Impala Skrevet 27. september 2006 #1181 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Skjønner hvordan du har det nå ja vennen, har jo vært der selv Men av en eller annen grunn så gir skuffelsen seg etter noen dager, og man er klar for ny PP Hos meg ble også syklusen kortere etterhvert, så det er iallefall ikke unormalt. Ellers så må du ikke glemme å leve heller, ikke blir for ekstrem, for det er heller ikke bra vettu. Sov godt, og håper du får en fin dag Endret 27. september 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 27. september 2006 #1182 Del Skrevet 27. september 2006 Uff da, detta var dumt! Men ikke gi opp! Må jo ordne seg for deg en gang. Det ordner seg alltid for snille piker vet du... Har tenkt på det selv noen ganger - kanskje vi prøver for mye... Men vi må jo prøve, det er jo det vi har bestemt oss for. Kanskje 7 er et lykketall. Skuffelsen vil gi seg og spenningen og håpet vil komme igjen. Sov godt og ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. september 2006 #1183 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg tror 7 er lykketallet deres . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. september 2006 Forfatter #1184 Del Skrevet 27. september 2006 Hei hei Og takk for oppmuntrende ord, jenter. Trengte di. For uansett om en sier aldri så mye at en ikke blir skuffa, blir en alltid det. sånn er det. Angelou: Ja, dumme tanta.. Yamaha: Ja, skuffelsen gir sei nok etter ett par dager. Skal love å ikke bli for ekstrem. Var det i begynnelsen, men nå "gidder" jeg liksom ikke.. Har ett par strimler, men kommer ikke til å kjøpe flere.. Har blitt en smule bedre etter hvert som månedene har gått. Trollungen: Dumt ja.. dumme dumme tanta.. ikke velkommen hit iallefall Jeg tenkte og på det, kanskje vi prøver for mye.. så sist måned ble en måned (nesten) uten telling og ingen testing.. Hjalp lite. Og med hånden på hjertet kan jeg si at når jeg ikke talte så mye tenkte jeg heller ikke så mye på det... Og guuuuud som jeg håper du har rett at 7 er ett lykketall. Pi@: Å det håper jeg og, vennen.. Stor til dere alle I dag skal mannen og jeg på shopping Handle litt klær. Jeg trenger noe nytt etterhvert. Har jo ikke handlet noenting til høst og vinter i tilfelle.. Så nå er det slutt på sånn, og begynn å leve igjen. Kvelden byr på kaffi og bayles (en kopp). Bare til kos. Hvis jeg ikke sparer den til helgen da Ha ein strålendes dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. september 2006 Forfatter #1185 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Vannmelon- IKM 15 september - gravid Bippe - IKM 23 september- på lørdag som var Toblerone - IKM 25 september - Mensen Liljen - IKM 29 september - mensen Eeyore - IKM 30 september- lørdag Yamaha - IKM? - måtte ha deg her, vennen i tilfelle det kan bringe deg lykke Angelou- IKM 2 oktober - neste mandag Capricorn - IKM 15 oktober Petra Prøvedokke - IKM 16 oktober Liljen - IKM 23 oktober Trollungen - IKM 25 oktober Måtte oppdatere litt her. Endret 27. september 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. september 2006 #1186 Del Skrevet 27. september 2006 Så dumt at tanta kom da Så begynner vi på pp7, og jeg begynner å miste motet. Sikkert helt normalt. ← ...men 7 pp er jo ikke så lenge da...det er jo helt vanlig å måtte prøve i ett år da...så ikke mist motet helt enda Og en litt kort syklus betyr jo bare at neste pp kan begynne litt tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. september 2006 #1187 Del Skrevet 27. september 2006 Nei, du må ikke miste motet helt enda Men, jeg skjønner hva du mener. Nå har jo ikke jeg prøvd så lenge, men den lille tvilen jeg (og sikkert mange med meg) har om at det er en mulighet for at vi ikke får det til, om at vi er av den lille andelen som ikke kan få barn - den blir på en måte bekreftet når mensen kommer. Og slik tror jeg det er for mange. Og så virker det jo som om ALLE andre får fullklaff i pp1 eller pp2 her inne for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. september 2006 #1188 Del Skrevet 27. september 2006 Nei, og nei.... Dette var jo ikke nyheter jeg ville ha før jeg dro. Ventet å komme hjem til en gravid Liljen jeg. Men 7 er et eventyrtall vet du, så du skal se det ordner seg Testet negativt selv i morges, så vi får ha bedre lykke neste pp, hvis jeg i det hele tatt får mensen da... Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. september 2006 #1189 Del Skrevet 27. september 2006 Og så virker det jo som om ALLE andre får fullklaff i pp1 eller pp2 her inne for tiden ← Det er jeg enig i... Og syns det har vært sånn i alle de 3,5 årene vi har prøvd jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. september 2006 #1190 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Kom to ganger... Endret 27. september 2006 av ~Capricorn~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #1191 Del Skrevet 27. september 2006 Det virker som veldig mange får det til med en gang ja. Vi har jo selv prøvd latterlig kort, men jeg har liksom en følelse av at vi skal bli en av sliter-parene Skulle egentlig bare innom den med en god jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. september 2006 #1192 Del Skrevet 27. september 2006 Tro meg, det var litt av et sjokk at det var full klaff i PP1 Stooooor Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. september 2006 #1193 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg føler at det er veldig få som får det til med en gang jeg! Trodde det var vanlig å måtte prøve opptil ett år før det ble klaff... Men skjønner godt skuffelsen din, Liljen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. september 2006 #1194 Del Skrevet 27. september 2006 Hvordan går det med skrittene dine i dag, Liljen? Jeg har hatt en ganske inaktiv dag på jobb, men gikk tur i kveld med mannen, så jeg kom over 10000. 10617 for å være nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. september 2006 Forfatter #1195 Del Skrevet 27. september 2006 Hei hei jenter Og tusen takk for superkoselige innlegg. Det varmer virkeli altså. store til dere alle sammen. Vet 7 pp ikke er så lenge da... Men når alle får klaff i pp1, blir jeg jo missunneli selv om jeg prøver å la være og tenke logisk.. Liljemannen og meg har pratet mye om det i dag, og hjertet mitt er lettere nå. Vi går fullt inn for prøvingen denne pp, det vil si vi skal ikke drikke alkohol noen av oss (han kan drikke etter EL da.. ) Vi begynner å kutte røyken sakte men sikkert fra i morgen. Målet er å slutte da. Jeg skal trene, spise sunt, ingen tabletter av noen slag utenom vitaminer da(lurer på om jeg kan bruke smertegele på ryggen :klø: ) Av en eller annen grunn har jeg tro på at vi skal få det til til slutt. Tenk hvis vi skulle få klaff denne måneden da.. Da er det pp7, og terminen vil bli 07.07.07. Kult.. Men det gjenstår og se. Ha en strålende kveld jenter. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. september 2006 #1196 Del Skrevet 27. september 2006 Vet 7 pp ikke er så lenge da... Men når alle får klaff i pp1, blir jeg jo missunneli selv om jeg prøver å la være og tenke logisk.. ← Nei, 7 pp er ikke lenge. Men skjønner hva du mener ja. For på ikm lista denne mnd har alle som har testet positivt (utenom 1), fått det til i pp1 eller 2...og sånt er veldig frustrerende... Ja, vi skal få det til alle sammen...en vakker dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. september 2006 Forfatter #1197 Del Skrevet 27. september 2006 Det er jeg og sikker på, capricorn Jeg lurer på hva slags vidunderkur (eller stilling) di bruker di som får klaff så fort jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. september 2006 #1198 Del Skrevet 28. september 2006 Det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. september 2006 Forfatter #1199 Del Skrevet 28. september 2006 Det er illefall en som jeg ikke har prøvd i så fall Ja så var det morgen igjen.. Drømte noe vanvittig i dag morges. Våkna helt utslitt Nå skal jeg lage meg en kanne kaffi og slappe av litt, tenker jeg. Har satt på meg skritteller, Kylling, så nå er jeg i gang. Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. september 2006 #1200 Del Skrevet 28. september 2006 Vet 7 pp ikke er så lenge da... Men når alle får klaff i pp1, blir jeg jo missunneli selv om jeg prøver å la være og tenke logisk.. ← jeg vet akkurat hvordan du har det, vennen! man vet innerst inne at det er helt naturlig at det tar inntil et år... men det føles som en evighet, spes. når det er så mange som blir gravide på første forsøk! verden er litt urettferdig noen ganger neste måned må da være vår måned!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå