Liljen Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4101 Del Skrevet 11. oktober 2007 Alt ordner seg for snille piker. Og det er jo du Håper dere blir friske i en fei! Ikke noe er mere slitsomt enn nettopp det å være syk. Håper det. Skal innrømme jeg har vært fryktelig trist for dette. Det var liksom bare det som manglet nå.. Det eneste håpet vi har nå er at feberen ikke har ødelagt absolutt alt, siden vi skal ha icsi uansett. Krysser fingrer for det. Syk ja, nå har jeg sykemeldt meg i dag og i morgen. Skal til legen kl 13.30, halsen er så vond, kjertlene store, hodet verker.. Kan ikke gå på jobb i servicebransjen slik.. Mannen stod hardt på at jeg måtte være hjemme, så han ringte å sykemeldte meg. Ellers, mannen har vært røykfri siden mandag, og jeg har hatt en røyk i går, ingen i dag. Har og egentli vært røykfri siden mandag, røyker ikke røykene, bare har de i hånden. og det har vært en til dagen. Syns vi er flinke jeg. Spesiellt mannen. Jeg er fryktelig stolt av han!! Nå skal jeg prøve meg på kaffi, får ikke ned noe mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. oktober 2007 #4102 Del Skrevet 11. oktober 2007 Sykdom er en fin anledning til å slutte. Dvs, jeg slutter hver gang jeg er syk, men er også utrolig flink til å begynne igjen... GOD BEDRING!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. oktober 2007 #4103 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så bra at du holder deg hjemme iallefall Så flinke dere har vært med røyken da Som Annie sier, nå er jo en glimrende anledning til å slutte helt God bedring, tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. oktober 2007 #4104 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så flinke dere er til røykeslutt, det er viktig før ICSI God bedring til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4105 Del Skrevet 13. oktober 2007 Sykdom er en fin anledning til å slutte. Dvs, jeg slutter hver gang jeg er syk, men er også utrolig flink til å begynne igjen... GOD BEDRING!! Nei, du må ikke begynne igjen vett du Det er ikke lett, jeg vet. Men nå er jeg feberfri, og har ikke begynt igjen Så bra at du holder deg hjemme iallefall Så flinke dere har vært med røyken da Som Annie sier, nå er jo en glimrende anledning til å slutte helt God bedring, tenker på deg Ja, endelig klarte vi og det :juhu: Syns vi er kanonflinke faktisk!!! Så flinke dere er til røykeslutt, det er viktig før ICSI God bedring til dere begge Det er kjempeviktig uansett til prøverør mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4106 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei hei Første feberfrie dagen :juhu: Apocillinen gjør susen den, jeg har nesten ikke vondt i halsen mer. Bare veldig ømme kjertler, hoven, men ikke vond Svetter fælt, men sånn er det vell når alt det vonde skal ut Røykfri enda. 4 dager Føler meg veldig flink faktisk. Kjenner suget veldig av og til, men da sier mannen at det er bare han fæle kong nikotin som prøver å overtale meg. Gjett hvem som ringte meg fra jobb i morges og holdt på å daue av røykesug Som den gode kona jeg er, laget jeg ei kanne kaffi og dro på jobben hans med. Ble mye bedre da. Dette skal vi klare!! Jeg må si jeg trives litt som røykfri faktisk, bedre enn jeg hadde trodd. Det er herli å ha god ånde, tennene er allerede! blitt litt hvitere. Og selv om jeg har halsbetennelse i sterk grad, er pusten bedre. Hmm.. :klø: Ha en flott lørdag. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. oktober 2007 #4107 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei hei! Er bare innom en snartur og håper jeg ikke blir smittet av deg. Så kjedelig at du fikk mensen altså! Tror den er på vei hos meg også. Meeen vi skal nok få det til til slutt vi,Liljen. Bare vi får sette igang med disse forsøkene våre nå,så blir det nok fart på sakene skal du se Forresten veldig moro å se bilde av deg. Du var ikke slik jeg hadde sett for meg i det hele tatt. Veldig pen da Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. oktober 2007 #4108 Del Skrevet 13. oktober 2007 Og god bedring! Så herlig at du er feberfri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. oktober 2007 #4109 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva er ICSI? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 14. oktober 2007 #4110 Del Skrevet 14. oktober 2007 Så flinke dere er til å holde dere unna røyk! Skal slutte jeg også. Har satt en dato i hodet, men det er hemmelig... Først skal jeg nemlig ned noen kilo, og jeg er på god vei. Hva gjør man ikke for at forsøkene skal lykkes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. oktober 2007 #4111 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hurra for en feberfri Liljen! Og så flink du er til å slutte å røyke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. oktober 2007 #4112 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva er ICSI? Svarer jeg Mikroinseminasjon(ICSI) er en metode der en enkelt sædcelle injiseres direkte inn i egget. Står mere om det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. oktober 2007 #4113 Del Skrevet 14. oktober 2007 Så bra at du er feber og røykfri :juhu: Håper du har hatt en knall helg Vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. oktober 2007 #4114 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei, du må ikke begynne igjen vett du Det er ikke lett, jeg vet. Men nå er jeg feberfri, og har ikke begynt igjen Ja, endelig klarte vi og det :juhu: Syns vi er kanonflinke faktisk!!! Det er kjempeviktig uansett til prøverør mener jeg. Vet at jeg ikke skal begynne igjen etter sykdom.... men det er mye man vet... Dere er kjempeflinke!! STÅ PÅ!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. oktober 2007 #4115 Del Skrevet 15. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. oktober 2007 #4116 Del Skrevet 15. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. oktober 2007 #4117 Del Skrevet 15. oktober 2007 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. oktober 2007 #4118 Del Skrevet 17. oktober 2007 Savner Liljen... Men jeg har jo helt glemt å sende sms ang testene *løper og gjør det med en gang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4119 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei hei! Er bare innom en snartur og håper jeg ikke blir smittet av deg. Så kjedelig at du fikk mensen altså! Tror den er på vei hos meg også. Meeen vi skal nok få det til til slutt vi,Liljen. Bare vi får sette igang med disse forsøkene våre nå,så blir det nok fart på sakene skal du se Forresten veldig moro å se bilde av deg. Du var ikke slik jeg hadde sett for meg i det hele tatt. Veldig pen da Ha en god helg! Og god bedring! Så herlig at du er feberfri! Vi får satse på vi får satt i gang asap!! Du er veldig pen du og Hva er ICSI? kiwii har svart veldig bra på det nedenfor Så flinke dere er til å holde dere unna røyk! Skal slutte jeg også. Har satt en dato i hodet, men det er hemmelig... Først skal jeg nemlig ned noen kilo, og jeg er på god vei. Hva gjør man ikke for at forsøkene skal lykkes? Veldig greit å holde dato hemmelig, kan anbefales!! Har vært røykfri langt over en uke nå, og har ikke lagt på meg ett gram, så det tror jeg ikke du trenger være så redd for Du kan klare det du og, det er jeg sikker på Jeg slutter mest pga forsøkene, skal innrømme det.. Det er jammen ikke lett.. Hurra for en feberfri Liljen! Og så flink du er til å slutte å røyke JA fy fader, jeg er flink, og mannen. !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4120 Del Skrevet 17. oktober 2007 Svarer jeg Mikroinseminasjon(ICSI) er en metode der en enkelt sædcelle injiseres direkte inn i egget. Står mere om det her Helt riktig Takk for du svarte, vennen Så bra at du er feber og røykfri :juhu: Håper du har hatt en knall helg Vennen Helgen var som vanlig, nesten, jobb, men røykfri Vet at jeg ikke skal begynne igjen etter sykdom.... men det er mye man vet... Dere er kjempeflinke!! STÅ PÅ!!!!! Å det er når en blir frisk den virkelige prøven kommer.. Men jeg holder enda jeg. :kys_2: Heei så norro å se deg her Savner Liljen... Men jeg har jo helt glemt å sende sms ang testene *løper og gjør det med en gang* Takk for melding, skal svare nå store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå