fisker1 Skrevet 57 minutter siden #1 Skrevet 57 minutter siden Jeg bruker edging til nytelse, kan drive på i timer, over mange dager. Er det flere som gjør det? 1
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #2 Skrevet 51 minutter siden Har et liv utenom sex også, så nei, jeg bedriver ikke edging i flere timer over flere dager. Anonymkode: b8d25...18b
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #3 Skrevet 45 minutter siden fisker1 skrev (11 minutter siden): Jeg bruker edging til nytelse, kan drive på i timer, over mange dager. Er det flere som gjør det? Ja, det er det. Ikke jeg, men det finnes helt sikkert noen der ute som gjør det. Anonymkode: 2d055...8f2
fisker1 Skrevet 35 minutter siden Forfatter #4 Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har et liv utenom sex også, så nei, jeg bedriver ikke edging i flere timer over flere dager. Anonymkode: b8d25...18b Jeg gjør ikke det til vanlig, men har gjort det. Men edging ilag med partner er sykt hærlig.. om begge er in to it. 1
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #5 Skrevet 11 minutter siden Jeg kan gjøre det, men vet ikke hva du mener med over mange dager? Jeg kan onanere/edge lenge en kveld f.eks, men ikke la meg selv få orgasme. Så kan jeg gjøre det samme dagen etter, også uten å komme. Men jeg holder liksom ikke på konstant over flere dager Edging er forøvrig deilig. Anonymkode: e81b1...081
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå