Liljen Skrevet 29. august 2006 Forfatter #781 Del Skrevet 29. august 2006 Prøve å tenke på noe annet nå.. Når kan jeg teste når jeg har IKM på lørdag...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. august 2006 #782 Del Skrevet 29. august 2006 her kommer det en hel bråte med gode tanker og klemmer!!! du fortjener absolutt en opptur nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. august 2006 Forfatter #783 Del Skrevet 29. august 2006 Syns og egentlig jeg trenger en opptur nå.. Det blir for mye dette.. Tusen takk for klemmer. Setter utrolig pris på det tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. august 2006 #784 Del Skrevet 29. august 2006 Uff, så sinnsykt fælt med hunden, vet akkurat hvordan du har det. IKM lørdag - da kan du vel egentlig teste imorgen da, er det ikke tre dager før tro?Med Clearble ihvertfall...Men, da er jo oddsen for at testen er negativ selv om du er gravid ganske store. Hadde venta til IKM jeg, men det er bare for at jeg faktisk blir mer skuffa ved negativ test enn jeg blir nå mensen kommer - selv om det betyr det samme. Men, så er jeg litt rar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. august 2006 Forfatter #785 Del Skrevet 29. august 2006 Tusen takk for trøst og klem angelou. tilbake. Tror jeg venter til fredag med å teste i alle tilfelle. Kan sikket spare testene, for tanta kommer nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #786 Del Skrevet 29. august 2006 Huff da, så leit med hunden. Håper oddsen er på hundens side og at dette går bra Ang testing og IKM ja, så høres det fornuftig ut å teste på fredag. Eller så kan du vente og se om tanta kommer. Jeg tester i hovedsak bare når jeg kan bli "utsatt" for alkohol, da er det kjekt å vite. Så denne PP'en komme rjeg ikke til å teste før fredag etter IKM (som er mandag) dersom ikke tanta har dukka opp tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 29. august 2006 #787 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg hadde IKM mandag og testet svakt positivt torsdagen før i forrige pp! Men folk er så forskjellige. Noen velger å forsikre seg om at mensen ikke kommer før de tester, mens andre tester tidlig bare for spenningens skyld. For min del hadde det vert uaktuelt å vente helt til IKM med å teste, siden jeg hadde så mange symptomer (forrige pp). Denne gang skal jeg prøve å holde meg til et par dager før, tror jeg kommer til å teste søndag (tirsdag eller onsdag er IKM, litt usikker siden mensen (eller SA) kom natt til onsdag). Håper det klaffer for deg denne gangen! Det har du fortent etter alt styret med hunden din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 29. august 2006 #788 Del Skrevet 29. august 2006 Bare innom med en stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 29. august 2006 #789 Del Skrevet 29. august 2006 Så synd det ikke gikk helt som planlagt hos dyrlegen, men håper hunden klarer seg og blir frisk og rask likevel Og du, nå MÅ du ta vare på deg selv vennen. Det høres nesten ut som om du er på tur til å bli utbrent så nå må du love å slappe av og bare tenke på deg selv ( og pleie hunden da selvsagt) Sender over masse gode klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #790 Del Skrevet 30. august 2006 God morgen. I dag føles ting litt bedre. Hunden begynner å slå sei litt til ro, og sover iallefall hele natten. Det hjelper. Har lagt ett teppe over den ene sofan her, og der likte han å ligge. Han liker ikke skjermen, men jeg prøver å gå en liten tur på en halvtimes tid 3 ganger til dagen uten den. Uansett kan jeg ikke avlive den når vi tar stingene, for vi må først se om dette har noe funksjon. Og jeg tenkte at hvis det blir så, spør jeg den andre eieren, om han kunne gjort det for jeg klarer det bare ikke.. Fikk meg en liten opptur i går Kjøkkenet kom :hoppe: Det var utrolig deilig. Mannen min ordnet så di kom når han kom fra jobb, skaffet folk (bror min og mannen til bestevenninna mi) stillte opp og bar. Jeg skulle ikke slite som hadde det tungt nok nå, sa han. Snille, gode, fantastiske mannen min. Hva skulle jeg gjort uten han Ehh.. mer.. Fikk iallefall testene mine nå i morges, så nå er alt klart her iallefall. Tester fredag morgen tenkte jeg. Kjære gode, snille jenter Toblerone: Ja, det er hovedsaklig derfor jeg og tester fredag. Vi er invitert til høsttakkefest hos naboen, så da kan det være litt greit å vite. 83': Syns faktisk og jeg hadde fortjent det.. Er litt av den nyskjerrige typen og, å tenker på det mye.. Er jeg, eller er jeg ikke.... Hmm Men prøver å holde meg så godt som mulig til rundt IKM dagen Capricorn: tusen takk, vennen, det varmer Shatika: Ja, det var fryktelig synd med hunden, og har grått mye nå.. Begynner å bli forberedt på det som kan skje som alltid er så vondt. Avliving. Men jeg kan ikke være egoistisk, og en god hundeeier gir hunden sin fred hvis den lider. Og det gjør den jo.. Han får jo ikke bæsje skikkelig. Bare små klatter hver hang (sorry detaljer) Jeg vet du har rett ang. utbrenthet.. Jeg kjenner det på kroppen og.. En stor til alle dere Nå har jeg kokt meg ei kanne kaffi og skal surfe litt i dagbøkene deres. stor fra en meget takknemlig jente som er så glad hun har KG på tunge dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. august 2006 #791 Del Skrevet 30. august 2006 testing på fredag!! så spennende!! godt å høre at dagen din tok seg litt opp i går, det er ikke noe hyggelig når folk har det så trist... ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #792 Del Skrevet 30. august 2006 der minnet du meg på kaffen. *løper på kjøkkenet og setter på* Lurer på om jeghar noe sjokolade i skapet i dag? Leit med hunden altså. Er ikke noe gøy når dyrene ikke har det så bra. Vi må kanskje avlive katten som bor hos moren min nå. Og det er litt trist, men så er den jo 14 år da... Håper du har en fin dag, hvor du vikrelig SLAPPER AV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. august 2006 #793 Del Skrevet 30. august 2006 Så utrolig trist å høre om hunden Det er utrolig hvor glad man blir i husdyrene sine, og det å gå igjennom sykdom hvor utfallet ikke alltid ser like positivt ut er vanskelig. Men når man har gitt hunden de mulighetene man kan med moderne medisin og når det ikke har hatt den ønskede effekten, det er da man virkelig viser hva slags eier man er! Det er ingenting som er så tungt som å ta den riktige avgjørelsen, men det er faktisk veldig godt i ettertid å vite at man tross alt gjorde det beste for dyret selv om man så gjerne skulle hatt det ugjort Vet så godt hvordan du har det, og håper veldig hunden kommer seg så dere kan nyte hverandre lenge enda! :klem: Godt du har en mann som tar godt vare på deg!!!! Syns han høres ganske så flott ut jeg håper på positiv test til Fredag Utrolig lange de siste dagene før ikm... også så masse tanker, hmmm var det et tegn... tenk om.. *drømme* Må nok innom fredag også ja Tenker på deg og krysser fingrene for suksess på alle fronter!! stoooor - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #794 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Hei på dere, bizzy, Toblerone og Petra Prøvedokke sååå koselig med besøk fra dere. Ja, det er utrolig hvor knyttet en blir til disse husdyrene. Virkelig. Har nå hatt noen dager å tenke på og har kommet frem til at jeg kan ikke la han ha det sånn iallefall. Det kommer bare små klatter hver gang han skal på do. Hele glattmuskelen i ytterste tarmen er slapp, og han klarer ikke skikkelig få det ut. (æsj, detaljer igjen) Og hvis ikke den strammer sei opp igjen, vil han aldri bli god. Og sånn kan han ikke ha det. Livet må gå videre. Nå kjenner jeg og det blir utrolig smennende fram mot fredag. Dere er alltid velkommen inn hit. Ja, kaffi smakte virkelig nå, toblerone veldig trist med katten uansett.. Det er alltid fryktelig når en må skille sei fra sine kjære husdyr.. stor stor Endret 30. august 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #795 Del Skrevet 30. august 2006 Noen endringer har det jo blitt.. Toblerone: IKM 28 august- mensen Angelou: IKM 31 august (i morgen ) Eeyore: IKM 31 august - mensen Pi@:IKM 31 august ( i morgen ) Liljen: IKM 2 september 83':IKM 4 september Mrs N: IKM 7 september Vannmelon: IKM 15 september Petra Prøvedokke: IKM 16 september Bizzy: IKM 17 september Miss77: IKM 18 september ~capricorn~: IKM 20 september Beckybloom: Ikke helt sikker.. men ca 20 september eller noe?? Bippe: IKM 23 september La til bizzy jeg Noe jeg har glemt eller gjort feil nå, tro?? Vær ikke redd for å endre eller si fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #796 Del Skrevet 30. august 2006 Artig å følge med på den listen da. Håper inderlig det blir noen gravide altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #797 Del Skrevet 30. august 2006 Det håper jeg og. Det begynner å bli mye spennende fremover ja. I morgen er det 2 som har IKM f. eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #798 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Menstruasjonen uteblir.- Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. - Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere - Tretthet. - jeps.. Raskere sliten - Ja, .. Humørsvingninger - ja, det kan man si Mensmurring - ja, Magekramper - ja, men ikke så mye lenger.. Smerter i korsryggen - ja. Nesten lignende vokseverk i kroppen - Stikkninger i området rundt halebeinet Tykkere hår/tynnere hår - Blødende tannkjøtt - Spenn/vondt i tennene - litt i går.. Munnsår Halsbrann- ja, Hyppige dobesøk for å tisse - Kvalme - ja. Stikk i magen - ja.. Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) - jaSkiftende hard/løs mage - ja. Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) - Sukkertrang/sitrustrang - har alltid vært svak for det søte Ekstra tørst og/eller sulten - litt sulten da.. og tørst, men ikke mye mer enn normalt Overfølsom luktesans - ja Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig...) Ny glød - Vannansamlinger i kroppen. - ja Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) - Skjelving - bittelitt Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) - ja.. Hodepine - ja. tja... jeg vet ikke jeg hva jeg skal tro.. Endret 15. desember 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. august 2006 #799 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg vet ikke jeg Liljen. Hadde det vært opptil meg hadde du garantert blitt gravid denne måneden, men jeg tror vi bare må vente og se hva som skjer Er jo spennende det også da Ha en fin dag du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 Forfatter #800 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg vet ikke heller Mrs N. Men tenkte det var litt gøy å fylle ut lista siden jeg hadde den. Greit å ha til en annen gang hvis jeg lurer. Så ser jeg hvordan det var sist pp, om det er endringer osv. Og så er det greit å tenke på noe annet mere positivt en den stakkars syke hunden min.. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå