Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

så gøy med klassefest! blir sikkert moro!

du får kose deg i helga, vennen!

:klem::klem::klem:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener med det presset Yamaha. Vi var også sånn til å begynne med. Men siden syklusene mine har vært så rare har det blitt vanskelig å få det til å passe helt. Så nå :humpe: når vi har lyst og det fordeler seg faktisk jevnt utover syklusen og burde faktisk klaffe uansett når EL er :ler:

Så moro med klassefest Liljen :) Har faktisk akkurat sendt ut innbydelser til det selv. Vi er litt trege så det blir ikke før i desember for oss. Så langt har jeg fått 1 påmelding og 1 beskjed om feilsend invitasjon :ler:

Kos deg masse vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Her er jeg, og jeg har det veldig fint ja. Var på hyttetur i helgen. Var virkeli herlig å slappe av. Gjorde absolutt ingenting på lørdagen, bortsett fra en bitteliten tur, men det begynte å pøsregne så vi snudde :ler:

Yamahax3: Joda, jeg kjørte på klassefesten så formen var kjempefin den :)

Petra Prøvedokkex2: Her er liljen :ler:

Eeyore: Hvor mangen har du invitert på klassefest da?? Det er morro å treffe alle som en ikke har sett på maangen år igjen. :)

Kylling: Takk, jeg hadde ei fin helg :)

Bippe: Var veldig lenge borte syns jeg selv og.. :sjenert:

Får snart besøk av ei venninne, så jeg vet ikke hvor lenge jeg kan sitte her, men sitter til hun kommer, så fortsetter jeg når hun har gått :)

Har drevet å tempet gjennom denne syklusen. Vanligvis ligger min tempratur på 36,4, men siden EL har den ligget på 36,7 og 36,8. Det må da være ett godt tegn :)

Ha en strålende mandag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du også temper nå ja. Det har jeg begynt med også. Hadde tempstiging etter positiv EL-test, så da har jeg EL :hoppe: Nå er det bare å vente på IKM. Tiden blir laaaaaang :ler:

Ha en strålende mandag Liljen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drevet å tempet gjennom denne syklusen. Vanligvis ligger min tempratur på 36,4, men siden EL har den ligget på 36,7 og 36,8. Det må da være ett godt tegn :)

:sjenert: Nå har ikke jeg tempet, men har jo lest masse og tenkt på å gjøre det flere ganger.. Men hvis tempen holder seg høy og ikke synker igjen så er det et veldig godt tegn, om jeg ikke husker helt feil ;)

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tempet i juni, fikk jeg og en stigning i temperaturen etter EL. Og den stigningen mener jeg var litt høy helt frem mot mens da. For da jeg kom tilbake til gyn tok han frem en gul tusj og tegnet to linjer. En på dagene før EL, og en litt høyere oppe på dagene etter EL (på gjennomsnittet for hver av dem)

Og det var bra sa han, for det viste at jeg hadde hatt EL (noe forsåvidt blodprøven og viste)

Mener det er sånn at temperaturen skal synke en dag eller to før man får mens.

Men altså, jeg har jo bare tempet en syklus da. Så jeg er ikke noen ekspert :sjenert:

Blir spennende ihvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med klassefest ja. Hvor mange var dere?

Siden ingen har tatt initiativ til et reuniong for all russen på vår skole, så har jeg bare reservert bord på en restaurant/utested til den klassen jeg gikk i. Vi var 25 stk men noen bor i utlandet, så jeg får se hvor mange som kommer. Gøy blir det nok uansett.

Lykke til med temping, måtte den holde seg høy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :)

Toblerone: Så morro å se deg :) Alltid gøy når du stikker innom. Du har ikke tenkt på å få dagbok igjen?? :) Når har du IKM?

Bizzy: Jeg har og lest det, så krysser fingrene for at den ikke synker igjen nå :)

Capricorn: Du har helt rett :) Hvis den holder sei høy helt frem mot mens og ikke synker, kan det være ett godt tegn :)

Eeyore: Vi var 54 stk. Men hadde alle klassenen både røde og blå. 160 inviterte, så egentli var det dårlig fremmøte.. Det blir nok gøy uansett ja :)

Det er første syklusen jeg temper, tenkte å prøve det ett par perioder nå :) Greit å ha gjort det til en eventuell utredning og.

Skal lage meg en liste over IKM og seinere så jeg kan følge med dere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får se litt ang dagbok Liljen. Det kommer nok helt sikkert en dagbok om jeg blir gravid, men enn så lenge sitter jeg litt på gjerdet og venter :)

IKM er om litt over en uke. Det blir nok en laaaaang uke ja :(

Jeg tenker også å tempe et par sykluser. Da får man jo vite at man har hatt EL også, og det er litt betryggende synes jo jeg da. Positiv EL-test sier jo bare at kroppen forbereder seg på EL, ikke om man faktisk får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: Det stemmer det. EL tester bare viser att kroppen forbereder sei på det, derfor tenkte jeg tempe og ett par sykluser :)

Du må virkeli stikke innom å si hvordan det går med deg, siden du ikke har dagbok vi kan følge med i. :klem: til deg

IKM liste:

Liljen - IKM 19 november (på søndag)

Yamaha - IKM 20 november (neste mandag)

Toblerone - IKM 21 november (neste tirsdag)

Angelou - IKM 26 november

Pi@ - IKM 29 november

Eeyore - IKM 30 november

Bizzy - IKM 6 desember

Ville skrive opp flere, men må spørre om lov først tror jeg..

Kylling... Kan jeg skrive opp deg??

Noen andre som har lyst å bli med??

Den har ført lykke med sei før :hoppe:

Krysser fingrene for oss, og babyboom :)

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg også kunne blitt med på den lista, Liljen. Men kroppen min vil visst ikke samarbeide med meg enda, så jeg må nok pent nødt til å vente litt til.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lubelillen: Tusen takk for besøk, og tusen takk for ømme pupper, morgenkvalme og babystøv. Jeg sluker til meg, og håper det hjelper :)

Bippe: Huff, jeg vet, vennen... Håper snart den forbaska tanta kommer til deg, så dere kan få kommet igang igjen.

:klem: til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe lista gir lykke og hell på sin vei :)

Komme rinnom og hilser på vettu. Er egentlig ikke så mye på nett om dagen heller, da vi ikke har det hjemme. Så hadde ikke hatt så mye mulighet til å oppdatere ei dagbok heller ;)

Men i morgen får vi vite mer om de eventuelle bredbåndsmulighetene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...