Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk et smykke av kjæresten min mens vi bare var kjærester. Det er et gullsmykke med et hjerte-anheng hvor han har gravert inn: Jeg elsker deg! og bak står det: Fra ................. (det står et navn altså... ;) ) Jeg blei utrolig glad for gaven og har gått med smykket helt siden jeg fikk det. Skulle gjerne gitt noe lignende til han, men han er ikke akkurat den typen som liker å gå med smykker...

Etter dette har vi altså flyttet sammen, og på torsdagen når vi hadde vært sammen i 5 år så FRIDDE HAN til meg!!!!!!! Er fortsatt i lykkerus! :hjerter_rundt: Skal kikke på ringer i dag - gleder meg! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk et smykke av kjæresten min mens vi bare var kjærester. Det er et gullsmykke med et hjerte-anheng hvor han har gravert inn: Jeg elsker deg! og bak står det: Fra ................. (det står et navn altså... ;) ) Jeg blei utrolig glad for gaven og har gått med smykket helt siden jeg fikk det. Skulle gjerne gitt noe lignende til han, men han er ikke akkurat den typen som liker å gå med smykker...

Etter dette har vi altså flyttet sammen, og på torsdagen når vi hadde vært sammen i 5 år så FRIDDE HAN til meg!!!!!!! Er fortsatt i lykkerus!  :hjerter_rundt:  Skal kikke på ringer i dag - gleder meg! :-D

Gratulerer!!! :klem::hjerter_rundt::bryllup::velkommen:

(Nå må du flytte deg over til bryllupsforumet og være med i planleggingen!!! :ler: )

Skrevet
Jeg ville ikke kjøpt tradisjonelle forlovelsesringer om jeg ikke var forlova, nei. Men noen gjør vel det? Er allianseringer og forlovelsesringer det samme?

Alliansering er en ring du kan sette diamanter på, f.eks for hvert år man er gift..eller andre spessielle anledninger.( eller fordi man bare har lyst på en diamant til på). Forlovelsesringer er så mangt, men de fleste bruker vanlige glatte..eller med litt mønster...gifteringer. Er jo noen som ikke bytter ut forlovelsesringen med en giftering heller..men bruker den samme. Vi droppa hele forlovelsesringen, brukte ikke ring før vi hadde giftet oss. (men så var vi bare "forlovet" i 4 mnd da)

Skrevet

Jeg har en forlovelsesring i hvitt gull med prinsesseinfatning med diamant i. Når vi gifter oss skal vi ha enkle gullringer. Vi kommer også "bare" til å ha vært forlovet i ca 4 mndr når vi gifter oss. Skjønner at mange dropper forlovelsesring, men jeg er veldig glad i min! Og så ble jo frieriet (i de spanske trappene i Roma) så romantisk når det i tillegg var en diamantring!! :hjerter: Selv om det viktigste er kjæresten min, selvfølgelig!!! :hjerter_rundt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...