Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Da får jeg innlegg 1001 (natt) :ler: koseli :ler:

Eeyore: ..... :sjenert: ...... bøyer meg i støvet og innrømmer med en gang at jeg har lopper i raua :ler: og ja.. jeg vet, må slappe av. Gjør det nå da ;)

På laang morgentur alene :legrine: di er så skjønne og da hundene. Tror di er så supersmarte. Hadde jeg hatt tid og kapasitet skulle jeg virkelig beholdt hunden selv, ingen som helst tvil om det iallefall. :):klem:

Bippe: Gratulerer med innlegg nr 1000 :klappe: Og tusen takk i like måte for praten i går. Kjempekos var det. Kan godt vær jente jeg (høres ut som jeg er myyyye yngre enn det jeg egentli er da :ler: ) Du virker utrolig koseli ut du og da. :Nikke::klem:

Nuh må jeg fortsette litt i malingen. Var bare en liten pause... Tro om jeg skal snike meg ut å ta meg en bitteliten røyk og kaffi og tro :klø: Ja det gjør jeg :ler: Er sååå lat nå kjenner jeg.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs N: :legrine: De kan spøke de :hoho: Ehh.. må skuffe deg.. Er redd du må kjøpe myyye maling da siden jeg maler like mye på meg selv som på veggen. ;)

:klem: tilbake

Kylling: Tusen takk, jeg prøver så godt jeg kan. Du er da ett kjempegodt menneske du og, vennen. Hvis det er noe du ikke ønsker å prate om her, er det helt greit å sende pm til meg. :):klem: tilbake

Nå er det store spørsmålet.. hva skal vi spise i dag. Er lei Fjordlands, brød og mikromat.. Skal vi ha: Pizza, kinamat, kebab, hamburgermeny eller noe i pitabrød?? :klø:

Er sulten jeg.. Og enda jeg har spist en halv pose chips, en smashsjokolade og en halv krokanrull... :sjenert: Hmmm.... Vet jeg ikke skal tenke tanken, men er det for ikke for tidlig for EL tro?? :icon_question: Hmm.. skal ikke bekymre meg over det iallefall. Vi tar oss nå tid til litt :humpe: oppi all oppussinga uansett. :sjarmor:

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg sliter meg ikke ut, vennen.  :)  Sitter jo for det meste her jeg, mens mannen jobber  :ler:

Kjempediger  :klem:  til deg Yamaha

Det er sånn det skal være det :ler:

Stor :klem: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ganske riktig. sånn skal det være. Nå spanderer jeg mat (hørtes veldig tøft ut iallefall, vi har fellesøkonomi :ler: ) Så er det dusj og på jobb. Må drikke ekstra sterk kaffi nå. Ellers sliter jeg i natt tror jeg :ler:

Ha en aldeles strålende kveld alle sammen

stor stor :klem: fra en meeeeeeeget opplagt liljen :)

Ååå jeg har så mye energi at jeg får lyst å :hoppe: rundt i huset.. Men da raser vell alt siden det står kjøkken, parkett og ting stablet rundt på alle vegger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg har så mye energi at jeg får lyst å :hoppe: rundt i huset.. Men da raser vell alt siden det står kjøkken, parkett og ting stablet rundt på alle vegger  :ler:

Ja, best å unngå det! :ler:

Men kan jeg låne litt energi av deg? Jeg skiftet nettopp sengetøy på senga og ordna med en klesvask, og deretter rømte energien min sin vei. Tror kanskje det kan ha en ørliten sammenheng med at jeg satte meg i sofaen og fant frem laptopen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kan være, Bippe :ler:

Sender over litt energi til deg, selv om det ikke er så mye energi nå etter endt nattskift. Regner med jeg er piggere i morgen ja.

sove nå :Gjesp: Skal sove leeeeeenge i morgen det er helt sikkert.

nattinatt (eller god morgen, alt etter som.. )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nok det var riktig å si natti natt da du la deg ja. Iallfall siden det er helg. Hadde det vært hverdag, hadde jeg kanskje vurdert å si god morgen.

Men jeg står jo ikke opp før halv syv da, de dagene jeg skal på jobb. Så kanskje vi skal holde fast på natti natt uansett? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen lille skjønne :klem:

50-siders fest og 1000 innlegg, jeg synes ikke det er lenge siden vi hadde 20-siders fest her jeg... :sjenert: Er man borte noen dager fra KG har man MYE å ta igjen i dagboka di :ler:

Du har helt sikkert EL, best å :humpe: litt for sikkerhetsskyld :ler:

Ha strålende søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, god morgen jenter (for meg er det morgen iallefall :ler: )

Først må jeg oppdatere lista mi:

Toblerone: IKM 28 august- mensen

Angelou: IKM 31 august- mensen

Eeyore: IKM 31 august - mensen

Pi@:IKM 31 august - GRAVID

Liljen: IKM 2 september - mensen

83':IKM 4 september - GRAVID

Mrs N: IKM 7 september - GRAVID

Vannmelon: IKM 15 september

Petra Prøvedokke: IKM 16 september

Bizzy: IKM 17 september

Miss77: IKM 18 september

~capricorn~: IKM 20 september

Beckybloom: Ikke helt sikker.. men ca 20 september eller noe??

Bippe: IKM 23 september

Neste uke blir det flere å følge med på:

Vannmelon - på fredag 15

Petra Prøvedokke - på lørdag 16

Bizzy - på søndag 17

Lykke til jenter :hoppe:

Snart på tide å lage ny liste. Den får jeg lage neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære:

Yamaha: Tusen takk for søndags - :klem: , du får en stoooor :klem: tilbake

Iselin22: Klart jeg har. :) Sender over litt til deg jeg. :klem:

Mrs N: Tusen takk, håper du og får en topp søndag :klem:

Toblerone: Kan være den er det ;) Det er bare å stå på :sjarmor::klem:

Eeyore: Ja, sidenen bare flyr nå. Det syns jo jeg er kjempemorsomt da :) Sånn er det.. avhengig av KG jeg... :sjenert::ler::klem:

Bippe: Ja, vi holder oss til nattinatt uansett :ler::klem:

Såå koseli å stå opp til så mangen koselige hilsener. :hoppe: Kaffien er ferdig traktet, så nå stikker jeg på en liten dagbokrunde.

Ha en strålende søndag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...