Impala Skrevet 31. oktober 2006 #1482 Skrevet 31. oktober 2006 Hei vennen Kom på at jeg glemte å sende god bedring til mannen din når jeg var innom i sted, så da gjør jeg det nå Også krysser jeg fingrene for at du er gravid Stor Toblerone, du må lage en ny
Kylling Skrevet 31. oktober 2006 #1483 Skrevet 31. oktober 2006 Her har ikke jeg vært på et par døgn, men jøss, her er det jo action! Kjære Liljen, jeg håper virkelig at du er gravid! Positive tester betyr jo HCG (over 100?) i kroppen, og HCG i kroppen betyr gravid... Jeg synes det høres rart ut om du har vært gravid og mistet, for da ville du jo testet positivt før helga også? Tester du i morgen også? Dette er spennende! Krysser fingrene for deg og den handikappede mannen din (god bedring til ham!). Og ikke tenk mer på at du drakk på lørdag. Du er ikke den første som drikker alkohol i begynnelsen av et svangerskap uten å være klar over graviditeten, bare så det er sagt...
Impala Skrevet 1. november 2006 #1484 Skrevet 1. november 2006 Er så spent på hvordan et er med deg i dag jeg da Håper du får en strålende dag
angelou Skrevet 1. november 2006 #1485 Skrevet 1. november 2006 ....titter bare innom for å se om det har kommet nye opplysninger i saken
Mrs N Skrevet 1. november 2006 #1486 Skrevet 1. november 2006 Så spennende det var her inne da! Når får vi høre mer i denne saken?
Pasha Skrevet 1. november 2006 #1487 Skrevet 1. november 2006 Dette er jo veldig spennende. Det finnes jo de som både har mensliknede blødninger og ikke får postiv test på ikm dagen som likevel er gravide. Det kan jo også gjelde deg det
Eeyore Skrevet 1. november 2006 #1488 Skrevet 1. november 2006 Hallo!?!?! Bank-bank, noen hjemme? Du kan jo ikke bare servere oss slike nyheter og så la oss sitte her og vente.... Du vet jo hvor nysgjerrige vi er...
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1489 Skrevet 1. november 2006 Hei hei.. Jeg har vært på jobb.. sorry Jeg har gode nyheter (for meg selv iallefall) og i dag har jeg fått negativ digital test (likt som i går) men når jeg kom hjem syns mannen jeg skulle ta en vanlig CB for å se en gang til, og den var så blank og pen. Det som antageli har skjedd er at jeg har vært gravid, og siden jeg ikke hadde testet på nesten ei uke har jeg ikke oppdaget det før hcg var på vei ut av kroppen igjen. Så nå satser mannen og jeg på masse sengeaktivitet så snart han er frisk i ryggen Var en smule oppgitt tidligere i dag i og med at jeg har fått så mange rare tester. Har faktisk fått 2 klinkende klare positive cb tester som kunne leses i mørket, men har og fått negativ digital test.. forstod ingenting jeg og begynte å bli frykteli nervøs for at det kunne være andre ting som spillte inn og kanskje var noe galt. Derfor ble jeg så utrolig glad når jeg endelig fikk ett klart svar nå nettopp. Mannen er hoppende glad han og, for nå sier han at han sansynligvis virker Føler meg jo litt dum og som spiller dette opp så voldsomt, og det beklager jeg.... Men på andre siden så vet jeg at jeg antagelig har vært gravid uten å vite dette. Hvordan jeg har gått glipp av det, er uvisst... Masse masse store til alle dere søte jenter. Er så glad jeg har dere
Eeyore Skrevet 1. november 2006 #1490 Skrevet 1. november 2006 Så moro Deilig å vite at kroppen virker. Og at symptomene ikke var uten grunn Da er det bare å vente på EL igjen
Kylling Skrevet 1. november 2006 #1491 Skrevet 1. november 2006 Godt å høre at du fikk et klart svar i dag, så unngår du enda større forvirring! Men du vet vel ikke noe med 100% sikkerhet før du har vært hos legen? At du har vært gravid er jo bra, for da vet dere at dere er fruktbare. Dessuten er det mange som opplever å bli gravid igjen veldig fort etter en SA.. Håper dette er tilfelle for dere! Ha en fin kveld!
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1492 Skrevet 1. november 2006 Nei, nå er jeg på så bra humør etter all denne forvirringen at jeg kan ikke få sagt det. Det var frykteli egentli å være så usikker på alt. Hvorfor blødde jeg, hvorfor får jeg noen positive og negative tester?? Har herved begynt ett nytt liv Fra og med i morgen begynner prosjekt røykeslutt, og bli prosjekt trene for å bli god i ryggen torsdag: lese kapittel 1 i boka endelig røykfri ut å gå en times lang tur + 100 sit ups fredag: kapittel 2 i boka + 1 time svømming i svømmehallen lørdag: kapittel 3, passe 14 dager gammel tantunge mens søster og sambo er på kino søndag: kapittel 4 i boka, joggetur 45 min + 100 sit ups Nå er det tv titting skal ikke opp før seeent i morgen. (kl 9) Ha en strålende kveld alle stor
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1493 Skrevet 1. november 2006 (endret) Eeyore: Fantastisk :hoppe: Ja, nå er det bare å vente på EL Kylling: Jeg skal prate med legen i morgen uansett, han har hatt fri i dag. Greit å få høre fra han og hva han sier og syns. Toblerone: Hvorfor tok du bort dagboka di?? ikke rart jeg aldri finner deg.. Har lett etter deg, nemli... Hvordan står det til i tobleronelivet da?? Endret 1. november 2006 av Liljen
Impala Skrevet 1. november 2006 #1494 Skrevet 1. november 2006 Hei snuppa Takk for koselige sms'er. Setter stor pris på det Tror vi skal klare å finne tonen IRL og ja Håper du får en fin tv kveld
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1495 Skrevet 1. november 2006 hei hei yamaha.. ser deg nok
Impala Skrevet 1. november 2006 #1496 Skrevet 1. november 2006 Vi skrev nok samtidig Og det gjør vi nå også
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1497 Skrevet 1. november 2006 Vet du vennen, det er jeg og sikker på Og i like måte. Setter utrolig pris på sms'ene jeg og. Veldig
Impala Skrevet 1. november 2006 #1499 Skrevet 1. november 2006 Måtte bare inn å se hva du skrev mens jeg skrev Stoooor til deg!
Liljen Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1500 Skrevet 1. november 2006 Yamaha: Jeg skreiv inne hos deg mens du var inne hos meg, så nå måtte jeg her inn for å se hva du skreiv til meg mens jeg var hos deg. Tog du an?? Stor stor tilbake. Tror jaggu jeg må inn å se litt på tv før senga. Er så overtrett og full av veldig dårlig humor nå, at det halve kunne egentli vært nok. så lenge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå