AnonymBruker Skrevet 29. mai #21 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville han skulle ringe opp igjen eller sende en melding. Jeg var dødsnysgjerrig på hva slags apeshit crazy dame dette var 😅 Sikkert bare ei som var veldig ensom, og kanskje han var den som "got away". Eller kanskje hun er som meg, som har fotografisk hukommelse når det gjelder tall. (ang å huske tlf nummeret). Anonymkode: d3c84...32e 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #22 Skrevet 29. mai Det har skjedd. Stort sett har det endt med blokkering fordi de ble for innpåslitne, men sist gang så flyttet jeg inn hos han, og bor her enda 4 år etterpå. (Vi var borte fra hverandre i 5 år men har felles barn, så det bllr kanskje litt annerledes enn det du tenkte på TS? ) Anonymkode: d3c84...32e 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #23 Skrevet 29. mai Jeg hadde en rar opplevelse. Jeg er opp i årene, og en gammel kjærestefra mange tiår tilbake tok kontakt for noen år siden. Jeg er gift, og valgte å ikke svare. Jeg kunne ikke se hva det skulle være godt for? Ikke tenkt mye på det egentlig. Så for noen måneder siden hadde jeg en drøm. Og det var en fin drøm, der han kom og tok farvel. Var sitt unge glade jeg. Våknet opp med et smil om munnen, men litt sjokkert. For jeg bare visste at han var død der og da. Det er det rareste..og veldig fint. Anonymkode: fb631...572 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #24 Skrevet 30. mai Det er for å sjekke tempen. Akkurat som idiotiske kollegaer som tror det er normalt å bedrive smisk på fritiden. Folk har ødelagt grensene sine med sosiale medier, og tror alt er tinder. Anonymkode: 794dd...80c 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #25 Skrevet 30. mai Ofte og ofte.... det har skjedd et par ganger. Har en som sendte meg godt nyttår melding lenge, nå spør han bare om vipps innimellom... Det er blitt en stund siden jeg har hørt fra noen gamle flammer, men så har jeg vært i stabilt forhold de siste 12 årene også. Det er blitt en stund siden jeg har hørt fra vipps-fyren også, kanskje fordi det sjeldent var respons å få 🤷♀️ Tror kanskje han ser på meg som noe mer enn en eks da, siden jeg og søsteren hans var bestevenner i ungdomsårene og han kanskje ser på meg som en slags "familie"? Anonymkode: e33b4...dc4
AnonymBruker Skrevet 30. mai #26 Skrevet 30. mai Ja, har skjedd det ja, med de fleste ekser egentlig? Jeg har jo også blitt venn med noen, men teller ikke med de da som jeg har jevnlig kontakt med. Noen ganger er det nok bare en liten "hei, hvordan går det" som er genuint helt vennskapelig. Man kan jo være over noen, men likevel kan de poppe opp og man lurer på om de har det bra. Noen ganger er det litt mer sånn "the one that got away"-opplegg, og noen ganger så tror jeg nok de bare tenker på sex. Anonymkode: 73c51...7a6 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #27 Skrevet 30. mai Har ingen eks , så no problemos. Anonymkode: ed375...b1c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #28 Skrevet 30. mai Jeg blokkerer ekser på alle plattformer, likevel fikk min siste eks sendt meg mld etter 6 mnd. Jeg svarte ut av høflighet, men endte opp med å be ha slette nr mitt, alle sms osv., for jeg ønsker ikke kontakt av mange årsaker, og nr mitt er ikke registrert. Hvorfor tar ekser vare på nr? Jeg har slettet alt, nr, bilder, sms. Er forholdet over har jeg null interesse av fortiden. Anonymkode: 5436a...255 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #29 Skrevet 31. mai Jeg datet en fyr i noen mnd/halvt år for 10 år siden, og nylig tok han kontakt på SoMe helt ut av det blå og ville spørre om noe seksuelt... Han har samboer og barn, og jeg svarte naturligvis ikke på meldingen. Herregud. Anonymkode: 8a320...dd8 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #30 Skrevet 31. mai Har vært gift noen år nå, og mine ekser var fra før SoMe ble vanlig. Derfor null kontakt. Har faktisk aldri sagt et ord til dem etter at forholdet var over. Jeg trur kanskje jeg så en av dem på bussen for sånn 10 år siden, men er ikke helt sikker. Anonymkode: 943df...dc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå