Gå til innhold

Drittlei trolleanklager

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvert eneste innlegg jeg skriver, og så og si ALLE tråder jeg leser blir på et eller annet tidspunkt anklaget for trolling.

Hva er det som har gjort dere til hellige trollevitere som ved å lese HI kan vite hvorvidt innlegget er trolling eller ikke?

Sorry to say, men noen mennesker har faktisk et liv som er litt mer dramatisk, komplisert eller interessant enn ditt. Bare fordi det ikke virker mulig i din verden, skal jeg love deg at det er mulig i min og mange andres.

Enda en ting. Tror dere folk har som hobby å skrive trolleinnlegg?? Jeg tror absolutt at også de finnes, men at alt og alle her inne på kvinneguiden gjør sport i å trolle tror jeg er fullstendig urealistisk. Hvem er det som har så mye fritid og så stor glede av å dikte opp historier for å provosere folk på kvinneguiden?

Anonymkode: f0440...e6a

• Liker 4
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange folk her inne lever såpass kjedelige liv, at de ikke tror på at dramatiske ting kan skje.

Anonymkode: 36015...60d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mye dårlig trolling her inne. Folk må prøve å legge litt mer innsats i det.

Se på det som en utfordring, TS.

Anonymkode: 3a816...684

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En klassisk trolletråd:

1. En spicy og juicy overskrift som kan tolkes fritt. F.eks: Mannen min er ikke den han engang var.

2. Hovedinnlegget er fullt av veldig spesifikke detaljer (enkelte ville vel si unødvendige spesifikke detaljer)

3. Folk begynner og kommentere, TS er veldig på banen for og få ballen til og rulle og få tråden i mange nok sider slik at den blir veeeeeeldig populær.

4. Etter side 8-9 så begynner interessen fra folk og dabbe av. Hva gjør TS da? Mannen har vist en flørt. Bensin på bålet, og fanskaren samler seg nok engang for og hjelpe TS.

5. TS ser allikevel at dette ikke er nok, og begynner og legge inn motstridende opplysninger som man lett kan sjekke om man krysssjekker hovedinnlegget, noe de færreste gidder etter 15+ sider.

6. Folk anklager TS for og være troll.

7. TS har sluttet og svare.

Anonymkode: aded3...499

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Skriv bedre?

Anonymkode: 20cf9...8da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

3. Folk begynner og kommentere, TS er veldig på banen for og få ballen til og rulle og få tråden i mange nok sider slik at den blir veeeeeeldig populær.

om det nå faktisk er slik at TS dikter opp en situasjon bare for å få en populær tråd; hva er problemet? Det er jo ikke slik at TS får penger pr. side eller klikk på tråden. 

Folk liker å diskutere. Det er jo åpenbart et tidsfordriv for mange å frekventere her inne.

Hvis man har en problemstilling å beskjeftige seg med, så kan man øve seg både i retorikk, logisk tenkning,og overbevisningskraft. 

Og det at TS slutter å svare kan man virkelig ikke ta som et "bevis" for at situasjonen er oppdiktet. Jeg kan mange ganger godt skjønne at man ikke gidder mer pga for mye skittkasting og personangrep 

Anonymkode: db360...c98

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

om det nå faktisk er slik at TS dikter opp en situasjon bare for å få en populær tråd; hva er problemet?

Det er idiotisk, især fordi det er så utrolig mange dumme folk her på KG som går på omtrent alt.

Det må være litt kvalitet over trolling for at det skal bli en underholdende diskusjon. Når det åpenbart er påfunn og sågar dårlige historier blir det fort kjedelig.

Anonymkode: 3a816...684

AnonymBruker
Skrevet

💯💥💥

Anonymkode: f8424...c8e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En klassisk trolletråd:

1. En spicy og juicy overskrift som kan tolkes fritt. F.eks: Mannen min er ikke den han engang var.

..............

Knall svar 👌👏

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anonymkode: aded3...499

Anonymkode: f8424...c8e

• Liker 1
Skrevet

Slapp moderering 

AnonymBruker
Skrevet

Som ufør må jeg mene det samme som andre uføre ellers troller jeg.

Man skal ikke være fornøyd som ufør her på KG, man skal også føle at samfunnet ser ned på en. Være fornøyd og ufør er en uting.

Anonymkode: a152b...e3e

• Liker 3
Skrevet

Vi i TST tar jobben vår veldig seriøst.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

om det nå faktisk er slik at TS dikter opp en situasjon bare for å få en populær tråd; hva er problemet? Det er jo ikke slik at TS får penger pr. side eller klikk på tråden. 

Nei. Ts får ikke betalt. Men det gjør ikke vi som prøver å hjelpe heller. Og jeg blir skuffet hvis jeg genuint prøver å hjelpe noen og legger energi i svarene mine, og så innser jeg at det er en som kjeder seg og dikter opp ting.

I tillegg er empiri et viktig poeng.

Om 9/10 tråder på kg er om menn som ikke har boevne så begynner folk å tro at det faktisk er så vanlig. Og slike statistikker blir diktet opp fortløpende selv her i forumet. Og brukt som argument.

Og ikke glem at AI trener på disse dataene.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...