fisker1 Skrevet 28. mai #1 Skrevet 28. mai Jeg bruker edging til nytelse, kan drive på i timer, over mange dager. Er det flere som gjør det? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Skrevet 28. mai Har et liv utenom sex også, så nei, jeg bedriver ikke edging i flere timer over flere dager. Anonymkode: b8d25...18b 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #3 Skrevet 28. mai fisker1 skrev (11 minutter siden): Jeg bruker edging til nytelse, kan drive på i timer, over mange dager. Er det flere som gjør det? Ja, det er det. Ikke jeg, men det finnes helt sikkert noen der ute som gjør det. Anonymkode: 2d055...8f2
fisker1 Skrevet 28. mai Forfatter #4 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har et liv utenom sex også, så nei, jeg bedriver ikke edging i flere timer over flere dager. Anonymkode: b8d25...18b Jeg gjør ikke det til vanlig, men har gjort det. Men edging ilag med partner er sykt hærlig.. om begge er in to it. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5 Skrevet 28. mai Jeg kan gjøre det, men vet ikke hva du mener med over mange dager? Jeg kan onanere/edge lenge en kveld f.eks, men ikke la meg selv få orgasme. Så kan jeg gjøre det samme dagen etter, også uten å komme. Men jeg holder liksom ikke på konstant over flere dager Edging er forøvrig deilig. Anonymkode: e81b1...081 2
fisker1 Skrevet 28. mai Forfatter #6 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg kan gjøre det, men vet ikke hva du mener med over mange dager? Jeg kan onanere/edge lenge en kveld f.eks, men ikke la meg selv få orgasme. Så kan jeg gjøre det samme dagen etter, også uten å komme. Men jeg holder liksom ikke på konstant over flere dager Edging er forøvrig deilig. Anonymkode: e81b1...081 Jeg mener selfølgelig ikke konstant over flere dager😅 Men en dag og fortsette neste dag som du skriver. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai Har dessverre andre ting å gjøre enn å dra meg i pikken over flere dager. Handle mat, støvsuge huset, kjøre barna til aktiviteter, mate hønsene til 11åringen, henge klær til tørk, som kona har puttet i vaskemaskinen, rydde kjøkkenet før jeg legger meg, sove litt f.eks. Anonymkode: 468ce...2b6 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai Nei. Vil heller få flere orgasmer da… Anonymkode: 3705e...42d
AnonymBruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Nei: orgasmen blir dårligere/svakere av det. Anonymkode: aa26a...bdc
AnonymBruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai fisker1 skrev (9 timer siden): Jeg bruker edging til nytelse, kan drive på i timer, over mange dager. Er det flere som gjør det? Ja jeg teaser og edger flere timer uten orgasme, så pause og ny edging neste dag, også da uten orgasme. Kan gjøre dette oppimot en uke. Orgasmene blir sykt intense. Får ofte serieorgasmer etter å edget og pint meg i flere dager. Anonymkode: 9fdc5...348
Elaine Marley Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
fisker1 Skrevet 29. mai Forfatter #13 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har dessverre andre ting å gjøre enn å dra meg i pikken over flere dager. Handle mat, støvsuge huset, kjøre barna til aktiviteter, mate hønsene til 11åringen, henge klær til tørk, som kona har puttet i vaskemaskinen, rydde kjøkkenet før jeg legger meg, sove litt f.eks. Anonymkode: 468ce...2b6 Jo men bare være effektiv så rekker du mye mer en du ramser opp i tillegg til edging, er ikke slik at det er kun det man gjør.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai fisker1 skrev (19 minutter siden): Jo men bare være effektiv så rekker du mye mer en du ramser opp i tillegg til edging, er ikke slik at det er kun det man gjør. Ikke kun det man gjør? Nei? "(...) kan drive på i timer, over mange dager." Folk som har en jobb og / eller barn, har neppe mulighet til det du har tid til. Selv om de har en sykelig behov for å tilfredsstille seg selv sexuelt. Anonymkode: 468ce...2b6 1
fisker1 Skrevet 29. mai Forfatter #15 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke kun det man gjør? Nei? "(...) kan drive på i timer, over mange dager." Folk som har en jobb og / eller barn, har neppe mulighet til det du har tid til. Selv om de har en sykelig behov for å tilfredsstille seg selv sexuelt. Anonymkode: 468ce...2b6 Jeg har jobb men jobber turnus. Men skønner problemet ditt.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #16 Skrevet 29. mai Hvordan skal folk her inne vite om det er mange som driver med det? Anonymkode: 0f84d...935 1
fisker1 Skrevet 29. mai Forfatter #17 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvordan skal folk her inne vite om det er mange som driver med det? Anonymkode: 0f84d...935 Du må snakke for deg selv. Det må alle gjøre.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #18 Skrevet 29. mai Jeg kunne gjøre det, opp i mot tre timer, hvis jeg våknet tidlig i helga, eller hadde huset for meg selv. Etter en runde på Cipralex mistet jeg følelsen i penishodet, og er nå bare glad for at jeg fremdeles kan få ereksjon, og noen halvdårlige orgasmer. Anonymkode: ef821...efb
fisker1 Skrevet 29. mai Forfatter #19 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kunne gjøre det, opp i mot tre timer, hvis jeg våknet tidlig i helga, eller hadde huset for meg selv. Etter en runde på Cipralex mistet jeg følelsen i penishodet, og er nå bare glad for at jeg fremdeles kan få ereksjon, og noen halvdårlige orgasmer. Anonymkode: ef821...efb Veldig synd
AnonymBruker Skrevet 29. mai #20 Skrevet 29. mai Skjønner ikke at folk har selvdisiplin og tålmodighet til sånt😅 Når jeg er kåt så sliter jeg veldig med ikke havne i "the point of no return" ganske kjapt. Eller, kan kanskje holde ut maks 15-20 min. Det får heller bli en orgasme eller to til. Anonymkode: 1d7da...293
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå