Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trolletråder trenger jo ikke være så dramatiske akkurat, ofte handler de jo om noe helt banalt som TS bare har hengt seg opp i, en ekkel uvane til mannen eller noe.

Så det er jo ikke det at man ikke klarer å tro på at andre kan ha så mye mer "interessante" liv enn seg selv, akkurat 😅

Jeg synes det er greit med trollling, hva hadde forumet vært uten.. dette er bare tidsfordriv,og jeg er ikke veldig investert i trådene, jeg slenger ut min mening og eller råd og går videre. Kan ta det bare som en hypotetisk situasjon og hva jeg hypotetisk ville sagt eller gjort, disksusjon av et tenkte scenario.

Men trolletråden må være god da, noen ganger er det jo bare for og provosere, og noen ganger er den så åpenbar at det blir for dumt. Du må ha en viss intelligens, for å lage en god trolletråd. 

Og så er det de gangene, folk faktisk blir veldig investerte, de står omtrent klare til å åpne hjemme sitt for TS dersom krisesenteret er stengt, og får ikke sove fordi de tenker på denne saken som utfolder seg på KG, på hvordan det går med dette fremmede mennesket. Jeg skjønner faktisk, at de blir ganske pissed off dersom de har blitt lurt. Ingen liker å føle seg lurt.

Anonymkode: 6c0b1...a6e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye trolling her inne, ufine kommentarer blablabla. Alt er underholdning, det er det jeg tar det som å. Selv uføre-trådene. Jeg elsker de, selv om jeg er ufør selv! Men jeg ser bare det som underholdning.

Samme med alle trådene i samliv-gruppa. Alle som roper «løøøøp» «Han er utro» «kom deg vekk fra han der»

Det er sykt gøy.

Eller alle frivillige barnløse som lager tråder i familiegruppa om at de ikke forstår seg på de som velger å få barn 😂

Dette er sykt gøy rett og slett.

Anonymkode: ffe2c...3f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mye trolling her inne, ufine kommentarer blablabla. Alt er underholdning, det er det jeg tar det som å. Selv uføre-trådene. Jeg elsker de, selv om jeg er ufør selv! Men jeg ser bare det som underholdning.

Samme med alle trådene i samliv-gruppa. Alle som roper «løøøøp» «Han er utro» «kom deg vekk fra han der»

Det er sykt gøy.

Eller alle frivillige barnløse som lager tråder i familiegruppa om at de ikke forstår seg på de som velger å få barn 😂

Skjønner ikke helt hva som er morsomt. Kan du forklare hvorfor det er morsomt?

Anonymkode: 9e1a1...2b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mye trolling her inne, ufine kommentarer blablabla…

Nei det er støy og slitsomt, og burde modereres.

Anonymkode: 4a646...86a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (På 28.5.2026 den 7.14):

Nei. Ts får ikke betalt. Men det gjør ikke vi som prøver å hjelpe heller. Og jeg blir skuffet hvis jeg genuint prøver å hjelpe noen og legger energi i svarene mine, og så innser jeg at det er en som kjeder seg og dikter opp ting.

I tillegg er empiri et viktig poeng.

Om 9/10 tråder på kg er om menn som ikke har boevne så begynner folk å tro at det faktisk er så vanlig. Og slike statistikker blir diktet opp fortløpende selv her i forumet. Og brukt som argument.

Og ikke glem at AI trener på disse dataene.

Hva med alle de gangene du ikke legger så mye energi i svaret ditt?

Anonymkode: 19674...63c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg laget en gang en trolletråd her om en fyr som var sint på samboern fordi hun brukte ost som pålegg på boller. Og at det var forkastelig. Tror den ble 14 sider lang.

Gode gamle dagee

Anonymkode: fd408...04f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2026 den 23.42):

Hvert eneste innlegg jeg skriver, og så og si ALLE tråder jeg leser blir på et eller annet tidspunkt anklaget for trolling.

Hva er det som har gjort dere til hellige trollevitere som ved å lese HI kan vite hvorvidt innlegget er trolling eller ikke?

Sorry to say, men noen mennesker har faktisk et liv som er litt mer dramatisk, komplisert eller interessant enn ditt. Bare fordi det ikke virker mulig i din verden, skal jeg love deg at det er mulig i min og mange andres.

Enda en ting. Tror dere folk har som hobby å skrive trolleinnlegg?? Jeg tror absolutt at også de finnes, men at alt og alle her inne på kvinneguiden gjør sport i å trolle tror jeg er fullstendig urealistisk. Hvem er det som har så mye fritid og så stor glede av å dikte opp historier for å provosere folk på kvinneguiden?

Anonymkode: f0440...e6a

Siden du skriver anonymt, er det vanskelig å svare konkret på akkurat dine innlegg. 

Til ditt første spørsmål:
Det er mange HI som bærer preg av å bære være oppdiktede historier for å provosere fram en diskusjon. Man vet det er både troll, hissigpropper og emosjonelt skakkjørte folk som kommer til å bite på agnet. Såkalt "ragebait". Hvis dine HI fremstår sånn og folk reagerer med å kalle det trolling så kanskje det har noe med måten du formulerer det hele på. Uansett så er en del av trollinga å beskylde andre for troll. 

Hvis dine svar-innlegg bærer preg av å være : direkte kverulering, blame-shifting (for eksempel HI handler om at man blir mishandlet, og så svarer folk at det er du som er mishandleren, helt usaklig), usaklige beskyldninger, personangrep og nedrakking, så er det ikke så rart om folk kaller det trolling, siden det er akurat hva det er. Hvis det ikke er ment sånn, så - igjen - vurder om du formulerer deg litt krasst eller provoserende. 

Til ditt andre spørsmål:
Ja! Det er et kjent fenomen at folk tilbringer tid på nettforum og facebook bare for å sitte og trolle og slenge drit. Det ble skrevet en artikkel et sted om folk som åpent snakket om at de likte å hisse opp folk på KG.

Anonymkode: b9c49...ab4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...