Liljen Skrevet 13. november 2006 Forfatter #1621 Skrevet 13. november 2006 Herregud, ja klart Capricorn skal bli med Hvordan kunne jeg glemme Liljen - IKM 19 november (på søndag) Yamaha - IKM 20 november (neste mandag) Toblerone - IKM 21 november (neste tirsdag) Angelou - IKM 26 november Pi@ - IKM 29 november Eeyore - IKM 30 november Bizzy - IKM 6 desember Capricorn - IKM 7 desember *krysse krysse krysse*
Vingedama Skrevet 13. november 2006 #1622 Skrevet 13. november 2006 Jeg kan sende over litt luft-i-magen-støv, også jeg Kunne godt tenke meg å bli kvitt litt....
Catus Skrevet 13. november 2006 #1623 Skrevet 13. november 2006 Jeg kan sende over litt luft-i-magen-støv, også jeg Kunne godt tenke meg å bli kvitt litt.... ← Ellers takk, Lubelillen. Men det har jeg nok av fra før, enda jeg ikke er gravid..
Mrs N Skrevet 13. november 2006 #1624 Skrevet 13. november 2006 Inne og krysser fingre og tær her også! (lille magetrollet hadde beina i kors på UL, jeg teller med h*n også!)
Petra Prøvedokke Skrevet 13. november 2006 #1625 Skrevet 13. november 2006 Lykke til, håper det klaffer for dere snart Sender over litt ømme-pupper-støv morenkvalme-støv babystøv ← jeg kan bidra med litt ømme-pupper-støv grine-støv masse babystøv!! håper det klaffer for dere alle sammen. ja til babyboom!!!
Eeyore Skrevet 13. november 2006 #1626 Skrevet 13. november 2006 IKM allerde til søndag Men har du korte sykluser? Synes ikke det er lenge siden du fikk svak test. Håper inderlig den blir sterk denne gangen
Pi@ Skrevet 13. november 2006 #1627 Skrevet 13. november 2006 Det kommer til å gå i ett på den lista di .
~Capricorn~ Skrevet 13. november 2006 #1628 Skrevet 13. november 2006 Herregud, ja klart Capricorn skal bli med Hvordan kunne jeg glemme ← Ja, tenk å glemme meg da... Jaja, jeg greide hvertfall å kravle meg innpå lista til slutt da
Liljen Skrevet 14. november 2006 Forfatter #1629 Skrevet 14. november 2006 God morgen. Bare innom en superrask tur før jeg drar på jobb. Rekker dessverre ingen dagbokrunde før i kveld... Lubelillen: Bippe: Du og?? MrsN: Tusen takk. Tror det trengs Petra Prøvedokke: Ååå du er snill. Takk takk Eeyore: Jeg begynte ikke på ny for jeg hadde ingen blødning. Har nok hatt en SA den dagen jeg begynte å blø. 25 oktober. 26/27 dagers syklus.. Er jo kort det og da Pi@: Yeeessss, og det blir såå spennende Capricorn: Ja jeg blir ganske flau Men nå er du der så nå krysser vi aaaalt vi har!! Har dessverre ikke tid til mere... I'll be back.
Cr@sh Skrevet 14. november 2006 #1630 Skrevet 14. november 2006 Oj... så spennende med IKM rett rundt hjørnet... Jeg krysser alt som kan krysses for at det klaffer denne gangen! *XXXXX* Ha en fin dag!
Eeyore Skrevet 14. november 2006 #1631 Skrevet 14. november 2006 Bare fem dager igjen til søndag Holder tellingen for deg jeg så kan du si at du ikke stresser med det Tirsdags
angelou Skrevet 14. november 2006 #1632 Skrevet 14. november 2006 5 dager Ja, jeg blir stadig like overrasket over hvor kjapt tiden går her inne. Får ikke fulgt med deg fram mot IKM, men lover å løpe inn og sjekke tilstanden så snart jeg er tilbake mandags morran Ha ei fin uke da Liljen
Impala Skrevet 14. november 2006 #1633 Skrevet 14. november 2006 Hei yndlingsliljen min Så gøy at vi er så mange som har IKM nesten samtidig. Også er det jo drysset så mye babystøv over denne dagboka at noen av oss på lista må da lykkes. Spennende at du har litt høyere temperatur. Jeg har også noen av tegnene jeg hadde før jeg testet positivt sist, så dette blir spennende altså Stoooor tirsdags
Kylling Skrevet 14. november 2006 #1634 Skrevet 14. november 2006 Ville skrive opp flere, men må spørre om lov først tror jeg.. Kylling... Kan jeg skrive opp deg?? ← Vi har fremdeles prøvepause. Blir jo aldri kvitt dette HCG-hormonet som har herjet i kroppen siden august! Men det nærmer seg null, så forhåpentligvis stiller jeg opp på desemberlista. Det krysser jeg virkelig fingrene for. For du lager en da også, ikke sant? Jeg er forresten helt enig med angelou. Tida går virkelig fort her inne. (Med IKM-datoer og EL-datoer og terminer på løpende bånd, så er det kanskje ikke så rart... ) En STOR til deg, Liljen!
Impala Skrevet 15. november 2006 #1635 Skrevet 15. november 2006 Bare innom for å se om du var her i går Du skulle jo har så mye tid til KG denne uka skulle du ikke Ha en fin onsdag da
Petra Prøvedokke Skrevet 15. november 2006 #1636 Skrevet 15. november 2006 mye å gjøre om dagen? snart IKM nå! det blir spennende. jeg krysser fingre og tær for deg!!! -og sender masse babystøv.....
Liljen Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1637 Skrevet 15. november 2006 Hei hei. Nå har jeg vært på jobb. Klokka ringte ca 4.30 i morges, så det var tidli Har fri til fredag kveld, og i kveld skal mannen min på jobb, da blir det KG på meg Cr@sh: Tusen tusen takk for xxxx'ing Eeyore: Er det så kort tid igjen til søndag , nei jeg stresser absolutt ikke, visste egentli ikke det var så kort tid igjen. Angelou: Bare ta turen innom du Alltid koseli det. Yamaha: Spennende symptomer på deg og, vennen Jeg er sååå sliten for tiden, og så utrolig lite overskudd at av og til går jeg rett å legger meg.... Kylling: Klart jeg lager ny liste til desember Alt som kan bringe lykke, må prøves Tiden flyyyyr syns jeg og Petra Prøvedokke: Tja, ikke så mye å gjøre (jo jobb som vanlig) men jeg er så trett for tiden... Ja, det blir ikke så mye KG tid som jeg ønsker for tiden.. Er utrolig sliten og trett.. Det kan komme av at jeg har jobbet en del, årstiden osv.. Har ikke mangen symptomer nei, bortsett fra at jeg er oppblåst og trett. Litt ømme pupper, men det er ikke nevneverdig nesten. Til tider stikkinger i magen, men ikke mye.. Vet sanneli ikke jeg hvor stor tro jeg har på positiv test denne gangen.. Skal ha meg en liten dagbokrunde nå, og di jeg ikke rekker, tar jeg senere når jeg har kjørt mannen på jobb. stoooor
Eeyore Skrevet 15. november 2006 #1638 Skrevet 15. november 2006 Kjøre mannen på jobb, her det jammen luksus Du får kose deg hjemme alene i kveld da
Liljen Skrevet 15. november 2006 Forfatter #1639 Skrevet 15. november 2006 Ja stakkars mannen min. Har enda vondt i ryggen han.. Dessuten tar det 30 min å gå, og vi har bare 1 bil
Gjest Anerikke Skrevet 15. november 2006 #1640 Skrevet 15. november 2006 Bare innom for å oppdatere meg litt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå