Liljen Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1001 Del Skrevet 9. september 2006 Da får jeg innlegg 1001 (natt) koseli Eeyore: ..... ...... bøyer meg i støvet og innrømmer med en gang at jeg har lopper i raua og ja.. jeg vet, må slappe av. Gjør det nå da På laang morgentur alene di er så skjønne og da hundene. Tror di er så supersmarte. Hadde jeg hatt tid og kapasitet skulle jeg virkelig beholdt hunden selv, ingen som helst tvil om det iallefall. Bippe: Gratulerer med innlegg nr 1000 Og tusen takk i like måte for praten i går. Kjempekos var det. Kan godt vær jente jeg (høres ut som jeg er myyyye yngre enn det jeg egentli er da ) Du virker utrolig koseli ut du og da. Nuh må jeg fortsette litt i malingen. Var bare en liten pause... Tro om jeg skal snike meg ut å ta meg en bitteliten røyk og kaffi og tro :klø: Ja det gjør jeg Er sååå lat nå kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. september 2006 #1002 Del Skrevet 9. september 2006 Kommer du hit og maler ferdig badet mitt også eller Liljen? Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. september 2006 #1003 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg vil bare innom og gi deg en god . Du virker som et veldig godt menneske. Tusen takk for støtte, Liljen! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1004 Del Skrevet 9. september 2006 Mrs N: De kan spøke de Ehh.. må skuffe deg.. Er redd du må kjøpe myyye maling da siden jeg maler like mye på meg selv som på veggen. tilbake Kylling: Tusen takk, jeg prøver så godt jeg kan. Du er da ett kjempegodt menneske du og, vennen. Hvis det er noe du ikke ønsker å prate om her, er det helt greit å sende pm til meg. tilbake Nå er det store spørsmålet.. hva skal vi spise i dag. Er lei Fjordlands, brød og mikromat.. Skal vi ha: Pizza, kinamat, kebab, hamburgermeny eller noe i pitabrød?? :klø: Er sulten jeg.. Og enda jeg har spist en halv pose chips, en smashsjokolade og en halv krokanrull... Hmmm.... Vet jeg ikke skal tenke tanken, men er det for ikke for tidlig for EL tro?? :icon_question: Hmm.. skal ikke bekymre meg over det iallefall. Vi tar oss nå tid til litt oppi all oppussinga uansett. Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. september 2006 #1005 Del Skrevet 9. september 2006 Viktig å ta seg tid til ja Håper du ikke sliter deg for mye ut med malinga nå da. Ha en fortsatt strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1006 Del Skrevet 9. september 2006 Å jeg sliter meg ikke ut, vennen. Sitter jo for det meste her jeg, mens mannen jobber Kjempediger til deg Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. september 2006 #1007 Del Skrevet 9. september 2006 Å jeg sliter meg ikke ut, vennen. Sitter jo for det meste her jeg, mens mannen jobber Kjempediger til deg Yamaha ← Det er sånn det skal være det Stor tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1008 Del Skrevet 9. september 2006 ganske riktig. sånn skal det være. Nå spanderer jeg mat (hørtes veldig tøft ut iallefall, vi har fellesøkonomi ) Så er det dusj og på jobb. Må drikke ekstra sterk kaffi nå. Ellers sliter jeg i natt tror jeg Ha en aldeles strålende kveld alle sammen stor stor fra en meeeeeeeget opplagt liljen Ååå jeg har så mye energi at jeg får lyst å rundt i huset.. Men da raser vell alt siden det står kjøkken, parkett og ting stablet rundt på alle vegger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. september 2006 #1009 Del Skrevet 9. september 2006 Ååå jeg har så mye energi at jeg får lyst å rundt i huset.. Men da raser vell alt siden det står kjøkken, parkett og ting stablet rundt på alle vegger ← Ja, best å unngå det! Men kan jeg låne litt energi av deg? Jeg skiftet nettopp sengetøy på senga og ordna med en klesvask, og deretter rømte energien min sin vei. Tror kanskje det kan ha en ørliten sammenheng med at jeg satte meg i sofaen og fant frem laptopen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. september 2006 Forfatter #1010 Del Skrevet 10. september 2006 Kan være, Bippe Sender over litt energi til deg, selv om det ikke er så mye energi nå etter endt nattskift. Regner med jeg er piggere i morgen ja. sove nå Skal sove leeeeeenge i morgen det er helt sikkert. nattinatt (eller god morgen, alt etter som.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. september 2006 #1011 Del Skrevet 10. september 2006 Synes nok det var riktig å si natti natt da du la deg ja. Iallfall siden det er helg. Hadde det vært hverdag, hadde jeg kanskje vurdert å si god morgen. Men jeg står jo ikke opp før halv syv da, de dagene jeg skal på jobb. Så kanskje vi skal holde fast på natti natt uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. september 2006 #1012 Del Skrevet 10. september 2006 God morgen lille skjønne 50-siders fest og 1000 innlegg, jeg synes ikke det er lenge siden vi hadde 20-siders fest her jeg... Er man borte noen dager fra KG har man MYE å ta igjen i dagboka di Du har helt sikkert EL, best å litt for sikkerhetsskyld Ha strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #1013 Del Skrevet 10. september 2006 Innom og ønsker deg en fin søndag. Er bare å i vei om du tror El er rett om hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. september 2006 #1014 Del Skrevet 10. september 2006 Hei Liljen! Håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 10. september 2006 #1015 Del Skrevet 10. september 2006 Har du litt energi til meg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. september 2006 #1016 Del Skrevet 10. september 2006 Nå sover du sikkert, men stikker innom med en søndags til deg, så får du den når du våkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. september 2006 Forfatter #1017 Del Skrevet 10. september 2006 Ja, god morgen jenter (for meg er det morgen iallefall ) Først må jeg oppdatere lista mi: Toblerone: IKM 28 august- mensen Angelou: IKM 31 august- mensen Eeyore: IKM 31 august - mensen Pi@:IKM 31 august - GRAVID Liljen: IKM 2 september - mensen 83':IKM 4 september - GRAVID Mrs N: IKM 7 september - GRAVID Vannmelon: IKM 15 september Petra Prøvedokke: IKM 16 september Bizzy: IKM 17 september Miss77: IKM 18 september ~capricorn~: IKM 20 september Beckybloom: Ikke helt sikker.. men ca 20 september eller noe?? Bippe: IKM 23 september Neste uke blir det flere å følge med på: Vannmelon - på fredag 15 Petra Prøvedokke - på lørdag 16 Bizzy - på søndag 17 Lykke til jenter Snart på tide å lage ny liste. Den får jeg lage neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. september 2006 Forfatter #1018 Del Skrevet 10. september 2006 Kjære: Yamaha: Tusen takk for søndags - , du får en stoooor tilbake Iselin22: Klart jeg har. Sender over litt til deg jeg. Mrs N: Tusen takk, håper du og får en topp søndag Toblerone: Kan være den er det Det er bare å stå på Eeyore: Ja, sidenen bare flyr nå. Det syns jo jeg er kjempemorsomt da Sånn er det.. avhengig av KG jeg... Bippe: Ja, vi holder oss til nattinatt uansett Såå koseli å stå opp til så mangen koselige hilsener. Kaffien er ferdig traktet, så nå stikker jeg på en liten dagbokrunde. Ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. september 2006 #1019 Del Skrevet 10. september 2006 håper du har en flott søndag og at solen skinner hos deg også! solen skinner ihvertfall på KG når du er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. september 2006 Forfatter #1020 Del Skrevet 10. september 2006 Tusen takk, petra p. Det var utrolig fint sagt av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå