Gå til innhold

Er det mange som driver med edging?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Skjønner ikke at folk har selvdisiplin og tålmodighet til sånt😅 Når jeg er kåt så sliter jeg veldig med ikke havne i "the point of no return" ganske kjapt. Eller, kan kanskje holde ut maks 15-20 min. Det får heller bli en orgasme eller to til.

Anonymkode: 1d7da...293

Det er det tingen handler om, kontrolere orgasmen. Med meg er det slik at orgasmen blir kraftigere og mer intens om man klarer å kontrolere orgasmen.. men det blir hele tiden en vurdering om man skal komme eller utsette litt til 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
fisker1 skrev (7 timer siden):

Du må snakke for deg selv. Det må alle gjøre. 

Men spørsmålet ditt i tittelen er om det er mange som gjør det. Det kan jo ingen av oss vite, siden hver og en bare kan svare for seg selv, og bare vet om seg selv og evt partner gjør det. Hvor mange det er totalt er det vel ikke noen som har oversikt over (men jeg har ikke sjekket med SSB, altså, mulig de vet).

Og selv om du får hundre "jeg gjør" svar her inne, er det jo uansett ikke representativt for den norske befolkning, så du kan ikke dra noen konklusjoner om hvor mange som gjør det basert på svarene her. 

Anonymkode: 2d055...8f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men spørsmålet ditt i tittelen er om det er mange som gjør det. Det kan jo ingen av oss vite, siden hver og en bare kan svare for seg selv, og bare vet om seg selv og evt partner gjør det. Hvor mange det er totalt er det vel ikke noen som har oversikt over (men jeg har ikke sjekket med SSB, altså, mulig de vet).

Og selv om du får hundre "jeg gjør" svar her inne, er det jo uansett ikke representativt for den norske befolkning, så du kan ikke dra noen konklusjoner om hvor mange som gjør det basert på svarene her. 

Anonymkode: 2d055...8f2

Slutt å tenk for mye du. Det er det lureste du gjør nå. 

Skrevet

Teasing og edging er nok ikke uvanlig. Mange er opptatt av å forlenge og forsterke nytelsen. Gjør det selv og orgasmene er sykt intense.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, la meg se, er det dag 2 eller 3, nå tro? Nei runking er ikke konstant i hodet her i gården, man må i det minste være singel for å holde på sånn som ts. 

Anonymkode: d2587...559

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...