Eeyore Skrevet 6. september 2006 #941 Del Skrevet 6. september 2006 litt for maling av kjøkkenet. Hvilken farge blir det? Og har det blitt mye Fjordland på deg og Liljemannen i det siste? Jeg tror jeg må ha en stor boks tålmodighet helt alene skal det være noe håp... Håper du får en fin kveld lille morgenfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. september 2006 Forfatter #942 Del Skrevet 6. september 2006 Hei hei Mrs N: Jeg har det bedre enn på lenge jeg Petra Prøvedokke: Ja, maling Lyst, lyst, lyst blir det Nå er jeg så veldig lei av å ha det mørkt atte. Skal male stua lys lys antikk, og kjøkkenet lys, lys sandfarget på en måte (claro heter fargen) Blir knall. Jeg er klar til å ta imot min porsjon tålmodighet. Angelou: Det er klart du kan få være med å spleise. Da sier vi det sånn, fra og med neste pp slutter vi å telle. Jeg har begynt allerede jeg. Og jeg har vært hos legen å lettet hjertet mitt jeg. For en lettelse altså. Han kunne fortelle meg for å begynne helt på begynnelsen: Jeg er enda ung; bare 29 år, mannen min er enda på sitt beste aldersmessig, Jeg har meget regelmessig mens og eggløsning som jeg har testet. Vi skal gi det minst 12 måneder (skulle komme igjen i mars hvis det ikke er resultat enda) og da med sædprøve av mannen først. Jeg er langt fra overvektig, og heller ikke undervektig (kremt.. 56 kg målte han meg til.. ), meget godt i form (ja han sa det faktisk ) Han sa at stress og sykdom i sei selv var så godt som prevansjonsmiddel. Nå skulle jeg slutte å telle dager og ikke ta tester før mensen blir borte. Det var helt normalt med opptil 2 spontanaborter før spiren satt, og som regel merker man ikke disse. Vi skulle bare slappe helt av og ta oss ett glass vin hvis vi hadde lyst til det. Rett og slett nyte livet og hverandre. Di fleste barn blir unfanget fra 5 dager før EL og fram til EL (tror han sa 95 prosent) Ble langt dette her, men jeg er så utrolig lettet Puh.. Ha en strålende dag, for det skal jeg. stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. september 2006 Forfatter #943 Del Skrevet 6. september 2006 Og Eeyorevennen , du hadde vært her mens jeg skreiv innlegg. Ja du kan si vi har prøvd det meste fra Fjordland Mannen har sin elsk på rømmegrøten da. Vi kjøper aldri bokser med tålmodighet, her snakker vi tønner, så her er det nok til alle Dette skal vi klare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 #944 Del Skrevet 6. september 2006 Han hørtes da... kunnskapsrik ut den legen? Vanlig med SA? Jo, det er vel kanskje det. Jeg synes bare ikke de høres så hyggelige ut Er kjempebra at du fikk snakket med legen din om dette da. Føler du deg litt mindre bekymret nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 6. september 2006 #945 Del Skrevet 6. september 2006 Så hyggelig rapport fra legen da. Eller både og kanskje, men det er nok godt å ha tatt det opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. september 2006 #946 Del Skrevet 6. september 2006 Han sa at stress og sykdom i sei selv var så godt som prevansjonsmiddel. Nå skulle jeg slutte å telle dager og ikke ta tester før mensen blir borte. Det var helt normalt med opptil 2 spontanaborter før spiren satt, og som regel merker man ikke disse. Vi skulle bare slappe helt av og ta oss ett glass vin hvis vi hadde lyst til det. Rett og slett nyte livet og hverandre. ← Det hørtes ut som en veldig fornuftig lege du har! Jeg synes du skal høre på ham, og bare ta ting helt med ro i tiden fremover. Du trenger virkelig å slappe av, Liljen! Di fleste barn blir unfanget fra 5 dager før EL og fram til EL (tror han sa 95 prosent) ← Jasså, sier du det? Jeg regner med det snart er EL-tid for meg. Så da skal jeg jaggu angripe mannen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. september 2006 Forfatter #947 Del Skrevet 6. september 2006 Mrs N: Ja, vanlig med SA, men i di aller fleste fall merker en det ikke selv fordi det skjer før mensdagen og en begynner å blø når en skal, kanskje noen dager etter. Jeg er veldig fornøyd med svarene jeg Iselin22: Ja, jeg tok det ikke negativt, det han egentlig prøvde å si; stress ned og tenk mindre på at dere prøver. Godt råd egentli Bippe: Ja, jeg tror og jeg trenger å slappe litt av men jeg tror det er mangen av oss her inne som hadde trengt det. Hektiske hverdager og masse stress. Ja han sa så. 5 dager før EL og fram til EL var det aller størst sjanse. Det er bare å stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #948 Del Skrevet 6. september 2006 høres ut som det var fornuftige ord legen din kom med! *notere alt legen til liljen sa bak øret* da passer det sikker bra jeg har bestilt en pall med tålmodighet! det burde rekke til alle som trenger det! er vel ikke lange leveringstiden på sånt noe, så det er bare å stikke innom dagboka mi og hente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. september 2006 #949 Del Skrevet 6. september 2006 Ja, så sannelig skal jeg stå på i uka fremover, Liljen! *iler inn i dagboka til Petra for å hente tålmodighet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. september 2006 #950 Del Skrevet 6. september 2006 Så fint du fikk den samtalen med legen, da. Han har helt sikkert rett i det han sier. Hørtes fornuftig ut Håper alt er bra ellers på en onsdagskveld som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. september 2006 #951 Del Skrevet 6. september 2006 Du skal se det hjelper bare å ha vært hos legen og lettet hjertet Claro er en fin farge, den har jeg i leiligheten som jeg leier ut. ..kg er jo akkrua passe for en dverghøne Ingen grunn til bekymring da nei. Men nå må jeg skynde meg inn i dagboken til Petra og sikre meg en STOOOOR dose tålmodighet (men jeg må skylde litt av problemet over på Heffalompenn, for han vil at jeg skal teste, sånn at vi er helt sikre på at vi treffer..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #952 Del Skrevet 6. september 2006 *innom og stjeler litt av legens visdomsord* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. september 2006 #953 Del Skrevet 6. september 2006 Heia vennen... Så flott det må være å ha ha en god samtale med legen. jeg tror han har mye rett i det du skriver han sa.... Du skal se spiren sitter før du aner det... Jeg husker at vi omtrent hadde gitt opp da førstemannen vår endelig satt... Håper du har en fin kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 6. september 2006 #954 Del Skrevet 6. september 2006 Da sier vi det sånn, fra og med neste pp slutter vi å telle. Jeg har begynt allerede jeg. ← Jeg sluttet å telle dager for omtrent to år siden jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2006 #955 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har allerede telt ferdig denne perioden her jeg....Men fra og med neste periode er det slutt på å telle dager for meg også. Hadde bestemt meg for det FØR du hadde vært hos legen, men ble bare enda sikrere på det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #956 Del Skrevet 7. september 2006 har du det fint i dag? har tålmodigheten begynt å virke ennå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. september 2006 Forfatter #957 Del Skrevet 7. september 2006 God morgen Ny dag, og i dag våkna jeg med knallvondt i ryggen.. Ringte kiropraktoren og han sa at jeg kunne få time neste fredag Er det virkelig meningen jeg skal gå så lenge tro?? Ja, ja, ikke tenke på det. Kjære: Petra Prøvedokke: Kommer å henter tålmodighet rett etter dette innlegget Bippe: Heier på deg, vennen Vannmelon: Ja, legen min er faktisk en meget fornuftig mann.. Eeyore: Ja, jeg liker fargenen jeg Lyst, lyst, lyst. Aaahhh skal bli fantastisk. Her hjemme er det bare mørke farger nå. Toblerone: Her er det bare å forsyne sei med visdomsord. Cr@sh: Ja, det hjalp virkelig det legen sa. Er heelt avslappet til dette i dag. Nå må jeg ile inn i din dagbok å se hvordan det går med deg Capricorn: Ja, det er ingen vits i å telle sånn jeg holdt på.. Man kan bli sprø av mindre Angelou: Hvis det ikke sitter en spire hos deg før neste pp da. Hvis ikke, heng deg på.. Jeg skal aldri mer telle dager. Petra Prøvedokke: Ja nå kommer jeg å henter Nå kom den supersnille mannen min med nytraktet kaffi til meg. Så nå blir det dagbokrunde her. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2006 #958 Del Skrevet 7. september 2006 Neste fredag hørtes litt overdrevent ut ja. Skulle egentlig vært hos kiropraktor jeg og, men er litt skeptisk til sånne beinknekkere Håper du får en fin dag Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. september 2006 #959 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) :klø: Nå begynner jeg å lure litt sånn som Toblerone før i dag. Var sikker på at jeg hadde vært innom hos deg tidligere i dag Liljen... Godt at jeg er avhengig av KG da og løper ut og inn i dagbøker hele tiden, så jeg ikke overser deg i dag Du får få snille Liljemannen til å kna litt på deg så lenge. Som Heffalompen sier: det er alltid bedre når du gjør det (alt fra massage til matlaging) for da er det gjort med kjærlighet Stooor vennen! Endret 7. september 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. september 2006 Forfatter #960 Del Skrevet 7. september 2006 :klø: Nå begynner jeg å lure litt sånn som Toblerone før i dag. Var sikker på at jeg hadde vært innom hos deg tidligere i dag Liljen... Godt at jeg er avhengig av KG da og løper ut og inn i dagbøker hele tiden, så jeg ikke overser deg i dag Du får få snille Liljemannen til å kna litt på deg så lenge. Som Heffalompen sier: det er alltid bedre når du gjør det (alt fra massage til matlaging) for da er det gjort med kjærlighet ← Jeg og er sånn av og til.. Var ikke jeg her før i dag :klø: Og det som Heffalompen sier.. Det sier mannen min og.. Alltid bedre når du gjør det.. Mrs N: Neste fredag er helt klart for lenge til. Kan knapt bevege meg, så nå har jeg ringt til en i en helt annen by. Skulle komme dit i morgen til dere begge Ja, nå er det snart ferdig tapetsert, så nå blir det maling og legging av gulv i helgen. Og kjøkkenet begynner å bli satt opp neste uke Dette blir sååå spennende. Som jeg skreiv ovenfor, så er ryggen helt aldeles på bærtur. Har fått somadril av legen som jeg skal ta en på kvelden av.. Sier jo litt da.. Men nå fikk jeg en time i en annen by her borte (en time å kjøre) som jeg skal til i morgen tidlig. Gleeeder meg, og som jeg sa i telefonen til kiropraktoren; du skal få litt å bryne deg på nå altså. Da lo han bare Nå er det jobb i maaaangen timer.. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå