AnonymBruker Skrevet 26. mai #21 Skrevet 26. mai Hvis du ser hvor jeg vasker med såpe og ikke i underlivet, så stirrer du for mye!! Jeg bruker sjampo for å vaske rumpesprekken. Anonymkode: f8fe1...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #22 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Lano er en mild og skånsom såpe, kan fint brukes i underlivet Anonymkode: 08a0d...5df Ja, og er laget spesielt for menn. Anonymkode: f3899...324
AnonymBruker Skrevet 26. mai #23 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo. Slutt å glane på andre. Det er ubehagelig - og ja, vi legger merke til det! Anonymkode: fb6d9...b91 Jeg bryr meg ikke om det legges merke til. Det går helt fint. Anonymkode: f3899...324
AnonymBruker Skrevet 26. mai #24 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bryr meg ikke om det legges merke til. Det går helt fint. Anonymkode: f3899...324 🤢 Anonymkode: 1b1b2...6c9
Soft mann Skrevet 26. mai #25 Skrevet 26. mai Eg vasker tissen der det er mulig når eg har tisset. Men under covid så var det mye sterke, antiback Såper, det var ikke bra for hode og det andre som blir blottlagt når enn drar forhuden bak. Ellers så har det ikke vert noen forskjell, bruker dr-greve hjemme
AnonymBruker Skrevet 26. mai #26 Skrevet 26. mai Om jeg ikke har intim såpe så bruker jeg bare vann. Poenget er ikke at såpen er mild, men at intimsåpe har en lav ph verdi som er bra for slimhinnene. Anonymkode: 3e85a...2a1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå