Liljen Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #1301 Del Skrevet 14. oktober 2006 hei hei Bare innom en kort tur jeg.. Det skjer så mye for tiden, at jeg ble nødt å bruke mindre tid her inne på KG , lover å hente inn alt igjen når ting roer sei i oppussinga her. stor stor til samtlige av dere som har lagt inn hilsen til meg her. Jeg setter stoor pris på det. EL.. Ja så var den over. Regner med den var mandag og tirsdag. Kjentes sånn ut. Så nå er det bare å sette sei ned å lete etter symptomer og vente på IKM om en og enhalv uke ( som er leeeeeenge til... ) Kommer innom senere i kveld og oppdaterer meg skikkelig her. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 14. oktober 2006 #1302 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hva, kommer livet i veien for KG?? Værste jeg har hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. oktober 2006 #1303 Del Skrevet 14. oktober 2006 til deg snuppa! Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #1304 Del Skrevet 15. oktober 2006 God morgen Deilig å sove lenge. Har blitt veldig lite søvn i det siste. Nå har jeg laget meg deilig kaffi og skal surfe litt her Cymbidium: :klø: ja..... sorry.... Cr@sh: tilbake I dag skal vi bare slappe av. Ta det med ro. Fikk ny ytterdør i går, og det ble knallbra Jeg er såååå fornøyd. Det var en fryd for øyet å se den gamle ble kastet. Kjøkkenet står like bra på gulvet. Det er ikke oss det står på, det er fabrikken. Den ene sokkelen ble ødelagt under transport for 5 uker siden. Di lovet at bein skulle komme i steden for. Fikk beskjed i forrige uke at det gikk ikke for da måtte di ha frest inn spor i bunnen på skapene på fabrikken, så her står vi. Jeg er selvsagt fly forbanna for å si det mildt Vil ha kjøkken nå, helst i går. Har ikke hatt kjøkken siden slutten av juni I går kveld var vi faktisk på sykehusbesøk. Ei veldig god venninne av meg fikk en gutt 11 okt. Det viste sei hun hadde gått så lenge over tiden, for gynekologen hadde satt feil termin på henne. Morkaka var sluttet å virke og fostervann var grumsete, så gutten var helt blå når di fikk han ut. Rett på intensiven. Det gikk heldigvis godt, men den der gynekologen skulle vært tatt ut av praksis Vi håper verdiene på blodprøvene har sunket så di kan få komme hjem i dag. Hun er andregangsfødende. Hadde med filmkamera og filmet skjønnasen. For en hjerteknuser Når det gjelder meg, så er jeg på dag 19 i dag. Ingen symptomer. Har vært veldig øm frem til i går, men i dag er det stopp!! typisk. Det er bare å vente di siste 8 dagene, men regner med tanta kommer som vanli. Har egentli mistet litt troen på dette her jeg.. Ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. oktober 2006 #1305 Del Skrevet 15. oktober 2006 For en fødsel venninna di fikk. Godt at det gikk bra. Trodde nesten ikke det var mulig... Du skal se du blir gravid snart du og. Det er ingen tante på besøk enda, er det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. oktober 2006 #1306 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Ikke miste motet nå vennen Det er det ingen vits i. Når det gjelder prøvinga må man bare tenke positivt, også ordner det seg til slutt Stakkars venninnnen din. Hørtes ikke noe koselig ut. Skjønner også at du er lei av å ikke ha kjøkken. Dumme fabrikken da. Hvor lenge tar det før dere får det i orden da? Ha en fortsatt strålende søndag Endret 15. oktober 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. oktober 2006 #1307 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jøssenavn, jeg hadde ikke overlevd tre(!?! ) måneder uten kjøkken! Ikke mist motet, kjære deg. Jeg krysser fingrene for at det har klaffa for dere denne ganga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2006 #1308 Del Skrevet 16. oktober 2006 I all verden. Ikke kjøkken på så lenge. Tenker på deg og krysser fingre for.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. oktober 2006 #1309 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvor har det blitt av deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. oktober 2006 #1310 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei, vennen Ville bare innom deg med noen positive vibber før jeg tusler videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. oktober 2006 #1311 Del Skrevet 16. oktober 2006 hei vennen du må ikke miste troen, du skal se det blir din tur også! jeg har ihvertfall troen på at min tur kommer! -og du er jo den mest positive av oss ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. oktober 2006 #1312 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, hvis du mister troen da er går det nedenom og hjem for oss alle, for du er så absolutt solstrålen vår Men jeg skjønner hva du mener. Selv er jeg for øyeblikket inne i en likgyldighetsperiode. Vi nå uten prevensjon, men jeg har ikke så stor forhåpninger... *sender over noen hjemmebakte muffins til Liljen som ikke har kjøkken* Stooor oppmuntrings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. oktober 2006 #1313 Del Skrevet 16. oktober 2006 Selv solstråler har rett til å gjemme seg bak skyer av og til. Men strålene dukker alltid frem igjen til slutt. Så dette går så fint, atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. oktober 2006 #1314 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 16. oktober 2006 #1315 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nei, nå må du ikke miste motet, Liljen. Du er jo den som alltid er optimist og ser det positive i ting, så vær så snill å ikke mist motet da solstråla vår.. Jeg håper såå inderlig at dette blir lykke måneden din Jeg tror jeg begynner allerede nå å skremme tanta di såå langt vekk at hun ikke tørr å vise seg på minst 9 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. oktober 2006 #1316 Del Skrevet 16. oktober 2006 Savner deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1317 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei hei jenter Jeg er her.. Så vidt.. Veldig veldig sliten. Har vært fullt kjør her hele helgen, og vi har knapt vært alene på natten en gang. Sovet lite, ryggen verker, men ellers bra. Bare en ting først: Jeg blir så rørt over at dere sier jeg er solstråla deres. Dere er jo så fantastiske, og dere er alle solstrålene mine, bare så det er sagt. Det er virkeli deilig å flykte inn i KG verden til dere. Tusen takk for gode ord og oppmuntring. Vannmelon: Ingen tante.. Er usikker på når det er men tror det er 23 (mandag).. Yamahax3: Skal prøve å ikke miste motet.. men ikke så lett alltid.. Nå er det på tide med positiv tenking her igjen (kanskje jeg skulle prøvd yoga ) Håper du holder meg oppdatert, vennen. Kylling: Jeg trenger masse fingerkryssing tror jeg.. Clementine: Tusen takk. Setter pris på all fingerkryssing jeg får.. trengs Angelou: Hei hei. Kjekt du stikker innom Petra Prøvedokke: Jeg er så glad på dine vegne vennen Gratulerer supermye igjen. Eeyore: Tusen takk for muffins nam nam. Huff, nei dere må ikke gå nedenom og hjem. Dere er jo grunnen til at jeg holder meg såpass oppe jo Bippe: Tusen takk, bippe. Du har helt rett. Er for tiden bak en liten sky, dogg lys en da Pi@: Tusen takk. Shatika: Tusen takk, vennen. Utrolig fint sagt av deg. Og takk for at du skremmer bort tanta. Det trengs og. Den kom 3 dager før tiden sist nemli.. Og stooooooooooooooooooooooooooooooooor til dere alle Skal på kurs i forbindelse med jobb i 3 dager fra i morgen tidli. Kommer ikke igjen før torsdag kveld. Setter virkeli pris på alle oppmuntringene jeg får, og kjenner det hjelper. Er dessverre inne i en litt trist og tung tid. Vet ikke hvorfor, men jeg begynner lett å gråte. Alt er tungt egentli. Er nok fryktelig sliten. Mangel på søvn hjelper ikke heller. Regner med det blir bedre etter hvert.. Har ingen følelse over å være gravid denne gangen. En uke siden EL. Har hatt litt murringer nederst i magen, men det har jeg jo hver gang. Fryktelig variabel i humøret, men det har og vært før. så vi får vente å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. oktober 2006 #1318 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så dumt å lese at du er trist!! Men det er vel ikke så rart når du er sliten, og ikke har fått slappet av i helga. Håper overskuddet kommer tilbake! Jeg hadde INGEN følelse av å være gravid før jeg var flere uker på vei, så det skal du ikke tenke noe på. Det kan ha klaffet likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. oktober 2006 #1319 Del Skrevet 17. oktober 2006 hei vennen Petra Prøvedokke: Jeg er så glad på dine vegne vennen Gratulerer supermye igjen. ← tusen tusen takk! det er har virkelig ikke gått opp for meg! Er dessverre inne i en litt trist og tung tid. Vet ikke hvorfor, men jeg begynner lett å gråte. Alt er tungt egentli. Er nok fryktelig sliten. Mangel på søvn hjelper ikke heller. Regner med det blir bedre etter hvert.. ← uff, jeg vet akkurat hvordan du har det. jeg har også slike perioder, og det er ikke noe gøy. håper du får masse trøst og kos av mannen din når du er lei deg - deg pleier å hjelpe for meg ihvertfall! -og jeg er helt sikker på at det snart går din vei stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. oktober 2006 #1320 Del Skrevet 17. oktober 2006 God tur på kurs Lover å holde deg oppdatert hvis det skjer noe spennende ja vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå