Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Level 21 er umulig!! :sur:

Har du en fin helg vennen? :klemmer:

Jeg jobber.. og jobber.. snart ferie heldigvis :hoppe:

Hvor lenge har du måttet vente før du starter med prøverør etter at søknaden var sendt?

Jeg skal til gynekologen i slutten av oktober. Håper på å få sendt prøverør søknad da. Både jeg og mannen er blitt testet, og de finner ikke noe gale på noen av oss..... så forstår ikke hvorfor ingenting skjer!!!! Har jo prøvd i 16 mnd nå... :kjefte:

Hei hei :) Vi startet prøving i april i fjord. Jeg ante fort uråd, og spurte fastlegen min om å få komme til gynekolog bare for sjekk i det minste. Kom til første gynekolog i desember i fjord (en idiot). Han så at jeg hadde myom (muskelknute i livmor), og sa da til meg jeg ikke kunne få barn, og burde vurdere prøverør med en gang. Jeg og mannen var heelt knust, gikk hjem på nettet sammen og fant ut at dette er nødvendigvis ikke tilfellet. Krevde å få komme inn til kvinneklinikken, noe jeg fikk i mars ca. Hun gynekologdama var fantastisk med meg og sa at muskelknuten lå ikke slik til at den hindret graviditet, og den vokste ikke heller. Måtte ha prøve av mannen. Det var her vi fikk fortgang i sakene. Prøven var utrolig dårli, vi fikk dårli svar om prøven fra sykehuset og bestilte time hos purvis. Han har ikke kunnet hjelpe oss, så i juni ringte jeg kvinneklinikken igjen, og sa til legen min der at nå har vi virkeli prøvd alt, og ingenting hjelper, hun var enig at det ikke var noe nødvendighet å vente og vi hadde sikkert vært igjennom mye allerede, så hun sendte søknad med en gang.

Så svaret til deg blir da; Vi prøvde i 15 mnd fra prøvebegynnelse til søknaden ble sendt. Jeg er fyllt 30 dette året. Jeg mener at dere burde få sende prøverørssøknad med en gang jeg. Forstår ikke hvorfor de skal vente med det.. :kjefte: Si i oktober når dere skal dit, at dere ønsker å få sendt prøverørssøknad da. Kan være de krever lap. av deg siden de ikke finner noe da, men da skjer det iallefall noe. Lykke til!! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Liljevenn!

Skulle bare ønske deg en god søndag jeg, men så ble jeg litt nysgjerrig på hva Fitz er for noe?

Skal forsøke mitt beste å legge inn link til deg :)

Advarsel; du blir hekta :ler:

Her er spillet: Fitz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Feste vilt og hemningsløst*

:skaal:

Satser på at ved neste feiring så befinner boka seg blant graviddagbøkene! :klem:

:skaal:

Ja, fy fader, neste feiring så befinner vi oss begge i graviddagbøkene. Foreløbig har vi lov å feste skikkeli :fnise:

:skaal: :juhu: :duskedame::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer tilbake og feirer mer.

Har lovet mannen min at jeg skal komme på jobb med kaffi til han. Han har ingen kaffi. Har ringt meg en tusen ganger bare for å prate, gode mannen min :rødme: så da får han vell få ei kanne kaffi da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...