Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Så bra at medisinen hjelper da i alle fall :) Da skal du se du snart er på bena og klar til prøving igjen. Godt høre at Liljemannen og venninnen din er strenge med deg. Tror du er litt for flink til å tenke på alle andre en deg selv innimellom ;) Så pass på å kos deg litt ekstra også nå som du er hjemme :klem:

:sjenert: Traff spikeren på hodet nå ja....

Skal virkeli skjerpe meg. Fra nå er jeg egoistisk!! Basta!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke sånn at den måneden du er sikker på at du ikke kan bli gravid så blir du gravid? Kanskje du skal prøve å tenke i de baner? ;)

Betennelse i ryggen har jeg også hatt et par ganger og det er grusomt vondt! :frustrert:

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at den måneden du er sikker på at du ikke kan bli gravid så blir du gravid? Kanskje du skal prøve å tenke i de baner? ;)

Betennelse i ryggen har jeg også hatt et par ganger og det er grusomt vondt! :frustrert:

God bedring! :klem:

ÅÅÅ tenk hvis du har rett Mrs N... :sjenert: Jeg har faktisk absolutt null tro på at det klaffer denne mnd pga det. Tror alle sjansene er spolert nå jeg.

Så du har og hatt det der driten i ryggen. Ja det er helt gruuuusomt. Verker og stikker uansett hvordan en står eller ligger. :trist:

:tommelsmil: Bra!

*sender over litt sjokoladepudding du kan kose deg med* :ler:

Å tuuuusen takk, du er så snill. Vi skulle virkeli hatt en sjokoladepuddingfest igjen snart. Det var jo så morro :ler:

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått sykemelding og at ryggen er bedre av medisinen. Er nok viktig å bli kvitt den betennelsen ja.

Og totalt egoisisk tror jeg ikke du klarer å være ;)

Ha en strålende helg vennen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått sykemelding og at ryggen er bedre av medisinen. Er nok viktig å bli kvitt den betennelsen ja.

Og totalt egoisisk tror jeg ikke du klarer å være ;)

Ha en strålende helg vennen :)

Ja, du har nok rett, Impala. Jeg klarer nok ikke være egoistisk.. ;)

Jeg tror jeg vil bli så god som ny når betennelsen er borte. Kanskje det er det som skal til for at spira skal sitte. ;)

:klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Hallooo Liljen!!! Lenge siden jeg har vært her nå.. Litt lite KG tid på meg i det siste gitt. Håper ryggen din er bedre!!! Stoor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo Liljen!!! Lenge siden jeg har vært her nå.. Litt lite KG tid på meg i det siste gitt. Håper ryggen din er bedre!!! Stoor :klem:

Det er ikke alltid en har like god tid å sitte på nettet nei, jeg kjenner det selv noen ganger :)

Ryggen min er mye bedre nå. Blir siste dagen på voltaren og paralgin forte dette :) Det er ingen tvil om at det var betennelse nei, for med en gang jeg startet med betennelsedempende ble jeg bedre. Det er herli. Har tatt 3 dager med denne, så det får holde tror jeg. Satser iallefall på det.. :sjenert:

Skal hente en venninne og mannen på flyplassen kl 18, blir spennende å se om de har blitt brune i syden.

Ha en flott helg alle.

store :klemmer:

status i dag: cd 6 pp 19. EL ventet rundt dag 12/13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var bra du endte opp med å ta betennelsesdempende. Tenk om du skulle gå inn i en graviditet med betennelse i hele ryggen :overrasket:..... Det er en stor nok belastning på den kroppsdelen som det er.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen min :klemmer:

Håper at du har kommet deg i løpet av helga å ikke gjør deg bedre enn du er........ for det er du spesialist i når du vil.

husk å høre etter på kroppen din. Det er bedre å gå ei uke lenger å bli frisk. Da er oddsen mye bedre.

Alt for at du skal bli bedre bestis.

Gla i deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:kose: Håper ryggen er bra. Voltaren er den beste mot betennelser i sener og muskler, men den passer nok ikke så bra sammen med :humpe: for å lage :babysmokk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kommet deg tilbake på jobb? Håper ryggen er blitt bra igjen, så du er klar for EL til helgen. Vil gjerne ha deg med på denne blå bølgens som herjer KG om dagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...