Kylling Skrevet 29. september 2006 #1221 Del Skrevet 29. september 2006 Skrittrapport! 12023 på skrittelleren + 6750 (45 min spinning) = 18773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. september 2006 #1222 Del Skrevet 29. september 2006 Innom for å takke for mange koselige hilsner i boka mi... Kjempekoselig å bli heiet fram mot fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 29. september 2006 #1223 Del Skrevet 29. september 2006 Innom for å ønske deg en riktig god helg, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. september 2006 Forfatter #1224 Del Skrevet 30. september 2006 Hei hei Vannmelon: Ja, rensekuren fungerer utmerket den. Iallefall på meg. Skal gå over til vann med sitron. Det var ett utmerket tips. Tusen takk Kylling: Oh my!! Du er jammen superflink Jeg har hatt fri denne uka, så jeg har gått rekordlite jeg... Lover du skal få kamp neste uke når jeg begynner jobb igjen I går gikk jeg "bare" 8532 skritt... Cr@sh: nå skal jeg inn til deg å lese hvordan du har det Capricorn: Nå skal mannen og meg ut å gå en tur. Var en tur ute på byen i går å tittet, men var så skuffet at vi dro hjem igjen 00.30. Kjenner at jeg er så ferdig med å gå ut på byen, noe som egentli bare er bra nå i prøvefasen Helsa og ryggen er betrakteli bedre, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å begynne jobb igjen på mandag. Har hatt fri lenge nå, og er veldi lei av å gå hjemme. Nå er jeg helt ferdi med tanta og , så nå er vi klar for pp7. Jeg spiser vitaminer i lange baner + rosenrot. syns jeg har hørt det skal være så bra. Ha en strålende lørdag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 30. september 2006 #1225 Del Skrevet 30. september 2006 Tanta har reist herfra og, så da hopper vi inn i pp7. Tror vi greier det begge to denne mnd jeg... Så flink du er til å gå da! Jeg ligger på sofan og tenker på unnskyldninger for å slippe og gå. Har du prøvd Naprapat på ryggen din? Jeg hadde 12 beh hos kiropraktor uten å bli bedre, hos naprapat merket jeg bedring etter første beh. Ønsker deg, meg og alle andre prøvere Lykke Til i oktober. Her blir det mye og :no_smoking: God helg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. september 2006 #1226 Del Skrevet 30. september 2006 Naprapat kan være lurt å prøve ja. Jeg har ei venninne som prøvde det på nakken sin, og hun merket stor forskjell fra fysioterapeuten iallfall. Hun var veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 30. september 2006 #1227 Del Skrevet 30. september 2006 Ja, jeg er flink sånn ca to-tre ganger i uka. Du skal da ikke klage over skrittene dine i går du da! Noen dager er jeg nede i 2-3000 skritt. DET er dårlig det! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. september 2006 Forfatter #1228 Del Skrevet 30. september 2006 Hello babes Trollungen: Å du verden jeg håper du har rett i at det klaffer for oss begge i pp7 Det hadde vært noe det. Jeg håper og så inderli capricorn også får full klaff nå. Kan jeg spørre hva Naprapat er for noe?? Har aaldri hørt om det før.... Jeg har vært elendig i det siste til å komme meg ut, så nå måå jeg skjerpe meg her. Må må må Bippe: Hørtes veldig interessant ut med det der Naprapat.. Håper ikke det er noe med nåler og greier.. Jeg har frykteli nåleskrekk.. (ja, jeg vet.. pyse) Kylling: Ganske like vi da. Jeg og er flink to tre ganger i uken, og enkelte dager er lite. Har fremdeles ikke kommet meg ut i dag, og har ikke passert 2000 enda Ipoden min har gått i stykker og jeg som er så glad i ipoden min da.. Min kjære følgesvenn på turer i skogen, sykkel osv.. HVA gjør jeg nå da... Kjøpe en ny kanskje I kveld er vi innvitert på middag. Mmm gleder meg. Fårikål faktisk Så blir det kortspilling etterpå. En stille og rolig lørdag. Mannen og jeg hadde vår kveld med alkohol i går, så nå er det uten resten av måneden på begge. Snille gode mannen min. Jeg sa han kunne ta litt etter EL, men han insisterte på å ikke for å sympatisere med meg. Må nå jeg, vi skal visst dra. Alltid treg jeg. stor stor til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 30. september 2006 #1229 Del Skrevet 30. september 2006 Naprapat er kanskje en blanding av fysioterapaut og kiropraktor.(?) Maserer, knekker og presser på triggerpunkter. Hun jeg går hos setter også nåler, men det er jeg ikke sikker på om alle gjør. Tror det er verdt å prøve. Det er litt dyrt da, jeg bet 400 for 45 min, men det er billigere enn kirop. Jeg synes det er verdt det! Lykke til med både det ene og det andre. Håper du har en fin kveld. Jeg tenker på å prøve C24... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. september 2006 #1230 Del Skrevet 30. september 2006 En naprapat driver også med nåler ja, beklager å måtte si det Liljen.. Men det er kanskje verd et forsøk likevel? Trosse sine frykter, vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 1. oktober 2006 #1231 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har du begynt med akupunktur/soneterapi? Ha en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #1232 Del Skrevet 1. oktober 2006 God dagen Nå har jeg vært ute å gått meg en god tur. Var herli å bevege sei litt ja Trollungen: Hmm.. :klø: kanskje jeg bør sjekke hvor det finnes sånn her i nærheten.. Ang. c24 så bør du ta kuren når du har fri dagen etter. Dvs, du begynner på kuren på ettermiddag/kveld, og fortsetter neste morgen så di 2 dagene bør du ha fri med toalett i nærheten Bippe: Nåler skrekk og gru.. Trosse sine frykter... Nja.. skal iallefall sjekke det opp Iselin22: Det blir soneterapi. Har akkuratt gått forbi klinikken nå på turen min, og har notert telefonnummer. Ringer i morgen Var på middag i går kveld. Får i kål fikk vi Er ennå mett. Skal se om jeg ikke kan dra mannen ut av stolen foran tven og finne på noe kanskje. Er rastløs i dag Ha en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. oktober 2006 #1233 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei vennen Uff, jeg savner KG og dere når det går en god stund uten at jeg er innom Men nå er jeg her igjen for noen dager Snart fredig med tanta jeg også nå, så nå skal det bli full klaff på oss begge i oktober Ha en strålende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. oktober 2006 #1234 Del Skrevet 2. oktober 2006 Mornings, Liljemor! Tror jeg setter skrittelleren min på hylla foreløpig jeg. Kan ikke konsentrere meg om skritt nå, får heller komme sterkere tilbake når livet mitt er kommet i orden igjen. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 2. oktober 2006 #1235 Del Skrevet 2. oktober 2006 Innom med en og ønsker deg en flott mandag. Fordelen med mandager og at da nærmer vi oss helga, sakte men sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #1236 Del Skrevet 2. oktober 2006 Mornings Var oppe en liten tur tidligere i dag for å ringe legen. Mannen har hostet om natten i over en uke nå. Fikk cosylan til han, så regner med han sover bedre til natten. Jeg skal faktisk på jobb i dag, og gleder meg faktisk. Har hatt så godt som 14 dager fri, og skal bli godt å jobbe igjen. Yamaha: Så godt å se deg igjen gjett om jeg har savnet deg og Ja, nå satser vi alt på full klaff for oss begge i oktober. *krysser krysser krysser* Kylling: Det forstår jeg veldig godt. Vi kan komme sterkere tilbake når du måtte ønske det Håper du og får en fin dag, og at alt snart skulle ordne sei for deg. Trollungen: Det er helt sant, men jeg har en dødens jobbehelg da til dere alle. Nå skal jeg surfe litt rundt her, før jeg går i må hente medisin til mannen min før jeg drar på jobb. Drakk faktisk koppevis med kaffi i går, og har fått ut en hel del av vannet. 1,5 kg mindre på ett døgn. Saken var at vi spiste meget salt mat (kinamat) på torsdag, og jeg ble stappet med vann. Ingen legger på sei flere kilo på ett døgn. Det var så ubehageli atte. Men nå ordner det sei, og jeg har stoppet kaffidrikkinga. Har en kvote på 2 små kopper dagen. Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. oktober 2006 #1237 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bra at du fikk medisin til mannen da Ikke noe ålrait og hoste og ikke få sove nei. Det har vel kanskje gått utover deg også? Høres ikke behagelig ut med vann i kroppen heller. Det tror jeg aldri jeg har hatt. Men fint at det har blitt bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashew Skrevet 2. oktober 2006 #1238 Del Skrevet 2. oktober 2006 bare innom for å vise litt empati for vann i kroppen Man føler seg virkelig oppblåst - I know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #1239 Del Skrevet 2. oktober 2006 Yamaha: Heldig du som aldri har hatt vann i kroppen.. Ja, hosten har gått ut over meg og, å i natt har vi ikke sovet. Bare han er frisk til helgen, så er jeg fornøyd. EL vett du Cashew: Oppblåst ja Forrbokstavene det. En føler sei ikke mye bra. Og alle klærne strammer. Men nå er det myyye bedre. Heldigvis Ja, nå har vi fått cosylan til mannen. Tror nok han (og meg) skal få sove i natt ja. Ser frem til det. Satte foten ned jeg og sa han fikk sykemelde sei nå, så det har han gjort En halv time til jobb, så jeg må nesten pile nå.. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. oktober 2006 #1240 Del Skrevet 2. oktober 2006 Godt mannen hører på deg angående å sykemelde seg. Bra du har satt deg i resptekt! Ellers er jeg også veldig erfaren på det der med å være oppblåst. Jeg vet ikke om jeg noen gang har hatt vann i kroppen, men luft har jeg jaggu hatt nok av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå