Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

:hallo:;)

Hei hei :)

Innom og oppdaterer meg.

Hørtes ut som en deilig tur. :klemmer:

Fantastisk tur. Alltid godt å kommer seg bort litt :)

Høres ut som en knall tur! *misunnelig*

Og tenk om du har en liten "greker" imagen, det hadde vært noe det :)

Er det i begynnelsen eller slutten av november dere har time?

Kjempe :klem:

"greker" i magen hadde vært topp!! :) Vi har time snart ja. Begynnelsen.

Dere får kanskje en greker ja. Prinsessa er spansk :ler:

GODT å høre fra deg igjen!! :klemmer:

Tenk om vi hadde vært så heldige.. *drømmer*

Hørtes ut som du har hatt en bra ferie :klemmer:

Herlig og avslappende ferie.

Høres ut som dere har hatt det kjempefint, litt misunnelig ja :klem:

Krysser fingrene for at du har en "greker" i magen :sjarmor:

Bra at du ikke skal jobbe noe overtid nå fremover. Viktig å bygge seg skikkelig opp til det dere skal igjennom :klemmer:

Ha en strålende dag, og uke :)

Ja, nå lader jeg batteriene skikkeli. Null overtid på meg fremover (det tar mannen seg grundig av.. ) Viktig å bygge opp kroppen før den store dagen.

:vinke:

Velkommen hjem. :klemmer:

Hei på deg.

:klemmer: til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

I dag har jeg vært hos kiropraktoren min (den gode gamle). OG fy fader så godt det var å få knekket alt skikkeli på plass igjen. Har jo prøvd alt mulig med fysioterapi osv, men ingenting har virket. Fikk nesten full prolaps i ryggen, og var helt i siste liten jeg kom. Føler meg helt ny nå :juhu:

Syklus 20 ser ut til å bli rekordlang. Fikk el sent, så da passerer jeg nok 30 dager for første gang i hele mitt liv. Gjør ingenting det. Passer bra :jepp:

Tempedipp i dag, men det har jeg som regel alltid på 10 dpo av en eller annen grunn, så da regner jeg ikke med det er noe greker i magen faktisk.

Jobb om en time, men bare kort vakt i dag. 6 timer bare, så er det helg til mandag :juhu: Skulle komme til kiropraktoren igjen på fredag, han syns det var på høy tid vi fikk fikset meg skikkelig, så nå blir det intensiv behandling for å gjøre ett forsøk på å holde meg fin mens forsøket pågår :) Hadde lyst å klemme han skikkelig der og da :ler:

Ha en flott dag.

Store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med deg til kiropraktoren jeg..

Godt at du får fikset den ryggen din! Du kan jo ikke ha det sånn når du snart går høygravid :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem :klemmer: Høres ut som en knall bra tur.

Herlig å lade batteriene sånn av og til, og så nærmer det seg jo november med storskritt også, så det skal bli kjempe spennende å følge med deg fremover :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Flink kiropraktor du har. Håper ryggen din blir bra i lange tider nå :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med deg til kiropraktoren jeg..

Godt at du får fikset den ryggen din! Du kan jo ikke ha det sånn når du snart går høygravid :klemmer:

Ja kom igjen :) Bli med du ;)

Kiropraktoren sa jeg fikk ikke bekymre meg for ryggen når jeg ble gravid en gang. Den skulle han bekymre seg for :ler: og holde i sjakk. :) Så nå er det bare å glede seg :juhu:

God bedring Annievennen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem :klemmer: Høres ut som en knall bra tur.

Herlig å lade batteriene sånn av og til, og så nærmer det seg jo november med storskritt også, så det skal bli kjempe spennende å følge med deg fremover :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Flink kiropraktor du har. Håper ryggen din blir bra i lange tider nå :klemmer::klemmer:

Der hadde du og vært :juhu:

Tiden går så fort at jeg blir skremt *skjelve skjelve*, men det skal nok gå bra :)

Jeg har en av landets aller beste kiropraktorer (ikke tull en gang, han har fått en sånn pris) ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så glad når du er i godt humør igjen! Alt går så mye lettere når man er lysere til sinns :) Og nå er jeg sikker på at det blir baby på dere snart, på den ene eller andre måten :juhu:

Stoooor onsdags :klem: til verdens beste Liljen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte Vennen!! :klemmer:

Jeg blir så glad når du er i godt humør igjen! Alt går så mye lettere når man er lysere til sinns :) Og nå er jeg sikker på at det blir baby på dere snart, på den ene eller andre måten :juhu:

Stoooor onsdags :klem: til verdens beste Liljen!

Ja, det er litt lettere når en er i godt humør :) Håper du har rett ang. baby.. Tenk hvis jeg og går gravid på min neste bursdag *drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Fikk skikkelig "bank" av kiropraktoren i går.. Så nå er jeg så stiv og støl i musklaturen at det kan ikke beskrives. Men med vondt skal vondt fordrives, så nå skal jeg snart ut å gå meg en liten tur :) Tenkte stoppe i solariumet og ta meg en liten halvtime der og. Holde fargen ved like kanskje :jepp:

Ellers 10 dpo i dag, ingen symptomer. Trett, men det kommer sannsynligvis av ryggvondtene og reisingen. Ikke så mye som ett stikk noen plass har jeg, så følelsen sier at det ikke har klaffet nå heller. Det er veldig nær forsøk nå etter hvert, så tenker positivt likevell :) (hadde dog vært flott å sluppet sprøyter.. :sjenert: )

Ha en flott dag alle.

store :klemmer:

Ps! Tenkte leter fram den gamle symptomjegerlista mi :ler: Hvis noen har lyst å overta eller bruke den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Menstruasjonen uteblir.-

*Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. -

*Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere -

*Tretthet. -

*Raskere sliten -

*Humørsvingninger -

*Mensmurring -

*Magekramper -

*Smerter i korsryggen -

*Nesten lignende vokseverk i kroppen -

*Stikkninger i området rundt halebeinet

*Tykkere hår/tynnere hår -

*Blødende tannkjøtt -

*Spenn/vondt i tennene -

*Munnsår -

*Halsbrann-

*Hyppige dobesøk for å tisse -

*Kvalme -

*Stikk i magen -

*Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) -

*Skiftende hard/løs mage -

*Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) -

*Sukkertrang/sitrustrang-

*Ekstra tørst og/eller sulten -

*Overfølsom luktesans -

*Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig...)

*Ny glød -

*Vannansamlinger i kroppen. -

*Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) -

*Skjelving -

*Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) -

*Hodepine -

Sånn, her er den :ler:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du er gravid innen din neste bursdag, skal jeg personlig levere inn klage! Hvorfor la foreldre som absolutt ikke skulle hatt barn (og kanske t.o.m. fjerner det...) få det, når to så fantastiske foreldreemner som dere må slite sånn... Urettferdig! :frustrert:

Men jeg er sikker på at det ordner seg for dere vennen, og når det skjer kommer jeg til å være like glad som dere tror jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du er gravid innen din neste bursdag, skal jeg personlig levere inn klage! Hvorfor la foreldre som absolutt ikke skulle hatt barn (og kanske t.o.m. fjerner det...) få det, når to så fantastiske foreldreemner som dere må slite sånn... Urettferdig! :frustrert:

Men jeg er sikker på at det ordner seg for dere vennen, og når det skjer kommer jeg til å være like glad som dere tror jeg :klemmer:

Du er snill, vennen :klemmer: Jeg må jo innrømme å ha tenkt samme tanken.. Urettferdig er det :tristbla:

Kommer nok til å svime av på badet tror jeg den dagen vi får positiv test :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og når jeg endelig kom meg på msn, så var du borte... Men det blir kos imorgen da, gleder meg :)

Du får passe på å sitte når du tester da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CatClaw

Bklager at jeg ikke har vært innom her på en stund.. Mye tanker og planlegging ang flytting gjør at jeg blir nok borte en liten stund. :)

Håper alt er bra med deg, selv om du har en vond rygg.. :kose:

Ha en fin fin dag, vennen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det IKM i morgen??

Håper du sender meg sms eller ringer hvis den er positiv, for jeg vet ikke når jeg rekker innom KG for tida.

Bra og høre at ryggen er bra, og at humøret er på topp, det er viktig det :)

Masse :klemmer: fra meg som nok er litt i ammetåka for tida :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forhold til lista di er jeg gravid... :hoho: Har mange av de symptomene, men de er jeg født med... :fnise:

Og for ordens skyld - Jeg er IKKE gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...