkode: b1660...553 Kvinnelige fengsels-ansatte er skolerte, men noen deler regelmessig ut blowjobs og narko til innsatte, så hvorfor er det umulig at to personer på et sykehus har god kjemi? Anonymkode: d069e...30a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:17 #19 Skrevet søndag kl. 16:17 AnonymBruker skrev (På 29.5.2026 den 22.50): Det er det som er poenget skjønner du. Jeg har lest på flere tråder her. Syntes så mange kvinner er ufine i kommentarene mot spesielt menn her. Så da fant jeg på noe da. Og ganske riktig. Lot ikke vente på seg😅😅. Lykke til videre😅🙂 Anonymkode: 611ff...a25 Skjønner ikke hva du ville oppnå med denne trolletråden. Når det er snakk om flørt i en behandler-pasient-relasjon, vil du jo få samme kommentarer uansett om du er mann eller kvinne. Det er jo like no-no, uansett om du er mann eller kvinne. Anonymkode: d0cf6...6b7 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:51 #20 Skrevet mandag kl. 06:51 Stakkars kvinner som jobber med helse og omsorg. Det går ikke an å være hyggelig på jobb uten at en ekkel kåtgris får tanker i hodet. Anonymkode: f3dcd...081
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå