Mrs N Skrevet 21. november 2006 #1701 Del Skrevet 21. november 2006 Usj da! Teite tanta! Men jeg håper fremdeles på det beste for deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 21. november 2006 #1702 Del Skrevet 21. november 2006 Så kjedelig at det ikke gikk denne gang heller. Men det er veldig godt å se hvor bra humør du har til tross for motgangen Men det er jo i desember alle de positive testene gjemmer seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. november 2006 #1703 Del Skrevet 22. november 2006 Hei snuppa Vil bare si at jeg er utrolig glad for at du er til, også krysser jeg fingre, og alt annet jeg måtte ha, for at vi også finner tonene IRL "You made my day" i går iallefall :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. november 2006 Forfatter #1704 Del Skrevet 22. november 2006 Jenta27: Ja, det er helt klart den verste perioden å vente di 14 dagene mellom EL og IKM... Yamaha x 3 : Tusen takk, vennen, jeg er også spent på hvordan det går IRL, men er ganske sikker på at det vil gå strålende!! Gleder meg supermasse!! Og du... Du er fantastisk, bare så du vet det!! Petra Prøvedokke: Angelou: Pi@: Ja, men det kom jeg fort over Eeyore x 2 : Her er jeg Kom hjem i går kveld jeg Torsdag er en avtale!! Blir gøy det ja!! Cr@sh: Nei jeg har ikke deppa noen ting denne pp, og nå er det ny pp og nye muligheter Bippe: Jeg prøver å tenke positivt, men dette er første gang jeg har vært så positiv ved tantebesøk. Kylling: Sorry altså..... Ble prioritering av mannen i går kveld.... won't happen again MrsN: Jeg håper og det klaffer en dag.. Det er det så holder meg oppe og positiv. En dag *drømme* Capricorn: Ja, jeg har funnet ut at det nytter ikke deppe, tanta er her like mye for det.. Ja vi får håpe vi er flere som får positiv test under juletreet i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. november 2006 Forfatter #1705 Del Skrevet 22. november 2006 God morgen, alle sammen!! I'm back Tanta kom på søndag som ventet faktisk. Jeg tok ikke med meg en enesete test da jeg reiste selv om tanta ikke var kommet da, så sikker var jeg. Det var kanskje likegreit faktisk etter en kjemperar syklus. Depper ikke, og gleder meg til pp9!! Nå må det vell snart bli vår tur.. Kurset gikk bra, og jeg bestod. Er godt å være hjemme i egen seng og eget hus!! Mannen og svigers har revet hele gangen, så nå er den kjempestor og flott. Det nærmer sei at hele første etasjen er ferdi nå Kan ikke pynte til jul iallefall før det er kommet litt videre. Ser litt dumt ut med julepynt over alt rotet. Kjøkkenet er halvferdi, gangen er revet.. Har stua da Ha en strålende dag. Tempratur i dag på dag3 pp9 var 36,5 Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. november 2006 Forfatter #1706 Del Skrevet 22. november 2006 Liljen - IKM 19 november - Mensen Yamaha - IKM 20 november - Mensen Toblerone - IKM 21 november - Mensen Angelou - IKM 26 november( søndag) Jenta27: IKM 26 november ( søndag) Pi@ - IKM 29 november Eeyore - IKM 30 november Bizzy - IKM 6 desember Capricorn - IKM 7 desember Krysser fingrer for dere nå altså!! La meg få litt bra statistikk på listen min denne gangen og.. Pliiiiiiiiiis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. november 2006 #1707 Del Skrevet 22. november 2006 :hopper: med deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. november 2006 #1708 Del Skrevet 22. november 2006 hei vennen, hyggelig å ha deg tilbake!! får håpe lista di bringe lykke som vanlig! -og at desember blir din måned!!! det hadde vært fin julegave, det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. november 2006 #1709 Del Skrevet 22. november 2006 Liljen skrev: Liljen - IKM 19 november - Mensen Yamaha - IKM 20 november - Mensen Toblerone - IKM 21 november - Mensen Angelou - IKM 26 november( søndag) Jenta27: IKM 26 november ( søndag) Pi@ - IKM 29 november Eeyore - IKM 30 november Bizzy - IKM 6 desember Capricorn - IKM 7 desember Krysser fingrer for dere nå altså!! La meg få litt bra statistikk på listen min denne gangen og.. Pliiiiiiiiiis!!! ← Godt å se deg tilbake! Jeg håper Capricorn gir deg bra statistikk helt på slutten der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. november 2006 #1710 Del Skrevet 22. november 2006 Det håper virkelig jeg også, Eeyore! Gleder meg forresten til jeg også kan joine dere på lista igjen! Håper ikke det er lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. november 2006 #1711 Del Skrevet 22. november 2006 Hei, Liljen! Ja, bare pass deg du. Ikke prøv deg på å prioritere mann foran KG mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. november 2006 #1712 Del Skrevet 23. november 2006 Puddingfest kl 15? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #1713 Del Skrevet 23. november 2006 Mrs N skrev: med deg jeg! ← Petra Prøvedokke skrev: hei vennen, hyggelig å ha deg tilbake!! får håpe lista di bringe lykke som vanlig! -og at desember blir din måned!!! det hadde vært fin julegave, det!!! ← Ja *drømmer* ingen tvil om det iallefall Eeyore skrev: Godt å se deg tilbake! Jeg håper Capricorn gir deg bra statistikk helt på slutten der ← Ja, vi krysser fingrer og heier på capricorn Bippe skrev: Det håper virkelig jeg også, Eeyore! Gleder meg forresten til jeg også kan joine dere på lista igjen! Håper ikke det er lenge igjen nå! ← Håper ikke jeg heller blir lenge til Vi trenger deg her Kylling skrev: Hei, Liljen! Ja, bare pass deg du. Ikke prøv deg på å prioritere mann foran KG mer! ← ....................... *angrer* Eeyore skrev: Puddingfest kl 15? ← Passer det tidligere?? Jeg er ikke hjemme da... Eller etter kl 21 i kveld... store til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #1714 Del Skrevet 23. november 2006 Hei hei. For en stressende morgen.. Huff, og dette skal liksom være fridag... :klø: Men men, nå har jeg sortert igjennom saker og ting, så nå har jeg ett bedre dagsprogram. Tanta er fortsatt på besøk..Rekordlenge denne gangen. 5 dager Men ser virkeli frem til prøving denne måneden I morgen blir jeg nok fraværende her til kvelds tenker jeg. Hunden er dårli, og jeg skal til veterinæren med den kl 10. Det går nok ikke veien denne gangen, og er redd jeg kommer hjem uten den... Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. november 2006 #1715 Del Skrevet 23. november 2006 Vi kan ta det nå vi Har ikke akkurat sjokoladepudding men holder det med matpakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 23. november 2006 #1716 Del Skrevet 23. november 2006 Eeyore skrev: Jeg håper Capricorn gir deg bra statistikk helt på slutten der ← Liljen skrev: Ja, vi krysser fingrer og heier på capricorn ← Så søte dere er da jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. november 2006 #1717 Del Skrevet 23. november 2006 Sjokoladepudding! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #1718 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg rekker ikke festen nå, Eeyore, søster min er også her nå... Passer det senere eller i morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. november 2006 #1719 Del Skrevet 23. november 2006 Det passer alltid med fest Bare si tid og sted I morgen kan jeg være klar mellom 10-16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. november 2006 #1720 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg er klar for party! Men det ser ut til at jeg må feire alene.. Jaja, det gjør i grunnen ingenting, for jeg er så trøtt og kun halvveis til stede at jeg ikke tror det hadde vært så mye selskap i meg uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå