Eeyore Skrevet 2. november 2006 #1561 Skrevet 2. november 2006 Nå har jeg brukt hele pausen min på å komme meg gjennom dagboka di og til Bippe. Dere har jo skravlet som et uvær i går... Og så gikk jeg glipp av festen din
Liljen Skrevet 2. november 2006 Forfatter #1563 Skrevet 2. november 2006 Hei hei. Nå har jeg vært på jobb. Herli å komme hjem igjen Skal bare slappe av i kveld, og legge meg tidli. Mannen er sykemeldt til tirsdag, men han føler sei heldigvis bedre. IdaH: Aldri så galt at det ikke er godt for noe da Nei, jeg har ikke snakket med legen likevell. Men har time på tirsdag, og da tenkte jeg forhøre meg litt Eeyore: Lille venn... Du er da hjertelig velkommen til å være med i skravlings vett du Neste gang er nok du og der tror jeg Bippe: Yo, babe Nå får vi visst besøk, så jeg kommer inn senere så lenge
Impala Skrevet 2. november 2006 #1564 Skrevet 2. november 2006 Dermed var det bevist!! Jeg har vært på topp 10 i dag 61 innlegg til nå, men nå må jeg og gi meg. Skulle se på tv i 19 tiden tror jeg, og nå er klokka 21.30 Tiden flyr i godt selskap ← Jeg skulle også egentlig bare en liten tur på KG i går Må bare notere meg dette: I dag var Yamaha og Liljen på topp 10 Yamaha: 87 innlegg, 3 plass Liljen: 81 innlegg, 4 plass ← Bare innom med en hadet Drar jo til København i morgen tidlig, og blir til søndag. Vi må ta en skravlekveld snart igjen, det var koselig Håper du får en knallfin helg vennen
Petra Prøvedokke Skrevet 3. november 2006 #1566 Skrevet 3. november 2006 hei vennen, her har det vært spenning en stund, ser jeg. godt at du fikk klarhet i ting etterhvert, da. håper du får en strååålende helg! mange
Eeyore Skrevet 3. november 2006 #1567 Skrevet 3. november 2006 Takk Heffalompen og jeg har egentlig bestemt oss for å begrense PC-bruken litt på kveldstid, det er jo koselig å se litt til hverandre også... Jeg kan jo fort bli værende hele kvelden jeg hvis jeg først begynner på KG
Liljen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1568 Skrevet 5. november 2006 (endret) God morgen Yamaha: : Ja det ble iallefall ikke en "liten tur på KG" for oss. Vannmelon: Petra Prøvedokke: Ja, det var deilig å få klarhet i ting Eeyore: Ja, jeg vet hvordan det er Kan fort bli noen timer her. Nå er det bare en time til jobb. Har jobbehelg di luxe denne helgen, men nå er det heldigvis snart over. Satt barnevakt noen timer i går. Kjempekoseli. Vi laget lasagne og så på film. Guttungen sov hele kvelden så det var deilig. Positiv EL test i dag Og vi fikk til og med tid til litt i går, så det passet bra. Nå krysser vi fingrer videre. Ha en strålende søndag. Endret 5. november 2006 av Liljen
Eeyore Skrevet 5. november 2006 #1569 Skrevet 5. november 2006 Godt å høre at det ble tid til litt i EL-helgen, selv om du jobber mye. Ikke slit deg ut nå da Søndags
Kylling Skrevet 6. november 2006 #1571 Skrevet 6. november 2006 Jeg krysser også fingre for dere, Liljen! Ha en fin mandag.
Impala Skrevet 6. november 2006 #1572 Skrevet 6. november 2006 Hei vennen, da er jeg tilbake Så bra med positiv EL-test Tror min også er rett rundt hjørnet Håper eller det står bra til med deg
Petra Prøvedokke Skrevet 6. november 2006 #1573 Skrevet 6. november 2006 :hoppe: positiv EL krever litt hopping *krysser fingrene for full klaff*
angelou Skrevet 6. november 2006 #1576 Skrevet 6. november 2006 Orker ikke hoppe så mye, for jeg sliter litt med et snev av fyllesyke enda, men håper en hjelper
Catus Skrevet 6. november 2006 #1577 Skrevet 6. november 2006 Jeg kan godt hoppe litt for deg jeg, angelou! Sånn! Da tror jeg Liljens EL skulle være på plass, og spiren plantet!
Impala Skrevet 6. november 2006 #1578 Skrevet 6. november 2006 Håper du har det fint på jobb Gleder meg til å se deg her inne igjen
Liljen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1579 Skrevet 7. november 2006 God morgen... Eeyorex2: Skal prøve å ikke slite meg ut.. Har blitt veldig mye jobbing, men nå er det snart fri. Klart det hjelper hvis alle hopper Pi@x2: Ja, det er veldig bra at vi vet nå. Tusen takk for hopping Kylling: Tusen takk Yamahax2: Spennende med EL. Gleder meg og til å få litt mer tid til å være her inne Petra Prøvedokke: Tusen takk for hopping og kryssing. Tror det trengs Angelou: Det hjelper med en klem også ja. Har du vært på fylla, vennen? Bippe: Håper du får rett Tusen takk for kjempehopping
Liljen Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1580 Skrevet 7. november 2006 Får :hoppe: litt jeg og da. Blir en smule påvirket nå ja Dere er så skjønne Ny EL test, nå var streken svakere så det betyr at egget er på videvanke på let etter små soldater Tempraturen har steget fra 36,4 til 36,7 og I dag har jeg virkeli vondt i ryggen igjen. Var hos kiropraktor i går, så jeg er nok bare stiv i musklaturen. Har ligget litt skjevt i natt Men det går over da Skal jobbe masse i dag og. Sånn er det med skiftarbeid. Men når jeg har jobbet supermangen dager (snart 9 i strekk), så får jeg og snart veldig mye fri da Ha en strålende dag, jenter. stor stor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå