Catus Skrevet 1. november 2006 #1541 Del Skrevet 1. november 2006 Nei, jeg synes ikke du skal gi deg allerede nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 #1542 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg så ikke du hadde vært her Bippe. Kooooseli!! Jeg skal bare ta den der berømte dusjen jeg trenger, så iiiiler jeg tilbake hit så lenge ← Vi sees etterpå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. november 2006 #1543 Del Skrevet 1. november 2006 Trene- og røykfriplanen din så veldig bra ut! Du skal vite at jeg sitter her og følger med på om du er flink og gjennomfører den! *se streng ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 #1544 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg synes i grunnen den planen hennes var veldig ambisiøs, jeg. Men nå har jeg aldri vært særlig flink til det der med trening.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1545 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Bippe: Jeg kan hvis jeg vil. Når jeg først setter meg ett mål, så gjennomfører jeg det. Bare vent å se Kylling: Det er lov å være streng Jeg skal klare dette jeg Endret 1. november 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 #1546 Del Skrevet 1. november 2006 Da har jeg funnet noe DU kan lære meg! Nemlig å gjennomføre ting man bestemmer seg for. Det er jeg nemlig ikke alltid like flink til. Ikke ting som ikke er så veldig lystbetonte, iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1547 Del Skrevet 1. november 2006 En må bare innstille sei beinhardt på at dette skal jeg klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 #1548 Del Skrevet 1. november 2006 Det har jeg prøvd og feilet på mange ganger.. Men det er godt ikke alle er som meg! Og jeg blir imponert over deg dersom du klarer BÅDE røykeslutt og oppstart på hardtrening på samme tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1549 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg er nødt å trene hardt hvis jeg skal slutte å røyke... Sist gang jeg slutta ble det 15 kg pluss.. Ikke lyst til det nå... Trente meg ned 12 kg i vekt til bryllupet i fjor jeg Da trente jeg hver morgen. 15 min hard sykling på trimsykkelen og 100 situps hver eneste morgen umiddelbart etter jeg stod opp. I tillegg til svømmingen. Har aldri vært så god i ryggen noen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 #1550 Del Skrevet 1. november 2006 Bøyer meg i støvet for deg! Skulle ønske jeg hadde din selvdisiplin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1551 Del Skrevet 1. november 2006 Du har den garantert, det hele handler egentli om å være motivert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 #1552 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har trodd jeg har hatt motivasjon flere ganger, men så har det vist seg at den var rimelig fraværende til slutt likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 #1553 Del Skrevet 1. november 2006 Du ligger forresten på femte plass på Topp 10-lista nå. Du gjør det bra i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1554 Del Skrevet 1. november 2006 Hmmm.. på tide å gi sei nå kanskje... Men du tar meg fort igjen tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 #1555 Del Skrevet 1. november 2006 Ikke sikkert det. Jeg tror jeg skal gi meg snart selv. Skal tidlig opp og på jobb i morra. Men jeg blir vel sittende en liten stund til, vil jeg tro. Det er så vanskelig å legge fra seg PC'en når man først er i gang med skravlinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1556 Del Skrevet 1. november 2006 Ja, det er helt sikkert. Jeg skulle gi meg kl 19 i dag jeg.. Det gikk jo rimeli bra.... not Men nå er det natta.. Jeg har vært oppe siden 5, og er veldig trett. Nattinatt, og sov godt Natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1557 Del Skrevet 1. november 2006 Må bare notere meg dette: I dag var Yamaha og Liljen på topp 10 Yamaha: 87 innlegg, 3 plass Liljen: 81 innlegg, 4 plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. november 2006 #1558 Del Skrevet 1. november 2006 Så flinke dere har vært i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2006 Forfatter #1559 Del Skrevet 2. november 2006 God morgen Bare innom en liten tur før jeg gjør meg klar til å gå på jobb. Ha en strålende torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. november 2006 #1560 Del Skrevet 2. november 2006 skal du innom legen i dag eller droppet du det siden testen i går ble negativ? godt at du fikk en forklaring på det.. og siden du mest sannsynligvis har vært gravid så vet dere jo at dere kan. og det er jo greit å få bekrefet det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå