Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 #1341 Del Skrevet 20. oktober 2006 du er og blir en symptomjeger du, liljen! jeg håper så inderlig at du er gravid!!!!! menssmerter hadde jeg også... fra fredagen - og da var IKM på mandag. hadde det hele helgen... har det forsåvidt fortsatt - det er visst vanlig at det skal være sånn fremover også. men det er ikke sånne sterke, vonde menssmerter - bare sånne murringer... jeg klemmer litt på puppene innimellom for å sjekke om de er ømme men jeg har ikke merket noe ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. oktober 2006 #1342 Del Skrevet 20. oktober 2006 Håper du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1343 Del Skrevet 20. oktober 2006 Petra Prøvedokke: Symptomjeger jeg?? åneeeeida Det er sånne murringer ja.. Men det kan være tanta som kommer før tiden også. Det gjorde den sist syklus.. Angelou: Jeg også... Nå skal jeg snart til legen.. Få sykemeldinga mi. Ta blodprøve. Hmm.. gruer meg. Tenk hvis han spør om jeg er gravid da.. Hm, hva svarer jeg da?? Kun en blodprøve kan gi svar på det nå kanskje Neida. Jeg får pent vente til mandag tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1344 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja, nå har jeg vært hos legen sykemeldt til søndag. Nå skal jeg bare slappe av i helgen. Har vært og kjøpt CB i tilfelle jeg tester på søndag. Har en cb fra før da, men må jo ha minst 2 da!! Mannen er heller handikappet for tiden. Vondt i ryggen, så det blir ikke mye på oss... Han kan jo knapt bevege sei.. Det er en fordel har jeg hørt Nei, nå skal jeg lage meg en stor kopp kakao og kose meg. så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. oktober 2006 #1345 Del Skrevet 20. oktober 2006 Godt å ha deg tilbake vennen Synes du er i godt humør støtt jeg IKM er forresten den 26 (torsdag). Kan ikke dy meg for å telle hvor mange dager det blir, et lite øyeblikk............ 29 dager syklus - akkurat samme som forrige måned. Jippi ← Har IKM på samme dag vi da du er så absolutt en solstråle, liljen! du er alltid positiv og har mange gode ord på lager. blir alltid i godt humør av deg, jeg! ← Akkurat som jeg skulle sagt det selv Enn om vi blir gravide begge to nå da, det hadde vært gøy det Fint at du ble sykmeldt da, ikke noe særlig å være på jobb når man er superforkjøla. Er jo ferdige med forskjølelsen her i huset for denne gang. Håper du får en fortsatt fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. oktober 2006 #1346 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. oktober 2006 #1347 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg krysser fingrene for deg, Liljen. Dette er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1348 Del Skrevet 20. oktober 2006 Yamaha: Ja, enn om vi skulle bli gravide begge to.. *drømmer* Det hadde vært noe Vi krysser fingrer for det, og jager tanta langt bort Føler meg faktisk noe bedre med forkjølelsen, men er veldig tett da! Det var jo superkaldt i ....... , så ikke no rart at en blir syk Anerikke: god helg til deg og Kylling: Tusen tusen takk Tenkte siden vi ikke føler oss bra her i huset, så stikker jeg på butikken og kjøper digg nå. Fikk så lyst på sjokolademilkshake, tortillachips og popcorn av alle ting. Tyder på at IKM er nær nå ja. Mannen har tatt pinexforte for ryggen, så han surrer litt. Tror jeg lar han være hjemme I kveld er det skal vi danse og senkveld med thomas og harald. Så da blir det selvsagt tvkveld i aller høyeste grad. Har fyrt i peisen, så alt ligger til rette for en super kveld. Humøret er kommet tilbake litt, tross sykdom, og det er herlig. Nå er det bare positiv tenking resten av helga som gjelder stor så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #1349 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) God morgen, jenter For meg er det ingen god morgen i det hele tatt. Ryggen er supervond. Tok en test for å se hva den sa.. negativ. Det var egentli for å se om jeg kunne ta en pinex forte. Har lest over alt om medisiner, og er ikke nevnt noen plass at det kan være skadelig hvis jeg er gravid, og så tidlig. Det er ingen betennelsedempende midler i det heller. Ja.. testen var negativ. Syns jeg (før 10 min var gått) kunne se streken var påbegynt øverst, men dette kan være innbillninger. Kunne se streken igjennom når jeg holdt den opp mot dataskjermen, men ikke i vanlig lys. Så.. jeg får bare smøre meg med tålmodighet til mandag nå. Er innstillt på at tanta kommer for da blir jeg ikke så skuffet, men håper selvsagt på at hun ikke gjør det da.... Har symptomer som vondt i korsryggen, stikkinger i magen i nesten en uke nå, litt ømme pupper og humørsvingninger. Men det trenger ikke bety noe for det. Noterer det bare for det er greit å kunne lese tilbake til neste gang Er uansett mer og mer overbevist om at en dag klaffer det nok for oss også. Vi har til og med diskutert eventuell prøverør, og det kommer vi til å gå igjennom hvis det blir spørsmålet. Og... jeg ble oppringt fra jobb nesten 2 timer etter jeg skulle vært der hvis jeg hadde vært frisk. Di sa at jeg skulle vært på jobb jeg... Da sa jeg at jeg hadde gitt beskjed i går at jeg ble sykemeldt og at jeg skulle til legen senere. Sa at jeg kom iallefall ikke på jobb.. Går det ann å missforstå det?? Jeg ble skikkeli opprørt jeg... Ringte mannen min som er på jobb og hylgrein i telefonen (grine?? over en missforståelse) men følte meg som den store stygge ulven der og da.. Ikke no gøy, så mannen min skal snakke med sjefen min på mandag så vi kan få dette ut av verden. Jeg blir så sinna og frustrert at jeg orker ikke. Jeg har verdens beste mann!!! Har regnet ut lengde på syklusene mine, for jeg blir mer og mer usikker på hvor lange di egentli er jeg.. PP1: 20 april - mens 16 mai = 26 dager PP2: 16 mai - mens 12 juni = 27 dager PP3: 12 juni - mens 8 juli = 26 dager PP4: 8 juli - mens 5 august = 28 dager pp5: 5 august - mens 1 sept = 27 dager pp6: 1 sept - mens 27 sept = 26 dager pp7: 27 sept - mens Hvis syklusen min blir 26 dager er det i morgen. Burde ikke testen vært helt positiv i dag da?? Uansett er ikm i morgen, mandag eller tirsdag. Burde vell ta utgangspunkt i 28 dager siden det er den lengste syklusen min. De virker ganske stabile iallefall. så lenge Endret 21. oktober 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. oktober 2006 #1350 Del Skrevet 21. oktober 2006 Uffda! Så dumt at du har en sånn dag! Og kjempedumt med negativ test... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 21. oktober 2006 #1351 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei Liljenvennen Så kjedelig å være kjempe forkjøla da, og sannelig er det skikkelig forkjølelsesesong og nå da. Du får slappe masse av, det høres det ut som om du trenger uansett. Og ikke tenk på jobben. Når du har gitt beskjed om at du er sykemeldt så da er det IKKE din skyld at jobben din ikke har fått det med seg. Syns nesten det hørtes litt spennede ut den testen din jeg Liljen ettersom du kunne se en liten påbegynt strek.. det kan jo være litt tidlig enda så test igjen om et par dager du God bedring og ha en strålende dag i dag Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #1352 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ååå så glad jeg ble nå Hilsen i dagboken min Anerikke: Ja, kjempedumt med negativ test, men det er enda før IKM, så jeg har ikke utelukket noe enda, men håpet forsvant vell litt da.... Shatika: Ja, dumme jobben Er enda opprørt jeg, og gråter lett.. Hmm.. Ingen feber heller... :klø: Ja, jeg tester igjen mandag tenker jeg. Da er det uansett IKM dag, senest tirsdag ettersom mine sykluser er fra 26 til 28 dager. *vi krysser fingrer* stor til dere begge Går enda i morgenkåpe jeg... Gidder liksom ikke ta på meg noe annet. Tenkte ta en oppfriskende dusj snart. Først skal jeg uansett ha meg en liten dagbokrunde her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. oktober 2006 #1353 Del Skrevet 21. oktober 2006 Når skal du teste igjen? Kan så absolutt ha vært for tidlig. Spennende! Kjedelig å være syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #1354 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei hei Skal teste igjen mandag morgen hvis ikke tanta allerede har kommet da Kjenner liksom det stikker hele tiden der nede. Helt merkeli er det! Men tror og håper faktisk ingenting. Har blitt lurt noen måneder før ja. Nå ligger mannen å sover. Han skal på jobb i morgen tidli. Vi la oss tidli, og jammen ble det ikke litt og Mannen sovna og jeg våkna Skal putte meg selv i sengen igjen nå. Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. oktober 2006 #1355 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tror og håper ingenting? Alle prøvere har jo et håp, og det regner jeg med at du også har. Men det virker som du har et sunt forhold til det iallfall, og det er bra. Husk likevel at det er lov å bli skuffa om den forbannede tanta kommer! (MÅTTE GUD FORBY) Du skal vite det at jeg tenker på deg, og håper virkelig at det har klaffa for dere denne ganga. Det fortjener du. Hvordan er formen da, Liljen? Er du bedre? Jeg merket lite da jeg våkna i dag, og bare det gjorde at jeg ble i godt humør Vurderer å ta meg en liten joggetur, det kan vel ikke gjøre så mye skade? Ha en fin søndag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1356 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei og god morgen Så nok du var der, Kylling Det er klart jeg har håp og tro på at det vil klaffe, men prøver å holde meg selv litt nede og er det jeg prøver å si. Hvis tanta kommer (JA MÅTTE GUD FORBY), så kommer det en ny sjanse neste måned. Håper selvsagt hun holder sei langt borte, ellers hadde jeg ikke vært her da Har ligget i sengen hele morgenen, og er der enda. Orker ikke stå opp, så jeg har laptoppen her jeg. Tenkte å vente med CB til i morgen tidlig jeg på IKM dagen, men tok en strimmeltest (graviditetstest) fra billigetester. Hadde en igjen. Regnet ikke med den skulle slå ut for det er ikke no sensitiv heller. Er på dag 26 i dag. La testen i fra meg jeg for den så negativ ut. Syns jeg skimtet en skyggestrek etter ett kvarter, men tenkte dette var nok innbilning. Nå en time etter er den der "skyggestreken" der enda... Dette har jeg da aldri opplevd før.. :klø: Ja, ja.. Tiden hadde egentli gått ut, så jeg får vente til det kommer skikkelige streker innen tiden har gått ut Kryss fingrer for meg da iallefall Våkna tidlig i dag, var så utrolig tissetrengt.. Bruker da aldri våkne tidlig pga det jeg :klø: Kan faktisk være tanta som spiller meg ett lite puss og.. Ha ein strålandes dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. oktober 2006 #1357 Del Skrevet 22. oktober 2006 Dette høres jo ulidelig spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. oktober 2006 #1358 Del Skrevet 22. oktober 2006 Håper du har hatt en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1359 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kylling: Ja, jeg syns egentli og det. Er rimelig rastløs nå... Har en CB i skapet, men skal spare den til i morgen. Jeg er tross alt før IKM enda. Tørr ikke håpe for mye enda, fallet blir for stor da. Missmumblebee: Jeg har hatt en super helg tross forkjølelse. Til mer jeg tenker på det, til mer sinna blir jeg på meg selv. Hvorfor kastet jeg ikke testen da... Har spart en test jeg tok tidligere som var negativ for å ha noe å sammenligne med, og di er helt ulike faktisk... Hmm :klø: Får gå å rydde huset, ble rastløs nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 #1360 Del Skrevet 22. oktober 2006 oj oj - dette er jo spennende!!! jeg krysser alt jeg har for at du får to blå i morgen!!! det har du fortjent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå