Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Jeg må si at jeg beundrer dere siden dere er så flinke til å spare. Skulle virkelig ønske vi også kunne få det til.. Men men.

Ønsker deg en fin søndag, liljemor! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi oi!! er jo spennende da :)

Hvor skal dere på ferie da? Og: jeg vil fortsatt være med i kofferten.. :sjenert:

Vi skal til syden og varmen :briller:

Hun har vært sladris for Impala jo. Kan ikke slutta da... :ler:

Krysser fingrene for dere snuppa!! :klemmer:

:ler: stemmer det.

Innom og oppdaterer meg. :klemmer:

Og si fra om du har plass til en liten frosk i kofferten også. ;) Vil ha sol og varme jeg og. :sol:

Ble ingen ekstrapassasjer denne gangen heller..

:hallo:

Hei hei :)

:klemmer:

tusen takk :klem: til dere også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa. IKM i helga ja! Spennende.. Hadde jo vært fantastisk om det likevel hadde klaffet for dere på naturlig måte.

3-4 røyk om dagen er lite da.. :) Hvor mange sigaretter har du vært oppe i før?

Jeg har ikke røyket siden mandag, og jeg har ikke hatt særlig lyst på engang. Eller, jeg har kjent suget, men lungene mine er litt rare etter lap`en, så jeg tør ikke røyke. Like greit. Hvis jeg klarer det så kan jeg jo prøve å benytte denne sjansen til å slutte helt...

Ha en god dag! :klem:

Jeg var oppe i 20 til dagen før.. Så jeg er jo på god vei da.. :sjenert: Jeg er stolt av deg som har holdt deg siden mandag, hvis du ikke klarer å slutte nå, kan vi kanskje forsøke sammen ?? :) Alltid lettere når en er flere.

Innom for å ønske deg en god helg :klemmer:

Håper du får tid til å kose deg litt med mannen også, og ikke bare jobbe.

Og så er jeg kjempeklar for SMS dersom det blir noen fantastiske nyheter i helgen ;)

Ble ingen fantastiske nyheter denne helgen. :tristbla:

Hei vennen :)

Og tusen takk for glimrende sladring :klem:

Høres slitsomt ut med all jobbinga, men det er jo kjempelurt å spare pengene til prøverørsforsøkene, hvis dere trenger de da. Syns det er så spennende at tempen ikke har sunket jeg altså :juhu:

Du må love å sende meg sms hvis det er gode nyheter ja :)

Håper dere får en knallfin helg :klemmer:

Tempen min så meget lovende ut denne gangen helt til i går.. Sank med ett brak.. :sjenert: Hadde nok vært veldig rask på sms eller ringt deg dersom det hadde blitt gode nyheter her ja. :)

BABE!! :klemmer:

å hoi, Babe selv :)

Jeg må si at jeg beundrer dere siden dere er så flinke til å spare. Skulle virkelig ønske vi også kunne få det til.. Men men.

Ønsker deg en fin søndag, liljemor! :klemmer:

Vi er egentli ikke flinke på å spare, men nå nærmer det seg med stormskritt, og jeg lover 6 mnd går fort altså!! Gosh, men heldigvis :) ha en flott søndag du og, vennen.

:klemmer: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Våkna til mensenkropp, og mensenfølelse.. En ca 5 min etter jeg stod opp, kom tanta med ett brak. Helt forventet så ingen sure miner her.

Er faktisk glad denne gangen. Jeg var så syk for litt over en uke siden, og måtte på sterke smertestillende og penicilin, så jeg tror jeg hadde bekymra meg sterkt hvis det hadde blitt ekstrapassasjer. Nyrebekkenbetennelse og blærebetennelse på en gang var ikke noe særli!! Men er helt frisk nå, og er klar for pp 20. Fint tall, kanskje det betyr lykke?? ;)

I dag har mannen og jeg fri hele dagen sammen. Da blir det taco, og idol som han har tatt opp for meg fra fredag. Sjokolade og chips ligger klar, her blir det helaften med kos og masse prat :)

OG jeg har gått ned til sammen 3 kg nå siden jeg begynte vektkjempingen min. Det er jo slik at de hormonene en får i seg gjennom forsøket kan plusse på ett par ekstra kilo, og det kan røykeslutt og, så jeg forsøker å gå ned litt så jeg ikke blir så svær før hele greia begynner :ler: 3 kg igjen :)

Ha en flott søndag.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kg? Så flink du er! :juhu:

Nå for tiden er du mitt store forbilde; flink til å spare, positiv til tross for mens, og har vilje til å gå ned i vekt.

:pls:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse idag, det har dere fortjent :klem:

Så bra at du har gått ned da, flink er du :klappe:

Bare å fortsette nå, så fosvinner det nok flere kilo.

Jeg er enda 5 kilo i pluss i forhold til før jeg ble gravid, men det er ikke noe jeg gidder å stresse med enda.

Ha en strålende søndag vennen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 kg? Så flink du er! :juhu:

Nå for tiden er du mitt store forbilde; flink til å spare, positiv til tross for mens, og har vilje til å gå ned i vekt.

:pls:

;)

DU er mitt forbilde, vennen. !! Har gjennomgått såå mye i det siste. Snakker om å være positiv, syns du klarer deg utrooolig bra! Jeg bare vet det blir vår tur snart, kylling. Og da blir man litt glad og positiv :)

Kos dere masse idag, det har dere fortjent :klem:

Så bra at du har gått ned da, flink er du :klappe:

Bare å fortsette nå, så fosvinner det nok flere kilo.

Jeg er enda 5 kilo i pluss i forhold til før jeg ble gravid, men det er ikke noe jeg gidder å stresse med enda.

Ha en strålende søndag vennen :)

Ja, mangler de siste par kiloene. :) Syns jo selv jeg er litt flink da :sjenert:

Bare 5 kg igjen du, vennen. Så flink du er da :klappe: Det er jo ingenting. Forsvinner av seg selv de :)

store :klemmer: til dere begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en veldig bra måte å tilbringe søndagen på. Kos dere masse!

Kjedelig med mensen altså :tristbla: Og jeg bøyer meg i støvet for hvor positiv du klarer å være til tross. Men om det ikke går av seg selv, så er det ikke lenge til november. Vi flytter jo da, og jeg har begynt å tenke at jeg må snart starte på pakkingen. November er rett rundt hjørnet ;)

Kjempe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Det hørtes ut som en veldig bra måte å tilbringe søndagen på. Kos dere masse!

Kjedelig med mensen altså :tristbla: Og jeg bøyer meg i støvet for hvor positiv du klarer å være til tross. Men om det ikke går av seg selv, så er det ikke lenge til november. Vi flytter jo da, og jeg har begynt å tenke at jeg må snart starte på pakkingen. November er rett rundt hjørnet ;)

Kjempe :klemmer:

Er nødt å være litt positiv. Nytter ikke deppe lenger egentli. Har blitt vandt til negative tester og mensen. Vi gleder oss til november, Eeyore :hoppe:

November ER jo rett rundt hjørnet, jeg begynner nemlig å bli litt stressa av alt som bør ordnes og slik før det :)

Stor :klemmer:

JA, det er jo rett rundt hjørnet. Er veldig spent når oppstart blir da.. :sjenert: Du må ikke stresse, vennen. Det ordner seg, og jeg er sikker på du har nok alt under kontroll ;)

Innom for å hilse på deg:)

PP 20 høres bra ut:) Så jeg håper det kommer en liten en nå:)

Lykke til:)

pp20 høres mye ut spør du meg :ler: Håper og det blir en 2008 baby på oss.. :sjenert:

Legen hadde tatt feil :juhu:

:hoppe: runde :ler:

GOD MORGEN! :kaffekopp:

:juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en klem til deg :klemmer:

Jeg er litt bekymret for all denne jobbingen din om dagen altså :klemmer:

Du har all grunn å være bekymret. Det er mannen min og :ler:

Har vært slapp, småsyk, vond i ryggen osv. Tok paralgin til å sove i natt, så jeg har sovet som en stein i nesten 12 timer. Herli. Har en kort fin vakt i kveld. Fri helt til kl 19. Nesten som en fridag jo. :) Skal nytes!!

store :klemmer: til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb, jobb, jobb, jobb.. Er møkklei jobbing for å si det mildt. Men med tanke på pengene, så er det helt klart verd det.

Bare 7 dager og 7 vakter til ferie nå. Og 8 dager til mannen min har bursdag :juhu: Har funnet på en glimrende bursdaggave, men kan ikke skrive det her. Han kan jo finne på å smuglese her :ler: Det gjør meg ingenting at han gjør det, men hvis han tror han skal finne ut hva jeg skal kjøpe, tar han feil (der fikk du liljemannen :skratte: )

Vi gleder oss til november. Det gleder meg ekstra at mannen har åpnet seg litt for en kamerat om problemet sitt. Gjør han nok godt å få prate med noen andre enn meg hele tiden. :)

Ha en strålende dag. 9 dager til EL ca.. :ler:

store :klemmer: fra liljen som ser såååååååååååå frem til feeeeeerie!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enda godt at dere har ferie snart altså, ellers hadde jeg lagt ned forbud mot denne jobbingen din :nei:

Sambo har også funnet siden min, så nå kan jeg ikke skriv noe tull om han mer :ler:

Han har forresten også snust på pappa.no, og der fant han mange menn i samme situasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...