Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Grattis med 200 sider :hoppe::danser: :juhu:

Så spennende med ny takst da. Det burde sikkert vi også hatt, men lånet er allerede innenfor 60%, så vi trenger det ikke for det, men kunne uansett vært gøy å vist hvor mye det er verdt nå siden vi har gjort endel her etter at vi kjøpte.

Vi har så greit bank, at vi sa hva vi hadde gjort, også fikk vi lånet innenfor 60% enda det nok ikke var det da, men er det kanskje nå. De er uansett supergreie, også vet de hvem vi er når vi ringer :juhu:

De holder til der vi møttes i sommer ;)

Nå tenker jeg at dere gleder dere til ferie ja. Det er dere vel unt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom en snartur :)

Her i huset er det stor bursdagsfeiring i dag :juhu:

Mannen fyller 40 i dag, så her skal det feires med stil.

GRATULERER MED DAGEN LILJEMANNEN!!!

:bursdag::dagens-rose::danse::briller::gave: :kys_2: :danser::skaal::smoke::vin::pls::duskedame:

I dag skal du ikke tenke på :vekt: , men kose deg med masse kaker og smørbrød!!

Ps! Han likte gaven. Pakket det inn i 3 deler og laget en laaang tråd gjennom hele huset han måtte følge til målet. Der ventet en Nintendo Ds Lite (han liker dippedupper, spilledåser og slikt :ler: ), og gjett om han ble glad.

Det beste av alt: I dag er det EL :sjarmor:

Ha en riktig fin dag

:klemmer:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare å håpe på at det blir en 9 måneder forsinket bursdagsgave i tillegg :) Tenk hvor moro det hadde vært da!

Håper dere koser dere masse. Når drar dere på ferie forresten?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Liljemannen takker så mye for gratulasjoner til jentene :)

Ja, om 5 timer reiser vi. Burde vell egentli sove nå, men kan ikke dra uten å si hade til dere. :klemmer:

EL har forøvrig ikke vist seg, faktisk.. Negative EL tester, og for første gang (ever..) er den forsinket.. Kan være alt stresset med jobben, så vi satser på den kommer i syden. Passer litt bra da, for da får jeg tante etter forsamtalen. Vi safet likevell i går, mannen hadde bursdag og, så da kunne jeg jo ikke si nei, vi sparer gutten min :ler:

Hade bra, jenter. Skal tenke på dere alle når jeg sitter å nipper til parasolldrinkene i 32 varmegrader :briller:

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...