AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Jeg snakket om min, nevnte folk, menn og damer ved navn. Fortalte om morsomme episoder, og alt mulig jeg føler er vanlig. Han visste hvem jeg jobbet med og hvordan arbeidsplass fungerte. Han derimot fortalte lite, var 2 kollegaer og sjef som jeg visste navn på, eller ingenting. Han hadde en stor arbeidsplass, med mange kollegaer, og han ga feks inntrykk av at han ikke hadde noen kvinnelige kollegaer, aldri hørt om noen. Nå i ettertid, vi er gått fra hverandre, merker jeg at jeg ikke visste mye om arbeidsplassen hans. Han har vært unormalt hemmelighetsfull. Og jeg traff på noen som kom til å forsvare seg litt tror jeg, fikk inntrykk av at exen har vært en flørt på jobben mens vi var sammen. Og det forklarer kanskje hvorfor jeg fikk vite så lite? Eller? Anonymkode: 7d90e...029
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Noen snakker mye om jobb, andre ikke. Anonymkode: 2bfb0...1ae 2
Natttåke Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai Vi er ikke så interessert i hverandres jobber. Det har ikke vært noen store dramatiske grunner til å drøfte dem.
Jdz Skrevet 28. mai #4 Skrevet 28. mai Tja. Jeg og min kone snakker om alt mulig, men det er lite vi begge finner mindre interessant enn å snakke om jobb og arbeidsplassene vår når vi har fri og tid sammen. Samme gjelder når jeg er med venner. Å drive og snakke jobb på fritiden er greit til en viss grad, men i utgangspunktet en uting. Jeg finner det derfor ikke unormalt i det hele tatt, snarere tvert imot, og ikke et tegn på noe annet enn at han sannsynligvis setter pris på å være ferdig på jobb når han er ferdig på jobb. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Han kunne jo snakket om jobben selv om han var en flørt der, han hadde jo bare hoppet over akkurat den delen 😅 Jeg liker å snakke om jobben min, og faget mitt, men er jeg sammen med noen i en helt annen bransje, som ikke vet hvem noen på min jobb er, så blir det jo ikke så mye snakke om det. Jeg har jo bestevenner som omtrent ikke vet hva jeg gjør liksom. Har masse venner på jobben som jeg kan snakke om jobben med. Nå dater jeg en som har omtrent samme jobb som meg og vi snakker vedig mye jobb, han er min mentor og jeg hans. Anonymkode: d3664...f88
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg snakket om min, nevnte folk, menn og damer ved navn. Fortalte om morsomme episoder, og alt mulig jeg føler er vanlig. Han visste hvem jeg jobbet med og hvordan arbeidsplass fungerte. Han derimot fortalte lite, var 2 kollegaer og sjef som jeg visste navn på, eller ingenting. Han hadde en stor arbeidsplass, med mange kollegaer, og han ga feks inntrykk av at han ikke hadde noen kvinnelige kollegaer, aldri hørt om noen. Nå i ettertid, vi er gått fra hverandre, merker jeg at jeg ikke visste mye om arbeidsplassen hans. Han har vært unormalt hemmelighetsfull. Og jeg traff på noen som kom til å forsvare seg litt tror jeg, fikk inntrykk av at exen har vært en flørt på jobben mens vi var sammen. Og det forklarer kanskje hvorfor jeg fikk vite så lite? Eller? Anonymkode: 7d90e...029 Jeg forteller lite. Han forteller mye. Jeg har ikke noen affærer. Anonymkode: 2f506...f06
Summeer Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai (endret) Jeg snakker lite om jobben min. Tror ikke han vet hva noen av mine kolleger heter. Jeg vil ikke tenke på jobb når jeg har fri. Jeg har hilst på noen av hans kolleger fordi jeg av og til henter bilen på jobben hans og kjører den hjem om han skal ut på lønningspils, eller har kjørt dem hjem fra jobb/togstasjonen på kvelden. Snakker jobb med noen venninner som har tilsvarende problemstillinger når jeg trenger litt perspektiver på ting uten å måtte forklare så mye, siden de forstår konteksten rundt mine problemstillinger. Endret 28. mai av Summeer
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai Jeg ser at jeg formulerte meg klønete. Han var glad i å snakke om jobben i seg selv, oppgaver hva som hadde skjedd osv, men alt var "anonymisert" på en måte. Nevnte ikke navn eller hvem som var involvert osv. Ikke noe om arbeidsplassen sosialt sett. Og han sa mer eller mindre at det ikke jobbet damer der, noe jeg vet nå ikke var sant, så hvorfor lyve om det? Jeg har aldri vært sjalu type, og nå ser jeg at jeg sikkert burde vært mer skeptisk, for jeg ante virkelig ikke noe. Anonymkode: 7d90e...029
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg snakket om min, nevnte folk, menn og damer ved navn. Fortalte om morsomme episoder, og alt mulig jeg føler er vanlig. Han visste hvem jeg jobbet med og hvordan arbeidsplass fungerte. Han derimot fortalte lite, var 2 kollegaer og sjef som jeg visste navn på, eller ingenting. Han hadde en stor arbeidsplass, med mange kollegaer, og han ga feks inntrykk av at han ikke hadde noen kvinnelige kollegaer, aldri hørt om noen. Nå i ettertid, vi er gått fra hverandre, merker jeg at jeg ikke visste mye om arbeidsplassen hans. Han har vært unormalt hemmelighetsfull. Og jeg traff på noen som kom til å forsvare seg litt tror jeg, fikk inntrykk av at exen har vært en flørt på jobben mens vi var sammen. Og det forklarer kanskje hvorfor jeg fikk vite så lite? Eller? Anonymkode: 7d90e...029 Hadde det slik i mitt forhold også. Han visste nesten alt min arbeidsplass, navnet på kollegaene min og hva som foregikk. Det var ofte samtaleemne ved middagsbordet. Og det var også fordi han spurte og viste interesse. Spurte jeg tilbake om hvordan dagen hadde vært og hva som hadde skjedd. Så var alltid standardsvar at dagen var ok, ikke så mye var skjedd. Hendte han av og til luftet irritasjon, men etter å ha truffet samboer et par ganger på byen, når vi begge var ute på noe sosialt med våre respektive kollegaer, fikk jeg en distinkt følelse av de var en tettere gjeng en det jeg forestilte meg. I etterkant kom det frem at han hadde vært intim med ganske mange av sine kvinnelige kollegaer og at alle hadde vært med alle i den kretsen. Det gav meg et utbehag og en følelse av at jeg var med en "man whore", viste seg seg senere at min følelse stemte ganske godt. Det skapte stor usikkerhet i forholdet og han trygget meg på ingen måte. Uten tillitt - intet forhold, så det ble slutt. Trist, for jeg gikk inn i forholdet med full tillit og vilje til å satse på oss. Var passert 35 begge to og vi hadde begge kommunisert tydelige med hverandre hva vi øsnket med vår relasjon. Det holdt i år, da klarte ikke mer av det jeg oppfattet som hemmelighetskremmeri. Aldri kjent på slike følelser før, så jeg holdt på å bli ko-ko. Anonymkode: 0b06c...152
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Vi snakker litt begge to. Men det er klart at arbeidshverdagen påvirker privatlivet både positivt og negativt. Har du hatt en dårlig dag på jobb, er det godt å snakke og ventilere til noen som ikke er på jobben. Få andre synspunkt på ting, men til en viss grense selvsagt. Men til det andre ts nevner, kollegaer av det andre kjønn: Min fortalte om den nye dama som hadde begynt på jobben hans. Syntes hun var flott. Tenkte at det var fint at han fortalte det, var ærlig. Det gjorde meg ikke urolig i det hele tatt. Hadde han ikke fortalt det, men holdt skjult at det var komt en ny kollega på jobb, så hadde jeg tenkt mitt. Men om jeg hadde begynt å fritte han ut hver dag om den nye kollegaen, hadde jeg bare irritert mannen og kanskje han hadde funnet på noen sprell, for å slippe den sjalue og kontrollerende kjerringa hjemme. Anonymkode: ffb57...68a
AnonymBruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg snakket om min, nevnte folk, menn og damer ved navn. Fortalte om morsomme episoder, og alt mulig jeg føler er vanlig. Han visste hvem jeg jobbet med og hvordan arbeidsplass fungerte. Han derimot fortalte lite, var 2 kollegaer og sjef som jeg visste navn på, eller ingenting. Han hadde en stor arbeidsplass, med mange kollegaer, og han ga feks inntrykk av at han ikke hadde noen kvinnelige kollegaer, aldri hørt om noen. Nå i ettertid, vi er gått fra hverandre, merker jeg at jeg ikke visste mye om arbeidsplassen hans. Han har vært unormalt hemmelighetsfull. Og jeg traff på noen som kom til å forsvare seg litt tror jeg, fikk inntrykk av at exen har vært en flørt på jobben mens vi var sammen. Og det forklarer kanskje hvorfor jeg fikk vite så lite? Eller? Anonymkode: 7d90e...029 Vi forteller hverandre ganske mye. Min kone har deltatt på flere sammenkomster, julebord og sommerfester med mine kolleger og jeg har deltatt på liknende med hennes kolleger. Vi har besøkt hverandres arbeidsplasser og vi begge kjenner hverandres kolleger, arbeisplass og arbeidsoppgaver godt. Anonymkode: 0aeae...c0d
AprilLudgate Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai Er det en ting jeg aldri har giddet så er det å snakke om jobb når man ikke er på jobb. Ikke er jeg interessert i mannens kollegaer/sjefer osv heller. Snakket heller aldri om studiene når vi drev med det. Har dog ei venninne som snakket mye om jobb og jeg husker det var veldig kjedelig 😅 Hun hadde en spennende jobb asså, men jeg bare er ikke så interessert i folk sine jobber. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai Jeg synes det er rart at folk ikke er interesserte i jobben til den de er sammen med. For jobben er jo en veldig stor del av livet til folk, og det som skjer der, kan ha vesentlig innvirkning på folk. Jeg ser på det litt som med hobbyer kjæresten min har, som jeg i utgangspunktet ikke er interessert i. Jeg spør jo og hører på når han forteller om hobbyene fordi jeg er interessert i HAN, hans liv og hvordan han har det. Det er det samme med jobben hans, det er en del av livet hans, derfor hører jeg på når han forteller og spør om hvordan dagen har vært. Anonymkode: c2539...8b6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå