Annie Skrevet 20. november 2007 #4261 Del Skrevet 20. november 2007 GOOOD MORGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 20. november 2007 #4262 Del Skrevet 20. november 2007 Hei, Lilje-vennen. Her er det altfor lenge siden jeg har vært... Prøverør? Så spennende! Har ikke fått lest meg så langt tilbake i boka di, men når skal det skje? Håper virkelig det sitter på første forsøk - nå har du ventet lenge nok! Ha en fin dag. Store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4263 Del Skrevet 20. november 2007 GOD MORGEN! Tar morgen her. Vil du ha? Tar gjerne en i morgen tidlig takk Er du aldri på msn lenger vennen? Ha en fin helg Nesten ikke, det kommer av at datamaskinen jeg har msn på her hjemme, ikke virker så bra. Nå er den nye kommet, og den skal brukes i morgen Håper du får en strålende helg Hadde en bra helg Innom for å hilse på. Koseli å "se" deg igjen GOOOD MORGEN! God kveld i stuen Hei, Lilje-vennen. Her er det altfor lenge siden jeg har vært... Prøverør? Så spennende! Har ikke fått lest meg så langt tilbake i boka di, men når skal det skje? Håper virkelig det sitter på første forsøk - nå har du ventet lenge nok! Ha en fin dag. Store Det skjer i begynnelsen på neste år. Vi er spente, selvsagt. Og nå gleder jeg meg til å komme i gang store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. november 2007 #4264 Del Skrevet 20. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4265 Del Skrevet 21. november 2007 tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4266 Del Skrevet 21. november 2007 God morgen.. Siden dette er en prøvedagbok, kan jeg jo notere ned ett par ting her.. Har ikke tempet og testet denne måneden, men utifra hva jeg har kjent, tror jeg el må ha vært for en uke siden. Da venter jeg mens den 29 november.. Symptomer har jeg selvsagt som alltid ( selv om håpet er lite, skal man aldri miste det!!) Har hatt menslignenede smerter i 3 dager nå, trett og hodepine samt vondt i korsryggen. Tror ikke vi får noen julegave i år heller, men det er jo lov å håpe da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. november 2007 #4267 Del Skrevet 21. november 2007 Håpet vil aldri forsvinne vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. november 2007 #4268 Del Skrevet 21. november 2007 Så lenge det er liv er det håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. november 2007 #4269 Del Skrevet 21. november 2007 Mister man håpet, mister man motet Men jeg kan ikke helt skjønne den nye boken "The secret" som har kommet, for den sier at om man tenker positivt vil positive ting skje deg... Og jeg kjenner få som er så positive som deg Liljen. Urettferdig Nesten ikke, det kommer av at datamaskinen jeg har msn på her hjemme, ikke virker så bra. Nå er den nye kommet, og den skal brukes i morgen Da er det jo typisk at sambo har pakket ned pc'n og vi ikke får nett i nyhuset på et par uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 21. november 2007 #4270 Del Skrevet 21. november 2007 Man må aldri miste håpet. Og det er så godt at du fortsatt er positiv, Liljen. Tror det er veldig viktig. Og nå er dte ikke lenge til prøverør heller. Er en kjempespennende tid dere har foran dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4271 Del Skrevet 23. november 2007 Håpet vil aldri forsvinne vet du Nei, det vil det ikke Så lenge det er liv er det håp Sant det Mister man håpet, mister man motet Men jeg kan ikke helt skjønne den nye boken "The secret" som har kommet, for den sier at om man tenker positivt vil positive ting skje deg... Og jeg kjenner få som er så positive som deg Liljen. Urettferdig Da er det jo typisk at sambo har pakket ned pc'n og vi ikke får nett i nyhuset på et par uker... Den nye boka er nok ikke noe for meg.. Har vært positiv i årevis nå jeg... Gleder meg til du kommer på nett igjen ja Man må aldri miste håpet. Og det er så godt at du fortsatt er positiv, Liljen. Tror det er veldig viktig. Og nå er dte ikke lenge til prøverør heller. Er en kjempespennende tid dere har foran dere. Ja, det er spennende. Både gruer og gleder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 23. november 2007 #4272 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Oi. leste på feil side.. sånn går det når jeg ikke får fulgt med på en stund.. Håper alt er bra med deg vennen.. :klemme: Endret 23. november 2007 av CatClaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4273 Del Skrevet 24. november 2007 Her går det ganske så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4274 Del Skrevet 24. november 2007 Hei hei Ja, så var det helg. 4 dager til ikm, og jeg tror/vet med meg selv at det ikke klaffet i pp22 heller. Tenker positiv likevell, det er jo ikke lenge til prøverør. Kan røpe såpass at det blir heeelt på nyåret. Kommer til å fortelle mere når det nærmer seg. Vet ikke hvorfor jeg er så reservert, men må bare ta det i mitt tempo. Det er nok fordi det er så skummelt. Har ikke så veldig tro på første forsøket, jeg skal innrømme det, det kommer nok av at muskelknuten min var såpass stor.. Den skal opereres bort etter første forsøk hvis det er misslykket. Men til slutt, skal nok liljefamilien bli 3, det må vi jo tro på.. Er glad jeg ble tatt på alvor på sykehuset, legen var superflink. Jeg fikk sjokk siden jeg før hadde hørt at den muskelknuten jeg hadde, ikke kunne opereres. Derfor har jeg nok vært litt innesluttet og.. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.. store fra en positivt tenkende lilje! (prøver iallefall..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. november 2007 #4275 Del Skrevet 24. november 2007 Innom med en helge - og tro på at alt kommer til å gå supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. november 2007 #4276 Del Skrevet 24. november 2007 Så flott at det går ann å operere den bort!! Dette var morsomt lesing! Skjønner godt at du er reservert, man trenger å ta ting i sitt eget tempo i blandt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. november 2007 #4277 Del Skrevet 25. november 2007 Vi på KG har trua på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 25. november 2007 #4278 Del Skrevet 25. november 2007 Dette skal gå veien, skal du se! Vi ligger noen måneder etter dere, og det skal bli kjempegøy å følge deg videre i denne utrolig spennende og nervepirrende føljetongen. Ja, for det er jo det det har blitt med oss begge; en føljetong. Jeg har sluttet å telle PP, det gjorde jeg etter at vi fikk dommen. Men tror kanskje jeg er inni min 18. PP nå. Moro gitt! Vet ikke om det kan kalles PP engang når vi vet med sikkerhet at jeg ikke kan bli gravid, men sex under EL må man jo ha likevel. Hehe.. Nå er det jaggu ikke lange til tidlg på nyåret! Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 25. november 2007 #4279 Del Skrevet 25. november 2007 Nå er det jaggu ikke lange til tidlg på nyåret! Tida går faktisk skremmende fort da...ganske snart er det jul, og vips er det 2008... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. november 2007 #4280 Del Skrevet 26. november 2007 Det blir spennende med prøverør ja. Skjønner godt at du er reservert. Det er jo egentlig en veldig personlig ting. Men du skal vite at vi krysser fingre, armer og bein for dere Vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå