AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Her tenker jeg ikke på dere som er venn med eller f.eks har barn med eksen og må ha kontakt. Opplever dere at eksen plutselig tar kontakt etter mange år? Uren at det er noe grunn? Jeg har en eks som jeg slo opp med for 10 år siden. Noen år tilbake sendte han meg en melding og lurte på hvordan det går. Vi gikk fra hverandre i god tone, og jeg skrev bare tilbake at jeg ikke er interessert i noe kontakt. For noen dager siden, uten at det har vært noe grunn til det, så sendte ham en melding til meg. Jeg svarte ikke. Jeg er singel nå, men om jeg hadde hatt kjæreste så hadde jeg opplevd det som veldig ubehagelig at eksen bare tar kontakt. Lurer på hvor vanlig det er. Anonymkode: 2d1ba...038
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai For noen år siden ble jeg sammen med en fyr, men ganske tidlig i forholdet fant han ut at eksen var gravid og mente det riktige var å gå tilbake til henne. Greit nok det, no hard feelings fra min side. Noen år etter fikk jeg plutselig melding, da ville han ta opp tråden med meg igjen. Men da hadde jeg gått videre. Anonymkode: b9b04...be3 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Har en eks jeg ikke er venner med lengre som har sendt meldinger sånn hvert andre år. Jeg svarer bare kort, er ikke interessert i prat. Tror noen bare er nysgjerrige muligens. Anonymkode: cc86d...90b 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai Ja har flere ekser som tatt kontakt. Tror det er ganske vanlig. Anonymkode: 53096...016 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai Ja, alle ekser har tatt kontakt. Noen etter flere år. Må si jeg synes det er rart. I mitt hode så er slutt, slutt, sånn i hovedsak. Men at jeg ikke skjønner meg på eksene, er vel god grunn til at det bør forbli slutt. Jeg tenker bare, hvor desperat går det an å bli...og det selv om jeg oftest ble forlatt. Jeg er nok lite nostalgisk. Går de, så går jeg videre. Anonymkode: de15b...973 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai Ja,har jo det. Har ikke flydd med alt og alle så mange er det ikke,men til gjengjeld oppegående mennesker. Ser på det som normalt å "høre" hvordan det går med folk man mer eller mindre har delt alt med fra før. Anonymkode: 90f4c...4ad
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Hadde en som ofte tok kontakt. Jeg blokkerte faenskapet, det ble for intenst. Anonymkode: 9a718...d63 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, alle ekser har tatt kontakt. Noen etter flere år. Må si jeg synes det er rart. I mitt hode så er slutt, slutt, sånn i hovedsak. Men at jeg ikke skjønner meg på eksene, er vel god grunn til at det bør forbli slutt. Jeg tenker bare, hvor desperat går det an å bli...og det selv om jeg oftest ble forlatt. Jeg er nok lite nostalgisk. Går de, så går jeg videre. Anonymkode: de15b...973 Du tenker i de baner. Så du delte ikke familien med dine ekser? Enkelte hendelser er det jo greit å opplyse om etter å ha levd sammen i 5-10-15 år. Anonymkode: 90f4c...4ad
AnonymBruker Skrevet 29. mai #10 Skrevet 29. mai Kun de gangene den ene eksen ville skape en historie om at jeg ikke lot han være i fred ovenfor ny dame. Var jo han som ikke lot meg være i fred. Svarte aldri på noen av forsøkene hans som pågikk i 3år. Anonymkode: 541f0...d4e 1 1 1
Kålrota Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai Aldri opplevd. Har bare kontakt med eksen jeg har barn med, og det omhandler jo bare dem. De andre har jeg ikke hatt noe kontakt med etter at det ble slutt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Nei. Jeg har kun opplevd det én gang, men det var hyggelig når det skjedde. Hun tok kontakt cirka fire år etter bruddet og vi fikk snakket om alt som hadde skjedd siden. Anonymkode: f4eda...343 2
BeeKind Skrevet 29. mai #13 Skrevet 29. mai Har opplevd det et par ganger, og det har vært fordi de ønsket å møtes og hooke. Selv om jeg er lykkelig gift 😅 har måttet blokkere 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai Det har skjedd. Må innrømme at jeg er nysgjerrig på hvordan noen av mine ekser har det i dag. Ikke fordi jeg vil ha kontakt eller gjenoppta noe, men fordi jeg er nysgjerrig av natur. Håper de har det bra. Lurer også hvordan livene til tidligere venner ser ut i dag, de man hang med på vgs f eks, hvor kontakten bare har sklidd ut. Er ikke interessert i å gjenoppta noe med noen, som sagt, så da sender jeg selvfølgelig ikke melding. Har nok med å pleie kontakt med de menneskene som står meg nærmest i dag, synes jeg har litt for liten tid til både foreldre, søsken med familie og venner. Jobb krever en del energi og så er selvsagt barna mine (unge voksne, foreløpig barnløse) pri en, dernest kjæresten. Anonymkode: 30b99...a62 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #15 Skrevet 29. mai Ja, og det har alltid endt med sex. Anonymkode: 58a5b...648
AnonymBruker Skrevet 29. mai #16 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så du delte ikke familien med dine ekser? Enkelte hendelser er det jo greit å opplyse om etter å ha levd sammen i 5-10-15 år. Anonymkode: 90f4c...4ad Hva mener du? Anonymkode: de15b...973
Mardina Skrevet 29. mai #17 Skrevet 29. mai Nei, han har ikke tatt kontakt på flere måneder. Regner ikke med at han gjør det heller, selv om han bor i samme by. Han såret meg dypt og jeg har ingenting til overs for det mennesket der. Dessuten er jeg i et nytt og godt forhold nå og han er den jeg fokuserer på ❤️ Det er offentlig på Facebook at jeg er sammen med kjæresten min og da regner jeg med at eksen min ikke er så dum at han tar kontakt med meg.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #18 Skrevet 29. mai Ja, han ville "være venner". Les: ha tilgang på meg, lage drama, ventilere, og kontrollere meg. Anonymkode: c16ab...054 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #19 Skrevet 29. mai Har en eks som som haunter meg, jeg gidder bare ikke svare ham. Det var han som var utro mot meg og ble sammen med hun han var utro med, likevel sender han kjærlighetserklæringer og savnmeldinger til meg nå og da. Jeg gidder ikke blokkere ham, fryder meg heller over hvor patetisk det går an å være som holder på slik han gjør. Anonymkode: 11457...883 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #20 Skrevet 29. mai Det har skjedd samboeren min. Vi var på et utendørs arrangement, plutselig ble han oppringt fra et ukjent nummer, han svarte ikke siden han jobber i et firma der de har ganske store kundeporteføljer og orker ikke jobb lørdagskveld kl. 22.00. Søkte opp nummeret og det viste seg å være en eks/ff fra 25 år tilbake i tid. 🤭 Vi har vært samboere noen år og det er slettes ikke hemmelig at vi er sammen, så det vet nok folk flest rundt oss. Enda mer spesielt om hun har spart på nummeret hans i over 20 år 😅 Jeg ville han skulle ringe opp igjen eller sende en melding. Jeg var dødsnysgjerrig på hva slags apeshit crazy dame dette var 😅 Anonymkode: a285c...51c 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå