Mrs N Skrevet 13. september 2006 #1061 Del Skrevet 13. september 2006 Ha en fin onsdag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 13. september 2006 #1062 Del Skrevet 13. september 2006 Åå, så heldige som skal til syden Det har jeg og lyst til. Men får vel vente til neste år.. Men du trenger nok en skikkelig ferie nå. Bare slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. september 2006 #1063 Del Skrevet 13. september 2006 Petra Prøvedokke: Vi kunne tatt en jentetur til syden en gang. Samler en haug KG jenter, så reiser vi (husmorferie ) ← Det hadde vært noe, ja! jeg er klar jeg ser du er ute og teller selv om du ikke skal? neida, jeg vet at det ikke er så lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1064 Del Skrevet 13. september 2006 Mrs N, Capricorn og Petra prøvedokke: Det er ikke så lett å la vær å telle, petra prøvedokke, når en fikk mensen 1 og det er bare å se hvilken dato det er.. Da vet jeg hvor jeg er i syklusen Jentetur til syden.. Hvor skal vi dra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #1065 Del Skrevet 13. september 2006 Ikke så lett å ikke telle nei. Og så vi som skal teste på samme dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1066 Del Skrevet 13. september 2006 Ja ikke sant Det blir spennende det!! Har en test liggenes, og den skal ikke brukes før tiden iallefall. Mine dager som testoman er over, dermed basta. Får heller ta meg en løpetur (noe jeg sjeeeelden gjør ) i steden for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 13. september 2006 #1067 Del Skrevet 13. september 2006 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. september 2006 #1068 Del Skrevet 13. september 2006 Jentetur til syden.. Hvor skal vi dra?? ← hmmm, neimen om jeg vet. hva med en tur til en vingård i toscana? *drømme drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. september 2006 #1069 Del Skrevet 13. september 2006 Jentetur til syden hørtes utrolig deilig ut. Er utrolig glad i Thailand jeg da, men det er jo litt langt unna. *drømme seg bort* Men det er jo forskjell på å ikke telle og ikke telle også da. Du driver jo ikke å styrer med EL-tester og sånn, og jeg tror ikke det er mange som ikke klarer å la være å telle noenting Ha en fin onsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1070 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg er ett håpløst tilfelle, Yamaha Kan bare ikke la være å telle.. Må liksom bare sjekke om det kan være EL siden magen holder på å revne.. Hmm :klø: Mannen min bare ler.. Men Thailand *drømmer meg bort jeg og* Det hadde vært noe.. Har aldri vært der, men kunne veldig gjerne tenke meg.. Vingård i Toscana hørtes heller ikke dumt ut Petra Prøvedokke. Er det lov å prøvesmake ubegrenset der tro ?? Ååå det er så mangen plasser en skulle vært, deriblant det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1071 Del Skrevet 13. september 2006 Det er egentli bare en ting å si... Jeg hater å male nå . Føsj jeg er lei. Har malt hele stua 2 strøk alene nå. jepp, jeg vet, er veldig flink Men kanter og slikt som skal males av meg som ikke eier tålmodighet tenk dere selv.. Godt malinga var vannbassert. Nå må jeg dusje av meg litt av malinga. Og kanskje legge meg.. Men bare kanskje. Overtrøtt nå. så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 13. september 2006 #1072 Del Skrevet 13. september 2006 Så flink du har vært da Ja, det er mange plasser en skulle vært..*drømme* Men ofrer gladelig alle ferier den nærmeste tiden til fordel for oppkast og kvalme jeg da..hadde ikke gjort noe liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. september 2006 Forfatter #1073 Del Skrevet 13. september 2006 Det forstår jeg godt Jeg unner deg så utrolig mye i hele verden å bli gravid nå, capricorn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #1074 Del Skrevet 13. september 2006 Natta til deg også. Takk for besøket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. september 2006 #1075 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg syns det er greit å male jeg, men jeg søler alltid så fælt, så å male inntil lister og sånn er helt umulig for emg uten masse maskering på forhånd Ha en fin dag Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. september 2006 Forfatter #1076 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Takk for besøket til deg og, Clementine. Koseli. Velkommen tilbake Oi, så like vi var da, Yamaha Det blir en liten formue i maskeringstape ja. Fullstendig håpløs er jeg. Jeg er så glad malingen går bort med vann. Da bruker jeg en våt fille på det som skulle gå over tapen igjen (ja for det går nemlig an) Men det blir bra og nå her. Mannen min bare ler. Før jeg har fått ett strøk på veggen, så har jeg allerede klart å få maling på hendene minst.. Nå er det en time til jobb. Jobber til 19.30, så er det ferie :hoppe: Tenk, 10 dager fri. Såååååååååååå fantastisk det skal bli. Mannen skal nattevakt, så han kommer hjem i morgen tidli, da har han ferie. Må pakke i kveld, for i morgen skal jeg på jenteshoppetur med en veldig god venninne av meg. På kvelden skal vi ut og spise, da skal mennene og være med :hoppe: Det kan bli lite KG til jeg kommer hjem, men lover å komme inn i kveld. stooooor Endret 14. september 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. september 2006 #1077 Del Skrevet 14. september 2006 Oi, så like vi var da, Yamaha Det blir en liten formue i maskeringstape ja. Fullstendig håpløs er jeg. Jeg er så glad malingen går bort med vann. Da bruker jeg en våt fille på det som skulle gå over tapen igjen (ja for det går nemlig an) Men det blir bra og nå her. Mannen min bare ler. Før jeg har fått ett strøk på veggen, så har jeg allerede klart å få maling på hendene minst.. ← Så gøy å møte likesinnede. Vi høres absolutt like ut ja Jobben idag går nok fort den når du har ferie i vente. Har dere pakket eller? Takk for koselige PM'er snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. september 2006 Forfatter #1078 Del Skrevet 14. september 2006 Eehhh, pakket?? Nei.. skulle gjort det, men jeg må pakke til begge i kveld. Har vasket minst 5 maskiner klær (det har en tendens å bli liggende når en pusser opp) som skal legges sammen først. Blir nok en sen kveld Tusen takk til deg og for kjempekoselige pm`er, Yamaha. Veldig koseli Har veldig kort arbeidsdag i dag egentli (bare 8,5 timer) og det går fort. Må gjøre meg klar nå til jobben.. Tiden flyr. stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. september 2006 #1079 Del Skrevet 14. september 2006 Ha en fin dag Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. september 2006 Forfatter #1080 Del Skrevet 14. september 2006 Tusen takk, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå