Rotemor Skrevet i går, 19:34 #22 Skrevet i går, 19:34 Hololo skrev (2 timer siden): Han er ikke bare fastlegen din, men en god venn siden du har så mye info om familien regne jeg med? Siden du vet at kona ser sur ut hele tiden så regne jeg med dere treffes jevnlig? Det kan jo være at Ts stalker familien. Virker kapabel, i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet i går, 19:38 #23 Skrevet i går, 19:38 AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg er attraktiv og ganske mye yngre.. tipper han vil knulle meg… Der finnes ikke en person som absolutt alle finner attraktive. Det er vel og fint at du finner deg selv attraktiv, men måten du ordlegger deg på gjør deg alt annet enn attraktiv. Anonymkode: b4ac1...be1 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 19:41 #24 Skrevet i går, 19:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den deilige fastlegen min… han har voksne barn med kona si, stygt å dømme etter utseende men legen er ganske kjekk og kona er kraftig, ser sliten og sur ut…. Jeg føler vi har bra connection… jeg er attraktiv og ganske mye yngre.. tipper han vil knulle meg… tenker bare på hvor vill og deilig sex vi kunne hatt.. tviler på at han får noe sex hjemme… hadde vært helt magisk å råkline med han, suge han sikkelig hard… og kjent han presse seg inni meg… Anonymkode: d594d...3b9 Han har voksne barn som kanskje har flyttet hjemmefra? De knuller som kaniner han og hans frue. Anonymkode: cdd7d...818
AnonymBruker Skrevet i går, 19:46 #25 Skrevet i går, 19:46 Om han er fastlegen din vet han forhåpentligvis at du er en crazy kaninkoker han bør holde seg unna. Anonymkode: 37cc2...7b1 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:17 #26 Skrevet i går, 20:17 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Han vil ikke ha deg. Hvordan vet du han ikke tenner på kona si? Min mann syns det er penere med en dame med former og litt på kroppen enn en pipestilk. Jeg har vært i begge ender. Var veldig tynn og det syns han ikke noe om. Han liker meg nå med 10 kg mer på kroppen. Du kan selvfølgelig drømme så mye du vil. Men den drømmen kommer aldri til å oppnås. Så kom deg ned på jorda Anonymkode: 4be23...1fa Skal komme meg nedi i buksa hans før jeg kommer meg ned på jorda 😘 Anonymkode: d594d...3b9
Mardina Skrevet i går, 20:30 #27 Skrevet i går, 20:30 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den deilige fastlegen min… han har voksne barn med kona si, stygt å dømme etter utseende men legen er ganske kjekk og kona er kraftig, ser sliten og sur ut…. Jeg føler vi har bra connection… jeg er attraktiv og ganske mye yngre.. tipper han vil knulle meg… tenker bare på hvor vill og deilig sex vi kunne hatt.. tviler på at han får noe sex hjemme… hadde vært helt magisk å råkline med han, suge han sikkelig hard… og kjent han presse seg inni meg… Anonymkode: d594d...3b9 🤣 🤡
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #28 Skrevet 22 timer siden Hvorfor bestiller du ikke GU hos han? Du merker fort om tankene hans vandrer. Anonymkode: 5871e...abd 1
Gunstein123 Skrevet 22 timer siden #29 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den deilige fastlegen min… han har voksne barn med kona si, stygt å dømme etter utseende men legen er ganske kjekk og kona er kraftig, ser sliten og sur ut…. Jeg føler vi har bra connection… jeg er attraktiv og ganske mye yngre.. tipper han vil knulle meg… Be han ta en undersøkelse nedentil, og se hvordan det ender. Stønnelyder er alltid opphissende....
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #30 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er skikkelig obvious at dette er skrevet av en mann... 0/10 Anonymkode: 9cdaa...b5a Ja, ts kunne jo fint vært mann, og hatt samme drøm? Welcome to 2026 Anonymkode: b5933...d70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå