Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Lilje-vennen.

Her er det altfor lenge siden jeg har vært... Prøverør? Så spennende! Har ikke fått lest meg så langt tilbake i boka di, men når skal det skje? Håper virkelig det sitter på første forsøk - nå har du ventet lenge nok!

Ha en fin dag.

Store :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MORGEN! Tar morgen :kaffekopp: her. Vil du ha?

Tar gjerne en i morgen tidlig takk :)

Er du aldri på msn lenger vennen?

Ha en fin helg :klem:

Nesten ikke, det kommer av at datamaskinen jeg har msn på her hjemme, ikke virker så bra. Nå er den nye kommet, og den skal brukes i morgen :)

Håper du får en strålende helg :)

Hadde en bra helg :)

Innom for å hilse på. :vinke::)

Koseli å "se" deg igjen :)

GOOOD MORGEN! :klemmer::kaffekopp:

God kveld i stuen ;)

Hei, Lilje-vennen.

Her er det altfor lenge siden jeg har vært... Prøverør? Så spennende! Har ikke fått lest meg så langt tilbake i boka di, men når skal det skje? Håper virkelig det sitter på første forsøk - nå har du ventet lenge nok!

Ha en fin dag.

Store :klemmer::klemmer:

Det skjer i begynnelsen på neste år. Vi er spente, selvsagt. Og nå gleder jeg meg til å komme i gang :)

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen..

Siden dette er en prøvedagbok, kan jeg jo notere ned ett par ting her..

Har ikke tempet og testet denne måneden, men utifra hva jeg har kjent, tror jeg el må ha vært for en uke siden. Da venter jeg mens den 29 november..

Symptomer har jeg selvsagt som alltid ( selv om håpet er lite, skal man aldri miste det!!)

Har hatt menslignenede smerter i 3 dager nå, trett og hodepine samt vondt i korsryggen.

Tror ikke vi får noen julegave i år heller, men det er jo lov å håpe da.. :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mister man håpet, mister man motet :klem:

Men jeg kan ikke helt skjønne den nye boken "The secret" som har kommet, for den sier at om man tenker positivt vil positive ting skje deg... Og jeg kjenner få som er så positive som deg Liljen. Urettferdig :tristbla:

Nesten ikke, det kommer av at datamaskinen jeg har msn på her hjemme, ikke virker så bra. Nå er den nye kommet, og den skal brukes i morgen :)

Da er det jo typisk at sambo har pakket ned pc'n og vi ikke får nett i nyhuset på et par uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må aldri miste håpet. Og det er så godt at du fortsatt er positiv, Liljen. Tror det er veldig viktig. Og nå er dte ikke lenge til prøverør heller. Er en kjempespennende tid dere har foran dere. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet vil aldri forsvinne vet du :klemmer:

Nei, det vil det ikke :)

Så lenge det er liv er det håp :klemmer:

Sant det :)

Mister man håpet, mister man motet :klem:

Men jeg kan ikke helt skjønne den nye boken "The secret" som har kommet, for den sier at om man tenker positivt vil positive ting skje deg... Og jeg kjenner få som er så positive som deg Liljen. Urettferdig :tristbla:

Da er det jo typisk at sambo har pakket ned pc'n og vi ikke får nett i nyhuset på et par uker...

Den nye boka er nok ikke noe for meg.. Har vært positiv i årevis nå jeg... Gleder meg til du kommer på nett igjen ja :)

Man må aldri miste håpet. Og det er så godt at du fortsatt er positiv, Liljen. Tror det er veldig viktig. Og nå er dte ikke lenge til prøverør heller. Er en kjempespennende tid dere har foran dere. :klemmer:

Ja, det er spennende. Både gruer og gleder meg..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. leste på feil side.. :sjenert: sånn går det når jeg ikke får fulgt med på en stund..

Håper alt er bra med deg vennen.. :)

:klemme:

Endret av CatClaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Ja, så var det helg. 4 dager til ikm, og jeg tror/vet med meg selv at det ikke klaffet i pp22 heller.

Tenker positiv likevell, det er jo ikke lenge til prøverør. Kan røpe såpass at det blir heeelt på nyåret. Kommer til å fortelle mere når det nærmer seg. Vet ikke hvorfor jeg er så reservert, men må bare ta det i mitt tempo. Det er nok fordi det er så skummelt.

Har ikke så veldig tro på første forsøket, jeg skal innrømme det, det kommer nok av at muskelknuten min var såpass stor.. Den skal opereres bort etter første forsøk hvis det er misslykket.

Men til slutt, skal nok liljefamilien bli 3, det må vi jo tro på..

Er glad jeg ble tatt på alvor på sykehuset, legen var superflink. Jeg fikk sjokk siden jeg før hadde hørt at den muskelknuten jeg hadde, ikke kunne opereres. Derfor har jeg nok vært litt innesluttet og.. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.. :)

store :klemmer: fra en positivt tenkende lilje! (prøver iallefall..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det går ann å operere den bort!! Dette var morsomt lesing! Skjønner godt at du er reservert, man trenger å ta ting i sitt eget tempo i blandt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skal gå veien, skal du se! Vi ligger noen måneder etter dere, og det skal bli kjempegøy å følge deg videre i denne utrolig spennende og nervepirrende føljetongen. Ja, for det er jo det det har blitt med oss begge; en føljetong.

Jeg har sluttet å telle PP, det gjorde jeg etter at vi fikk dommen. Men tror kanskje jeg er inni min 18. PP nå. Moro gitt! :nei:

Vet ikke om det kan kalles PP engang når vi vet med sikkerhet at jeg ikke kan bli gravid, men sex under EL må man jo ha likevel. Hehe..

Nå er det jaggu ikke lange til tidlg på nyåret! :)

Håper du får en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jaggu ikke lange til tidlg på nyåret! :)

Tida går faktisk skremmende fort da...ganske snart er det jul, og vips er det 2008... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende med prøverør ja. Skjønner godt at du er reservert. Det er jo egentlig en veldig personlig ting. Men du skal vite at vi krysser fingre, armer og bein for dere Vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...