AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Er det galt å gå inn på telefonen hans eller hennes og lese meldinger hvis man er overbevist om at personen skjuler noe/er utro? Anonymkode: 95ac4...c9a
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Det galt å gå inn på andres mobiler uten lov. Det er også galt å være utro Anonymkode: ed980...b6f 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Ja, det er galt. Årsaker: Hvis du allerede er overbevist om at personen er utro, er forholdet uansett ødelagt. Du trenger ikke beviser for å å slå opp. Det å "skjule noe" er helt menneskelig og lov. En kjæreste har ikke fullstendig utleveringsplikt til partneren sin. Man er fortsatt selvstendige mennesker, og det skal respekteres. På telefonen har man meldinger fra mange, inkludert private meldinger sendt til personen i fortrolighet og sannsynligvis også jobbrelaterte ting. Dette skal ingen andre grave i. Å gå inn på en annen persons telefon uten tillatelse er et tillitsbrudd og en dealbreaker. Et partnerskap bygger på tillit til hverandre. Hvis du må kontrollere at personen ikke går bak ryggen din, har dere ikke tillitt, og da det er bare å slå opp. Anonymkode: 91154...326 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Ja det er galt. Anonymkode: ea857...998 1
oumon23 Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Det er galt. Utroskap er selvfølgelig langt verre, men det rettferdiggjør ikke å snoke på kjæresten sin telefon. Likevel hadde jeg nok gjort det samme om jeg mente at jeg hadde en sterkt mistanke basert på en rekke av ulike fakta. 2
Mezzosoprena Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er det galt å gå inn på telefonen hans eller hennes og lese meldinger hvis man er overbevist om at personen skjuler noe/er utro? Anonymkode: 95ac4...c9a Ja - det er galt! Ja - jeg hadde gjort det! 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Ja, synes det er galt. Jeg vet også at menn som får direkte spørsmål om de har vært fysisk eller emosjonelt utro, eller benytter dating og sexapper, de lyver som regel på det spørsmålet. Jeg har sjekket mobil før, og avslørt utroskap, sex med en venninne over tid. Jeg hadde glatt sjekket igjen. For meg handler det ikke bare om utroskap, men også om grove løgner. Det blir slutt på dagen og bare å pakke tingene sine. Anonymkode: 184f3...f3e 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Nei, det er ikke galt !! Anonymkode: e6a05...c0f
Mei88 Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Jo det er galt, og siden du spør så vet du dette
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja, synes det er galt. Jeg vet også at menn som får direkte spørsmål om de har vært fysisk eller emosjonelt utro, eller benytter dating og sexapper, de lyver som regel på det spørsmålet. Jeg har sjekket mobil før, og avslørt utroskap, sex med en venninne over tid. Jeg hadde glatt sjekket igjen. For meg handler det ikke bare om utroskap, men også om grove løgner. Det blir slutt på dagen og bare å pakke tingene sine. Anonymkode: 184f3...f3e Så du mener du har rett til å begå et grovt tillitsbrudd og personlig overtramp mot partneren din på grunnlag av at du mistenker han? Håper du forstår hvor lite logisk det er? Hvordan er du da bedre enn partneren din? Hvis du har så sterk mistanke overfor en partner at du går til den lengden å sjekke mobil, burde du ha slått opp for lengst. Jeg hadde også dumpa på dagen hvis jeg hadde oppdaget at partneren min hadde gått gjennom telefonen min. Han har koden min. Det er ingenting å avsløre på telefonen min, men det tillitsbruddet hadde ødelagt forholdet. Anonymkode: 91154...326
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden Tillit er noe som må bygges over tid. Nå står det ingenting om lengden på forholdet eller noe i dybde her. Men jeg antar du har opplevd noe i tidligere forhold. Alternativ 1: du spør om lov, får ja å finner ikke noe, vil du da bli roligere? Alternativ 2: du får nei, kan du slå deg til ro med det? Jeg har vært i akkurat samme situasjon selv, man sjekker for å prøve å hindre at den andre går bak ryggen din. Du må bare skjønne at det får du ikke gjort noe med uansett. Men jeg har ett tips, ikke ignorer magefølelsen. Anonymkode: 49508...20a
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det galt å gå inn på telefonen hans eller hennes og lese meldinger hvis man er overbevist om at personen skjuler noe/er utro? Anonymkode: 95ac4...c9a Ja Anonymkode: 0b56f...5e3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden Ja, det er galt, men jeg skjønner at det kan skje. Anonymkode: 14a20...e77 1
Christina82 Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg