~Capricorn~ Skrevet 30. oktober 2006 #1461 Del Skrevet 30. oktober 2006 Men tror du ikke det er veldig mange som har drukket når de er rundt 4 uker da? Det er jo mange uplanlagte barn som er helt friske rund om kring i verden. Og mange av mødrene deres oppdaget nok kanskje ikke at de var gravide før de plutselig var en uke forsinket med mens.. Og man deler jo ikke blod de første ukene... Uansett ingenting å gjøre med, så det er nok like greit å slutte å bekymre seg Krysser fingrene for at testen blir positiv med en gang i morgen da!! (jeg vil og ha positive tester...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. oktober 2006 #1462 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men hva i all verden er dette, da!!!!!! Oioioi, det er jo ulidelig spennende! Du må IKKE bekymre deg for helga. Tenk så gøy om det hadde klaffet for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1463 Del Skrevet 31. oktober 2006 God morgen Capricorn: Jeg skal slutte å bekymre meg jeg.. Jeg vet du har helt rett, men det var den første tanken som kom, naturlig nok egentli... Anerikke: Spennende ja Sitter å venter på at apoteket skal åpne nå jeg.... Jo, klart det hadde vært utrolig gøy det hadde klaffet. Helt uvirkeli er dette egentli. Er forberedt på at testen kan bli negativ i dag, og at det kan ha vært feil på denne. (selv om jeg ikke håper det) Kryss fingrene for meg da så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1464 Del Skrevet 31. oktober 2006 Capricorn: Jeg er sikker på at du får positiv test jeg. Føler det på meg. Og unner deg det av hele mitt hjerte. Når åpner apotekene da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. oktober 2006 #1465 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her var det spennende da håper du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. oktober 2006 #1466 Del Skrevet 31. oktober 2006 :hoppe: så spennende!!!! :hoppe: *krysser fingre og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1467 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei igjen testomanen kaller Nå har jeg testa igjen, og er fortsatt like lite klok. Jeg kjøpte en cb vanlig, og 3 digitale. Tok 1 digital og den vanlige testen nå. Jeg gjorde feil på den vanlige og har holdt den opp ned så kontrollstreken er veldig veldig svak, men det er et like lite svakt kryss og der Så var det den digitale testen da som viser ikke gravid. :klø: Jeg har ringt til legen nå, og di sa at jeg skulle komme ned på torsdag morgen, så skulle di ta test og så skulle jeg få komme inn til legen til videre snakk. Om han sjekker om det har vært noe eller ei, vet jeg ikke. Men hu legedama sa at det kunne være at hcg var på vei ned, og jeg hadde vært gravid. Men det er jo faktisk grunn til å feire det og da, for da vet vi iallefall at vi kan. Aldri så ille at det ikke er godt for noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. oktober 2006 #1468 Del Skrevet 31. oktober 2006 De digitale er vel mer sensitive enn de vanlige også, de trenger mer HCG på å slå ut, det er derfor du får et så klart svar med dem. Du får nok teste en gang i morgen tidlig også Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1469 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er egentli litt lei av di graviditetstestene nå jeg ja, det går faktisk ann. Hadde innstillt meg på at jeg ikke skulle teste noe før på minst 4 uker nå jeg, men fikk noen piller hos legen for ei stund siden (muskelavslappende) og di skal du ikke ta hvis du er gravid. Har jo lurt på hvorfor tanta ikke var normal denne gangen, og tenkte det skader jo ikke ta en test for å utelukke dette. Komme sei ned på jorden lissom Jau, jammen ble jeg ikke mer forvirret. Tok selvsagt ingen muskelavslappende, og er sååå glad jeg har latt dem ligge i 6 uker nå. Skal jammen ikke være lett.. Nå kommer min 1 1/2 år gamle tantunge på besøk så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. oktober 2006 #1470 Del Skrevet 31. oktober 2006 Næmmen, hva skjer her da Så rart dette var, og så utrolig irrterende at du ikke får ett klart svar Jeg hadde også rar mens nå, men her var den lengre enn vanlig, også avsluttet den med spotting og brunlig utflod, og det er jo sånn den pleier å begynne. Den pleier å bare slutte uten noe dill Har også hatt litt stikninger i magen på slutten, og det pleier jeg jo heller ikke å ha. Men jeg blødde jo helt som vanlig, så det er sikkert innbildning :klø: Dette er virkelig ikke til å bli klok på Håper du får en strålende dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1471 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg må le litt av oss jeg, Yamaha.. Ingenting var helt normalt denne syklusen, og jeg har enda stikkinger og mensverk. Jeg la merke til at jeg har ømme pupper enda i går, og jeg har aldri ømme pupper når jeg har mens en gang :klø: Kanskje du og skulle tatt en test til?? Di på legekontoret sa det var ikke unormalt å ha "menslignende" blødning under graviditet.. Ble mindre klok da jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. oktober 2006 #1472 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tror ikke jeg skal teste nei. Da må det komme noen ordentlige symptomer først tror jeg Det skal ikke være lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1473 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det skal ikke være lett nei.. Huff :klø: Men jeg har noen symptomer da, så enten har det vært, eller så er det noe, det er jeg helt sikker på. Nå skal vi ut å gå en god tur. Titte litt på gravemaskiner nevøen og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. oktober 2006 #1474 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så spennende Jeg tror du er gravid jeg Du hadde jo så mange symptomer før "mensen" også. Og hvis Hcg nivået skulle være på vei nedover så burde du jo ha testet positivt før helgen også... eller? Moro! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1475 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei Eeyore Jeg har ikke testa siden dagen jeg fikk mens, ser du så jeg vet sanneli ikke jeg.. Men selvsagt går vi begge her å har ett ørlite håp nå. Har flere symptomer, men kan jo være innbilling og. Dette hadde jeg ikke trodd jeg skulle oppleve. Positiv test 6 dager etter 1 mensdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #1476 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men hva i all verden er det som skjer her da Liljen??? Må si jeg henger meg på i herskaren av undrere altså. Det er jammen ikke lenge man skal være borte før det skjer noe spennende Krysser fingra for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. oktober 2006 #1477 Del Skrevet 31. oktober 2006 Undrenes tid er ikke forbi, guri, så morsomt det er hvis du er gravid, eller, ikke morsomt akkurat da, men VELDIG koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1478 Del Skrevet 31. oktober 2006 Toblerone: Jeg er helt overrasket selv over resultatet jeg... Kommer bare ikke over det. Skulle jo bare ta en test for å være på sikre siden, og for å bekrefte ovenfor meg selv at det var bare innbilling det jeg kjente i kroppen Så svar på spørsmålet ditt: jeg vet overhodet ikke hva som skjer... Angelou: Å ja, du verden så koseli det hadde vært!! Fantastisk. Og så får en se hvor underlig kroppen kan være... Blir ikke klok på sykluser iallefall Jeg vet sanneli ikke hva som skjer videre jeg.. Skal jeg belage meg på EL om ei uke, er jeg gravid, hva skjer?? Føler meg noe flau over dette, for det er jo typisk meg å finne på å teste 6 dager etter mens da. Helt typisk, men bedre føre var tenker alltid jeg... Nå kommer det snart noen å skal hjelpe min handikappede mann med kjøkkenet. Han har jo så vondt i ryggen. Blåmerket er 30x8 cm ca.. Helt vanvittig stort. Ha en strålende kveld. Og kryss fingrer for meg da.. Tror jeg kan trenge det nå... stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1479 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men toblerone, hvor er egentli dagboka di..... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. oktober 2006 #1480 Del Skrevet 31. oktober 2006 Å herregud Liljen, for en triller . Er så spennende det har at jeg går i spinn. Glad jeg ikke er deg om dagen da hadde jeg klikka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå