Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åå, så heldige som skal til syden :)

Det har jeg og lyst til. Men får vel vente til neste år.. :sjenert:

Men du trenger nok en skikkelig ferie nå. Bare slappe av :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra Prøvedokke: Vi kunne tatt en jentetur til syden en gang. Samler en haug KG jenter, så reiser vi (husmorferie  :ler: )

Det hadde vært noe, ja! :ler:

jeg er klar :briller2:

jeg ser du er ute og teller selv om du ikke skal? :fy_fy: neida, jeg vet at det ikke er så lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs N, Capricorn og Petra prøvedokke: :klem:

Det er ikke så lett å la vær å telle, petra prøvedokke, når en fikk mensen 1 og det er bare å se hvilken dato det er.. Da vet jeg hvor jeg er i syklusen :overrasket::ler:

Jentetur til syden.. Hvor skal vi dra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant :hoppe: Det blir spennende det!! Har en test liggenes, og den skal ikke brukes før tiden iallefall. :ler: Mine dager som testoman er over, dermed basta. Får heller ta meg en løpetur (noe jeg sjeeeelden gjør :ler: ) i steden for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jentetur til syden hørtes utrolig deilig ut. Er utrolig glad i Thailand jeg da, men det er jo litt langt unna.

*drømme seg bort*

Men det er jo forskjell på å ikke telle og ikke telle også da. Du driver jo ikke å styrer med EL-tester og sånn, og jeg tror ikke det er mange som ikke klarer å la være å telle noenting :)

Ha en fin onsdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ett håpløst tilfelle, Yamaha :ler: Kan bare ikke la være å telle.. Må liksom bare sjekke om det kan være EL siden magen holder på å revne.. Hmm :klø:

Mannen min bare ler..

Men Thailand *drømmer meg bort jeg og* Det hadde vært noe.. Har aldri vært der, men kunne veldig gjerne tenke meg..

Vingård i Toscana hørtes heller ikke dumt ut Petra Prøvedokke. Er det lov å prøvesmake ubegrenset der tro ?? :ler: Ååå det er så mangen plasser en skulle vært, deriblant det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentli bare en ting å si... Jeg hater å male nå . Føsj jeg er lei. Har malt hele stua 2 strøk alene nå. :overrasket: jepp, jeg vet, er veldig flink ;) Men kanter og slikt som skal males av meg som ikke eier tålmodighet :ler: tenk dere selv.. Godt malinga var vannbassert.

Nå må jeg dusje av meg litt av malinga. Og kanskje legge meg.. Men bare kanskje. :ler: Overtrøtt nå.

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært da :kose:

Ja, det er mange plasser en skulle vært..*drømme*

Men ofrer gladelig alle ferier den nærmeste tiden til fordel for oppkast og kvalme jeg da..hadde ikke gjort noe liksom.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er greit å male jeg, men jeg søler alltid så fælt, så å male inntil lister og sånn er helt umulig for emg uten masse maskering på forhånd :ler:

Ha en fin dag Liljen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket til deg og, Clementine. Koseli. Velkommen tilbake :)

Oi, så like vi var da, Yamaha Det blir en liten formue i maskeringstape ja. :ler: Fullstendig håpløs er jeg. Jeg er så glad malingen går bort med vann. Da bruker jeg en våt fille på det som skulle gå over tapen igjen (ja for det går nemlig an) Men det blir bra og nå her. ;)

Mannen min bare ler. Før jeg har fått ett strøk på veggen, så har jeg allerede klart å få maling på hendene minst.. :ler:

Nå er det en time til jobb. Jobber til 19.30, så er det ferie :hoppe: :hoppe: Tenk, 10 dager fri. Såååååååååååå fantastisk det skal bli. Mannen skal nattevakt, så han kommer hjem i morgen tidli, da har han ferie. Må pakke i kveld, for i morgen skal jeg på jenteshoppetur med en veldig god venninne av meg. På kvelden skal vi ut og spise, da skal mennene og være med :):hoppe: :hoppe:

Det kan bli lite KG til jeg kommer hjem, men lover å komme inn i kveld. :)

stooooor :klem:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oi, så like vi var da, Yamaha Det blir en liten formue i maskeringstape ja.  :ler:  Fullstendig håpløs er jeg. Jeg er så glad malingen går bort med vann. Da bruker jeg en våt fille på det som skulle gå over tapen igjen (ja for det går nemlig an) Men det blir bra og nå her.  ;)

Mannen min bare ler. Før jeg har fått ett strøk på veggen, så har jeg allerede klart å få maling på hendene minst..  :ler: 

Så gøy å møte likesinnede. Vi høres absolutt like ut ja :ler:

Jobben idag går nok fort den når du har ferie i vente. Har dere pakket eller?

Takk for koselige PM'er snuppa :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eehhh, pakket?? Nei.. skulle gjort det, men jeg må pakke til begge i kveld. Har vasket minst 5 maskiner klær (det har en tendens å bli liggende når en pusser opp) som skal legges sammen først. Blir nok en sen kveld :ler:

Tusen takk til deg og for kjempekoselige pm`er, Yamaha. Veldig koseli :)

Har veldig kort arbeidsdag i dag egentli (bare 8,5 timer) ;) og det går fort.

Må gjøre meg klar nå til jobben.. Tiden flyr.

stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...