AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg og kjæresten har vært sammen noen mnd nå. Vi har kost oss med hverandre og begynt å bli kjent med hverandre seksuelt. Jeg har ved flere anledninger sagt hva jeg liker og hva som er viktig for meg. Og jeg har måttet være veldig tydelig om dette. Jeg liker at han gir meg orgasme enten ved at han går ned på meg, eller fingrer meg og stimulerer klitoris. Jeg liker å suge han og er ellers med på alt som han ønsker. Og det er noe jeg liker. Men jeg opplever at han ikke har så mye fokus på dette som jeg sier er viktig for meg. Jeg liker at vi kun knuller også, sånn litt fordi behovet plutselig oppstår. Men når jeg blir oversett rett som det er, mister jeg helt piffen og lysten og initiativ begynner nå å rakne helt. Synes egentlig jeg har vært tydelig nok med dette og vist gjennom handling hva som skal til for at jeg også kommer. Han vil heller ikke ha noe av at jeg feks tar på meg selv til jeg kommer. Nå er jeg frustrert og lei egentlig. Jeg orker ikke å ta dette opp gang på gang. Føler meg litt rådløs og synes egentlig dette er kjipt,da vi har hatt det så greit med alt ellers. Noen som har erfaring eller noe annet å hjelpe meg med her? Er det noe jeg ikke forstår eller har fått med meg? Anonymkode: ed805...ec9
Fjaselina Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Dersom han ikkje gidd å følge tydelige ønske frå deg, er det eit stort raudt flagg for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Fjaselina skrev (3 minutter siden): Dersom han ikkje gidd å følge tydelige ønske frå deg, er det eit stort raudt flagg for min del. Jeg lurer jo faktisk på om det blir noen forandringer her egentlig. Eller hvor tålmodig jeg skal være. Ts. Anonymkode: ed805...ec9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Det er vel tydelig at dere ikke er kompatible. Du burde finne en som meg, en mann som elsker å gå ned på damen og gi henne orgasme etter orgasme. Så kan jeg avslutte med litt penetrering slik at jeg kommer. Dessverre er jeg gift med en dame som ikke liker oralsex av noe slag. Jeg har forsonet meg med at dette er noe jeg går glipp av, men vi har så mye annet fint at jeg kan ikke i denne frustrasjonen overskygge alt det andre gode i forholdet. Om dette er viktig for deg så tror jeg det er best å finne en som er mer kompatibel. Samtidig så er jo et samliv mer enn sex, så det er jo fordeler og ulemper med det meste. Jeg er et eksempel på en som elsker kona selv om ikke sexen er på topp, selv om jeg ønsker at det også fungerer bedre. Anonymkode: ab5c8...06e
Fjaselina Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Han burde jo virkelig prøve i starten av eit forhold! Ellers er det kanskje vanligste å bli litt mindre engasjert etter 20 år og 3 barn og alt det der...
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel tydelig at dere ikke er kompatible. Du burde finne en som meg, en mann som elsker å gå ned på damen og gi henne orgasme etter orgasme. Så kan jeg avslutte med litt penetrering slik at jeg kommer. Dessverre er jeg gift med en dame som ikke liker oralsex av noe slag. Jeg har forsonet meg med at dette er noe jeg går glipp av, men vi har så mye annet fint at jeg kan ikke i denne frustrasjonen overskygge alt det andre gode i forholdet. Om dette er viktig for deg så tror jeg det er best å finne en som er mer kompatibel. Samtidig så er jo et samliv mer enn sex, så det er jo fordeler og ulemper med det meste. Jeg er et eksempel på en som elsker kona selv om ikke sexen er på topp, selv om jeg ønsker at det også fungerer bedre. Anonymkode: ab5c8...06e Men du gir henne orgasme og tilfredsstillelser henne da. Selv om det ikke er oralt og litt mangler for deg. Det er veldig bra. Jeg kan ikke leve med i lengden å ikke bli møtt på dette. Jeg trenger orgasme jeg og. Ts. Anonymkode: ed805...ec9 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg lurer jo faktisk på om det blir noen forandringer her egentlig. Eller hvor tålmodig jeg skal være. Ts. Anonymkode: ed805...ec9 Når han ikke prøver å imponere i starten, da vet du at det ikke kommer til å bli noe bedre... Anonymkode: 69088...b9a 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når han ikke prøver å imponere i starten, da vet du at det ikke kommer til å bli noe bedre... Anonymkode: 69088...b9a Han har gjort dette ved noen anledninger og da har det vært veldig bra. Men det uteblir oftere enn det skjer. Og det er her min frustrasjon er. Spesielt når jeg har sagt hvor viktig dette er for meg. Ts. Anonymkode: ed805...ec9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men du gir henne orgasme og tilfredsstillelser henne da. Selv om det ikke er oralt og litt mangler for deg. Det er veldig bra. Jeg kan ikke leve med i lengden å ikke bli møtt på dette. Jeg trenger orgasme jeg og. Ts. Anonymkode: ed805...ec9 Nei problemet er at jeg hun ikke liker oralsex så jeg får ikke muligheten til å gi henne dette selv, slik jeg har gjort det med tidlige partnere. Hun er generelt ikke så opptatt av orgasmen, men fikser seg av og til selv. Det er et stort savn for meg at sexen er kjedelig, så jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier. For meg føles hun egoistisk i den forstand at hun ikke bryr seg om de ønskene jeg har fordi hun ikke liker det og ikke ønsker å gjøre noe med det, på samme måte som du har det med kjæresten din. Så i det store og det hele er jo spørsmålet om dette er noe du kan leve med. Her har det vært store ord og fagre løfter uten at endring har skjedd. Jeg har forsøkt i 15 år og noe har blitt bedre men det meste ikke. Jeg tar hver dag valget om at det er verdt å leve med henne på tross av ulikhetene seksuelt og det er jo det du også må se for deg at du må. Men det ser jo ut som at du tar et annet valg enn meg Anonymkode: ab5c8...06e
AprilLudgate Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Om jeg forstår deg riktig i at han ikke ønsker du tar på deg selv til orgasme - så: Gjør det slutt. Vær tydelig på at årsaken. En ting er at det kan være usikkerhet osv - men når han nekter deg ordne opp selv krysser han megaegoistgrensen. At han ikke treffer helt enda på ditt mønster er jo noe som kan jobbes med. Det at han ikke vil du tar den delen selv er å hindre deg å ha et OK sexliv. Han fratar deg nytelse. Den er uakeptabel. Finn en annen. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Det er jo helt sykt at han ikke vil at du tar på deg selv. Er han en eller annen form for ekstremist (misogyn el.lign), jeg forstår ikke logikken bak det? Det er også veldig dårlig at han ikke hører på dine ønsker, særlig når du er så tydelig. Jeg tror ikke jeg hadde klart det. Anonymkode: d789e...8a9
AprilLudgate Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei problemet er at jeg hun ikke liker oralsex så jeg får ikke muligheten til å gi henne dette selv, slik jeg har gjort det med tidlige partnere. Hun er generelt ikke så opptatt av orgasmen, men fikser seg av og til selv. Det er et stort savn for meg at sexen er kjedelig, så jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier. For meg føles hun egoistisk i den forstand at hun ikke bryr seg om de ønskene jeg har fordi hun ikke liker det og ikke ønsker å gjøre noe med det, på samme måte som du har det med kjæresten din. Så i det store og det hele er jo spørsmålet om dette er noe du kan leve med. Her har det vært store ord og fagre løfter uten at endring har skjedd. Jeg har forsøkt i 15 år og noe har blitt bedre men det meste ikke. Jeg tar hver dag valget om at det er verdt å leve med henne på tross av ulikhetene seksuelt og det er jo det du også må se for deg at du må. Men det ser jo ut som at du tar et annet valg enn meg Anonymkode: ab5c8...06e Du fikk nok ikke med deg en sentral setning. TS sin kjæreste vil ikke at hun ordner opp selv heller. Hun skal altså ikke oppleve orgasme overhodet. Det er ikke premissene til kona di.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo helt sykt at han ikke vil at du tar på deg selv. Er han en eller annen form for ekstremist (misogyn el.lign), jeg forstår ikke logikken bak det? Det er også veldig dårlig at han ikke hører på dine ønsker, særlig når du er så tydelig. Jeg tror ikke jeg hadde klart det. Anonymkode: d789e...8a9 Det begynner å tære litt på ja. Jeg har tidligere tenkt at, jeg får gi det litt tid. Jeg er åpen og kommuniserer ærlig. Han sier, nei ikke ta på deg selv. Det er jeg som skal gjøre det. Ehhh??? Ja, så gjør det da liksom. Det blir til at jeg gjør det selv, når han ikke vet det. Trist som det er. Ts. Anonymkode: ed805...ec9
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Når det er slik etter noen få måneder må du enten være så tydelig at du begynner å si nei til sex, med tydelig beskjed om at du mister lysten på det når det ikke er tilfredstillende for deg, og kun han får orgasme, eller du må innse at han her aldri vil bli en elsker du kan ha et langt og godt sexliv med. Anonymkode: 24cd2...9da
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden AprilLudgate skrev (9 minutter siden): Du fikk nok ikke med deg en sentral setning. TS sin kjæreste vil ikke at hun ordner opp selv heller. Hun skal altså ikke oppleve orgasme overhodet. Det er ikke premissene til kona di. Jeg fikk med meg det, og det gjør nok saken verre enn min. Jeg vil bare dele min historie og følelse der jeg kjenner meg igjen, og det at det er blitt lovet mye uten at det skjer noe. Så på grunn av denne forskjellen forstår jeg at hun heller mot å gå mens jeg har blitt på tross av at vi begge har partnere med lav seksuell kompatibilitet. Anonymkode: ab5c8...06e
Doolittle Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden Det er helt innafor å si "Hva med meg, jeg vil også komme?". Det er ikke å være storforlangende å ville ha orgasme når den andre får det. At han ikke ønsker at du tar på deg selv og fikser orgasmen på den måten er helt koko, men selv om det hadde vært greit for ham hadde jeg ment at det ikke var nok fra hans side. Litt innsats for å gi deg det du trenger må du faktisk kunne forvente uten at du skal tenke på deg selv som storforlangende på noe vis.
Elaine Marley Skrevet 47 minutter siden #17 Skrevet 47 minutter siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg