Gå til innhold

Liljens dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mrs N, Capricorn og Petra prøvedokke: :klem:

Jentetur til syden.. Hvor skal vi dra??

Kan jeg også får være med?

hmmm, neimen om jeg vet. hva med en tur til en vingård i toscana?

*drømme drømme*

:roll:

Toscana er fantastisk! Vingård....deilig....:-D

Nå er det bare 2 dager igjen til avreise Liljen!

Men hvordan skal vi klare en hel uke uten deg? :grine:

Du er jo vår lille solstråle :)

:klappe: litt for malingen din også. Så flink du er!

Stor torsdags :klem:

Skrevet

Snufs, vår alltid optimistiske solstråle skal reise ifra oss :grine: Håper du får en aldeles fantastisk nydelig ferie, vi får prøve å greie oss uten deg :klem:

Skrevet

Du må ha en avslappende, deilig og knallfin ferie, liljemor!

Skrevet

Kos deg masse på ferie, vennen! :briller2:

Kos dere masse med hverandre og sola og varmen - det fortjener dere! :Nikke:

:kys_2:

Skrevet (endret)

Hei alle :)

Her er jeg, og gjett hva.....

Jeg har ferie :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endelig. !!!!!

Yamaha: Ja, det ble det, men du verden så koseli det var :)

Eeyore: Klart du kan være med, det sier sei vell selv, vennen :) Hvordan dere skal klare dere en hel uke uten meg?? spørsmålet er vell bare det hvordan skal jeg klare meg uten dere :overrasket::overrasket::grine:

Angelou: Dere klarer dere nok uten meg.. Det er bare en uke ;) Men hvordan skal jeg klare meg uten dere?? :overrasket:

Kylling: Tusen takk :)

Cr@sh: Du er så snill, tusen takk:) Ser virkeli fram til det

Solstråle og solstråle fru blom. Har dere virkeli sett meg på morgenen?? Stakkars mannen min.. Jeg beundrer han altså :ler:

Dere er jo så supersnille. Stor :klem: til dere alle.

Må pakke litt nå. Tiden i morgen blir superknapp. Har ikke tid da, og lørdag morgen reiser vi. :) Hva hjelper det når det er rundt 30 grader ute her i Norge nå.. Skal visst nok bare vare til lørdag, heldigvis for meg :)

Ha en strålende kveld. Titter nok innom seinere tenker jeg

Endret av Liljen
Skrevet

Ja :hoppe: :hoppe: Endelig!!

Å fydda jeg var lei på jobben i dag. Det er alltid slikt når en vet det er ferie om noen timer. Tiden går s a k t e da ja.. :ler:

Skrevet

Siste jobbedagen før ferie går nesten alltid sakte ja. Kjenner meg igjen der :)

Håper det ikke blir for stressende dag idag da :klem:

Skrevet

Håper du får en fin dag i dag...

... og om jeg ikke rekker eller får kommet innom deg før du reiser (forhåpentligvis fordi jeg føder... :sjenert: ) så må dere ha en riktig gooood tur! :briller2:

Kos dere masse masse masse!

:kys_2:

Skrevet

Hei på dere, jenter :)

Rekker en liten dagboktur før jeg stresser videre. ER faktisk veldig stressa for jeg har selvsagt ikke pakket ferdig.. Hva skal jeg ta med da?? Hvor er bikinien osv :ler: Hvordan ikke pakke for mye?? :klø:

Yamaha: Det roer sei nok ned utover dagen tenker jeg ;)

Toblerone: Tusen takk, det gjør jeg heelt sikkert :Nikke:

Cr@sh: Lille venn. Skal komme å klemme deg litt i dagboken. Sannsynligvis har du fått den lille når jeg kommer hjem. Skal tenke masse på deg. Sender masse fødevibber fra syden jeg :)

Ikke det at jeg er avhengig av KG... men.... :grine: over en uke uten dere jenter.... :grine:

Nå kommer jeg nok ikke innom før neste lørdag kveld.. Kan være jeg finner en datamaskin med internett en plass da, men hvis ikke...... :klem::klem::klem:

take care :)

Lykke til med testing, dere som skal teste nå i helgen, og Cr@sh: Masse masse lykke til hvis du føder mens jeg er borte. Det skal bli utrolig gøy å møte den lille endelig tenker jeg :)

Skrevet

Ååå nei, nå rakk jeg akkurat ikke innom i tide til å ønske deg god tur... :tristbla:

Men da står jeg først i køen til å si velkommen hjem og spørre om du har hatt en fin ferie :ler:

Kos dere MASSE i ferien vennen. Stooor ferie :klem:

Skrevet

Å jo, du rakk det vennen :) Tuuuusen takk. Skal komme innom i dagboka di å klemme litt på deg nå jeg ;)

Skrevet

Åh, da kom vel jeg for sent jeg da! :sur:

Men i tilfellet du dukker innom her, ønsker jeg deg en GOD TUR likevel! Håper du får slappet godt av nå, og at dere får kost dere masse!

Jeg er ikke misunnelig i det heeeeele tatt.. :sjenert:

Skrevet

Gooooood tur!!! Slikk litt ekstra sol for meg også da. Begynner å føle meg litt blek igjen nå... ;)

:hoppe::klem:

Skrevet

Du kommer vel ikke innom her før du drar, men ønsker en strålende god tur likevel, jeg. Kos deg masse. Skulle ønske jeg lå i kofferten nå, ja. Skulle alltids ha funnet et annnet hotellrom ;):klem:

Skrevet

Hah! Jeg vil være den første til å ønske deg velkommen tilbake! :klem: Har veldig lyst til å høre om ferien sånn etterhvert når du kommer tilbake. Så derfor står innlegget mitt og venter på deg. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...