AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Tenkte å kjøpe noen hudpleie produkter i gave til en mann (broren min) Har dere noen merker og produkter til menn å anbefale 😊 ? Anonymkode: 6bdea...8cd
AnonymBruker Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Mei88 skrev (2 minutter siden): Bruker han sånn? Hvis ikke er det bortkastet penger Får han det så kommer han nok til å bruke det😅 Anonymkode: 6bdea...8cd
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Solkrem! Cosrx ultra-light invisible er god, bra for huden og uten masse parfyme. En god leppebalsam, gjerne med solfaktor kan også være noe mange menn tar i bruk. Skjeggolje eller balsam kan også være kjekt om han har skjegg eller bart. Mannen min liker dusjoljen fra L’occitane, den lukter mandel og søtt så den er ikke veldig matcho akkurat men den gir ganske godt med fukt, ihvertfall sammenligna med de veldig parfymerte dusjsåpene menn ofte bruker. Generellt har mannen min omfavna alt som gir fukt etter at det gikk opp for han at det går an å ikke klø eller ha stram hud etter dusj så han bruker gjerne bodylotion og håndkrem etter dusj, spesielt på vinteren. Så har han oppdaga at badebomber er veldig behagelig. Anonymkode: 48eb7...df7 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #6 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Solkrem! Cosrx ultra-light invisible er god, bra for huden og uten masse parfyme. En god leppebalsam, gjerne med solfaktor kan også være noe mange menn tar i bruk. Skjeggolje eller balsam kan også være kjekt om han har skjegg eller bart. Mannen min liker dusjoljen fra L’occitane, den lukter mandel og søtt så den er ikke veldig matcho akkurat men den gir ganske godt med fukt, ihvertfall sammenligna med de veldig parfymerte dusjsåpene menn ofte bruker. Generellt har mannen min omfavna alt som gir fukt etter at det gikk opp for han at det går an å ikke klø eller ha stram hud etter dusj så han bruker gjerne bodylotion og håndkrem etter dusj, spesielt på vinteren. Så har han oppdaga at badebomber er veldig behagelig. Anonymkode: 48eb7...df7 Takk!😊 Tror han vil oppleve det samme som mannen din når han for prøvd det Anonymkode: 6bdea...8cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå