Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Neste måned, Petra Prøvedokke, er vår måned :Nikke::klem:

Jeg satser som sagt alt nå. Stumper røyk, kutter kaffi, alkohol, begynner med trening sundt kosthold og vitaminer osv. Det samme gjør mannen. :) Ingenting skal være uprøvd :)

Nå skal jeg en tur i :dusje: før jeg tar turen ut til mor min for å få litt massasje på min støle rygg. Ingen piller her i gården mer. :)

Så skal jeg på butikken å handle boken endeli røykfri. Så det så. Jeg er klar. Selv med 4 kartonger liggendes. Di kan jeg alltids selge i så fall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flinke dere er da :kose:

Vår prøving denne syklusen er egentlig så som så..og nå har visst mannen begynt å bli litt sår i halsen og..håpe det går over i løpet av dagen.. :sjarmor:

Men vi venter jo egentlig bare på mandag da ;)

Skal hoppe i dusjen jeg og nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære capricorn.

Å som jeg håper dette kan bli din måned. Jeg kan nemlig vente en måned eller 2 for din skyld ser du :klem: Det blir en superspennende måned for deg dette, og du verden jeg krysser og krysser for deg. Bare så du vet det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så siiiinnnnsykt røykesugen... Har holdt meg i maaangen timer nå (4 timer).

Det skjønner jeg godt ja vennen. Ikke så lett det der :klem:

Men du er så flink atte :klappe:

Å prøve en stund vet jeg også endel om ja :sjenert:

Jeg blir skuffa hver gang noen får klaff på første forsøk jeg, selv om jeg også er glad på deres vegne.

Håper du har en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. det med liten skrift: :Nikke: jeg syns det selv og. SKAL, må og vil klare det.

Men må lese boka først, skader ikke kutte ned til da iallefall.

Vi har det nok ganske likt, Yamaha, med å bli skuffet når noen får klaff på første forsøk.. Men blir jo veldig glad på deres vegne, selvsagt blir jeg det.. Skulle bare ønske det var meg da.. :sjenert:

Har stor tro på at oktober blir måneden for oss med flere pp bak oss. Skal iallefall be på mine knær til høyere makter om at slik skjer. Pliiiiiiis, lissom.. :)

Nå må jeg strekke litt på rygg og bein. (les: gå å røyke)

I`ll be back ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg sluttet så fant jeg at det hjalp å kutte ned til f.eks. 2 om dagen (og røykte en halv om gangen). Og jeg gikk ut hver gang jeg skulle ha en røyk (uansett om det regnet eller ikke).

Til slutt byttet jeg til et merke jeg egentlig ikke syntes smakte noe godt og det hjalp.

Bare husk at du ikke må begynne å trøstespise mens du prøver å kutte ut røyken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, Liljen!

I dag har jeg ikke så mye å rapportere på skrittfronten. Bare 4577 skritt gitt. Har vært totalt utladet etter ei natt med lite søvn og skummelt legebesøk. Skal komme sterkere tilbake i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften :)

MrsN: Det er slik jeg og gjør. Kutter ned ett par til dagen. Og så har vi aldri røykt inne, vi går alltid ut, og det syns jeg er en veldig greit. :) Det med trøstespising er nettop det som er faren da... :sjenert:

Yamaha: Ja virkelig :)

Kylling: Forstår godt det, vennen. Syns du har gått kjempemye i dag til alt du har vært igjennom i dag da. Jeg har ikke gått noe særli jeg heller da.. :sjenert: 5742 til nå.

Nå skal jeg ta kvelden.

Nattinatt, og sov så godt

Natta- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen!!

takk for hilsen i dagboka mi :)

Er på jobb, og bør ikke :sjenert: ta meg tid til å lese gjennom alle dine 64 sider akkurat nå..

Hvor lenge har dere vært prøvere?

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Liljen:)

Er absolutt med på at oktober bør bli lykke måneden :)

Kjempe flink er du som kutter ut røyken :klappe:

Håper du får ei koselig helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Cashew: Tusen takk for hyggeli hilsen :) Vi er i pp7 nå, så er ikke helt ny lenger her. Har blitt noen sider her etterhvert ;) Håper du og får ei koseli helg. :klem:

Shatika: Ja, oktober håper kan bli en lykkemåned :) flink som kutter røyken ja :Nikke: det syns jeg og. Må jo skryte litt av meg selv da. ;):klem:

Om 2 timer skal jeg til kiropraktor. Det skal bli ganske fantastisk ja. Sitter faktisk her å drikker kaffi (selv om det er fy fy) Kroppen min er så full av vann, at det kan ikke beskrives. Må få ut litt av alt det. Den er nesten 4 kg tyngre enn for 14 dager siden. Så i dag er det frukt og grønt og en lang tur på programmet :)

Ingen mat etter 19, så får vi se i morgen tidli.

Er så godt som ferdig med tanta. Noe som er overraskende siden det bare er 3 dagen nå... Blir aldri klok på dette jeg, men det er vell ikke meningen heller :ler:

Ha en strålende fredag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kaffe egentlig så veldig fy-fy? Hvis ikke man sitter og super i seg 2 liter på rappen liksom? Og kaffe skal jo være vanndrivende...

Jeg sliter også med litt vann og uhumskheter i kroppen nå, så jeg har planer om å ta en C24-kur snart. Må bare vente til jeg blir erklært hcg-fri. Har tatt en slik før, og følte meg mye bedre etterpå! (men ikke mens det stod på... :sjenert: ). Kan anbefale det for deg hvis du kan ta slike kurer.

Ha en kjempefin fredag. Jeg setter veldig stor pris på din tilstedeværelse her på KG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, kylling :)

Har prøvd c24 kur, og tror jammen jeg skal henge med på en slik jeg og. Helt frykteli mens det står på, men du verden en føler sei mye bedre etterpå.

Drikker jo ikke litervis med kaffi. Blir en kopp eller 2. Ikke noe særli når en føler sei oppblåst.. :sjenert:

Ha en kjempefin fredag du og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye vann i kroppen er utrolig irriterende ja. Men du må huske å drikke masse vann, gjerne 3-4 liter om dagen, for det hjelper (ulogisk nok) hvis du har for mye væske i kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittei jenter :vinke:

MrsN: Ja, jeg er virkeli nødt å drikke mer vann altså.. 3-4 liter dagen.. Mye det.

Bippe:Bi Ja her er jeg. Tittei :vinke: Går faktisk utmerket med meg. Koser meg her med gubben. Bayles og pils. C24 ja.. Det er en hurtigkur som renser kroppen for avfallsstoffer. Du kjøper det på helsekostbutikker. Det er pulver du blander i grapefruktjuice, og skal drikkes med så og så mangen timers mellomrom. Da kan jeg love deg du skriver bippe på dodøren, for det blir ett par ganger der ja.. Men guuud så mye lettere og bedre enn føler sei etterpå.

Nå kommer snart skal vi danse på tv2. :) gikk glipp av det forrige fredag, så det skal vi se nå. Koseli.

Ha en strålende fredag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...