Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært sykmeldt siden august i fjor. 
lurer på om noen i lik situasjon har fått feriepengene? Begynner å nærme seg slutten på mai nå 😊

Anonymkode: 772c2...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk de forrige uke.

Skrevet

Jeg fikk også i forrige uke.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk de også forrige uke, var gradert sykemeldt i fra starten av november og ut januar.

Anonymkode: b0c08...725

AnonymBruker
Skrevet

Så må at jeg fikk de 21/5. Hadde ikke lagt merke til det for det var så bittelite beløp at det er helt latterlig. Det blir jo utrolige forskjeller mellom de som får forskuttert lønn hos arbeidsgiver (og får fullt feriepenger) og de som ikke får det (og knapt får noe feriepenger 😭😭) 

Anonymkode: 32f0b...1b1

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så må at jeg fikk de 21/5. Hadde ikke lagt merke til det for det var så bittelite beløp at det er helt latterlig. Det blir jo utrolige forskjeller mellom de som får forskuttert lønn hos arbeidsgiver (og får fullt feriepenger) og de som ikke får det (og knapt får noe feriepenger 😭😭) 

Da må man selv gjøre som arbeidgiver, sette bort de pengene som skal gå til feriepenger selv.

Anonymkode: 463a2...6fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Selv om arbeidsgiver utbetaler lønn under sykdom, har ikke arbeidstaker nødvendigvis rett til feriepenger utover det som NAV utbetaler. 

Anonymkode: c0643...8ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...