Annie Skrevet 16. august 2007 #3821 Del Skrevet 16. august 2007 Har du blitt syk? Så utrolig kjedelig. Kom deg til legen i morra, så slipper du, som du selv sier, ta av egenmeldingsdagene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. august 2007 #3822 Del Skrevet 16. august 2007 Har sendt deg PM med msnadressen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 16. august 2007 #3823 Del Skrevet 16. august 2007 Stakkar vennen.. Dumt med mens og influensa.. Hold deg hjemme en liten stund, så kommer du deg litt ovenpå igjen. har ikke hatt tid til å skrive her før, bare oppdatert meg. men du skal vite at jeg har tenkt masse på deg Hold deg hjemme i dag du, og slapp av.. :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. august 2007 #3824 Del Skrevet 16. august 2007 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. august 2007 #3825 Del Skrevet 16. august 2007 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. august 2007 #3826 Del Skrevet 16. august 2007 Æsj - influensa nå, starter sesongen tidlig du med andre ord God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. august 2007 #3827 Del Skrevet 16. august 2007 Huff da, har du blitt syk vennen Håper du kommer deg til legen og får sykemelding da, også håper jeg du blir fort frisk igjen Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. august 2007 #3828 Del Skrevet 16. august 2007 God morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. august 2007 #3829 Del Skrevet 16. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3830 Del Skrevet 16. august 2007 Håper du får en god natts søvn. God bedring. Tusen takk Har du blitt syk? Så utrolig kjedelig. Kom deg til legen i morra, så slipper du, som du selv sier, ta av egenmeldingsdagene dine. Fikk sykemelding ut uka, forklarer mer nedenfor.. Har sendt deg PM med msnadressen min Har sendt min og Stakkar vennen.. Dumt med mens og influensa.. Hold deg hjemme en liten stund, så kommer du deg litt ovenpå igjen. har ikke hatt tid til å skrive her før, bare oppdatert meg. men du skal vite at jeg har tenkt masse på deg Hold deg hjemme i dag du, og slapp av.. :klemmer: Å så snill du er. Tusen takk. God bedring! God bedring! Æsj - influensa nå, starter sesongen tidlig du med andre ord God bedring Tusen takk, ja jeg starta tidli denne gangen. Helt utrolig for jeg bruker å få den lenge etter sesongen er ferdi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3831 Del Skrevet 16. august 2007 Huff da, har du blitt syk vennen Håper du kommer deg til legen og får sykemelding da, også håper jeg du blir fort frisk igjen Stoor Kom meg til legen jeg. Forklare mer nedenfor God morgen!! God kveld store store tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3832 Del Skrevet 16. august 2007 Hei hei.. Ja, i dag har jeg vært på legevakta. Siden min fastlege har ferie, så måtte jeg dit. Jeg har ikke feber i dag, men er kvalm, skjelven og det som hører med influensa. Er ikke så hardt angrepet denne gangen. Det som har slått meg fullstending ut er ryggen. Har gitt meg, og fått sykemelding ut uka. Legen kunne konstatere at hele ryggen er angrepet av betennelse i musklaturen. Det er nok noe jeg har hatt lenge siden jeg har slitt en del med den i det siste. Nå får jeg bare tenke på meg selv noen dager og prøve å bli frisk. Spurte legen etter noe som ikke stod på nei lista siden vi er prøvere. Tror dere ikke legen skrev ut voltaren . Fikk og paralgin forte som jeg skulle ta sammen med de.. Jeg sa selvsagt at jeg hadde ikke lyst å ta voltaren siden jeg mente de står på den lista, og da sa han at så lenge jeg tok de før el i noen få dager, så kunne ikke det skade, dessuten må jeg få bort betennelsen. Kan være den skader mer enn jeg har ant.. Kommer til å nekte helt å ta voltaren fra neste uke av, det er helt sikkert. Sta er jeg pokker men!! Tusen takk for alle hilsener. Dere er jammen snille, jenter. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. august 2007 #3833 Del Skrevet 16. august 2007 Betennelse i hele ryggen?? Det hørtes ikke godt ut! Får håpe voltaren tar det og at du ikke trenger å bruke det så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. august 2007 #3834 Del Skrevet 17. august 2007 Betennelse i hele ryggen høres grusomt vondt ut. Jeg har bare hatt betennelser i små muskler og det har vært helt j***. Tørr ikke tenke på hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 17. august 2007 #3835 Del Skrevet 17. august 2007 Betennelse i HELE ryggen ER VONDT!!! Håper du tar tablettene dine Liljen for legen har rett i at du må få vekk betennelsen, hvis ikke så blir ting bare verre. Ta vare på deg selv nå og slapp av noen dager Mange gode klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. august 2007 #3836 Del Skrevet 17. august 2007 Stakkars Liljen Ikke lett å være deg omdagen... Men nå er det viktig at du tar tablettene og hviler ordentlig ut, så du forhåpentligvis blir ferdig med alt dette tullet. Det er ikke noe stas å skulle bli gravid på en dårlig rygg! God bedring vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. august 2007 #3837 Del Skrevet 17. august 2007 Takk for praten i natt vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3838 Del Skrevet 17. august 2007 Betennelse i hele ryggen?? Det hørtes ikke godt ut! Får håpe voltaren tar det og at du ikke trenger å bruke det så lenge. Voltaren hjelper faktisk ganske bra. Jeg er faktisk imponert.. Betennelse i hele ryggen høres grusomt vondt ut. Jeg har bare hatt betennelser i små muskler og det har vært helt j***. Tørr ikke tenke på hvordan du har det Det er ikke noe særli. Kjenner det var riktig av meg å være hjemme nå.. Betennelse i HELE ryggen ER VONDT!!! Håper du tar tablettene dine Liljen for legen har rett i at du må få vekk betennelsen, hvis ikke så blir ting bare verre. Ta vare på deg selv nå og slapp av noen dager Mange gode klemmer til deg Du har helt rett. Jeg må få bort betennelsen. Har drøyd det for lenge nå fordi jeg ikke vil ta betennelsedempende. Skal se det er det som skal til Stakkars Liljen Ikke lett å være deg omdagen... Men nå er det viktig at du tar tablettene og hviler ordentlig ut, så du forhåpentligvis blir ferdig med alt dette tullet. Det er ikke noe stas å skulle bli gravid på en dårlig rygg! God bedring vennen Jeg vet. Har og lovet mannen og venninna mi å ta de tablettene ut helgen. Så da hører jeg på de. satser på det tar knekken på det meste ja Takk for praten i natt vennen!! I like så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. august 2007 #3839 Del Skrevet 17. august 2007 Så bra at medisinen hjelper da i alle fall Da skal du se du snart er på bena og klar til prøving igjen. Godt høre at Liljemannen og venninnen din er strenge med deg. Tror du er litt for flink til å tenke på alle andre en deg selv innimellom Så pass på å kos deg litt ekstra også nå som du er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3840 Del Skrevet 17. august 2007 Nå har jeg surfet litt på nettet etter hvor mye jeg kan ødelegge med betennelsedempende. Og der skrives at hvis en ikke tar slike medisiner tett opp til el, og ikke mer enn en uke sammenhengende, så antas det ikke å hemme fruktbarhet i så stor grad. Så da satser jeg på det Da har jeg tatt voltaren i 4 dager og slutter en uke før antatt el. Har bestemt meg i tillegg for å kutte alt av smertestillende til denne syklusen er over fra mandag av. Det kan jo være. En vet jo aldri.. alt må prøves. og kaffi med koffein skal unngås fra den dagen. Joda her har jeg planene i boks ja Er faktisk noe bedre i dag. Ser ut til at de der tablettene hjelper. Er fortsatt ikke i form til å jobbe, men har jo helgen på meg. Neste uke åpner svømmehallen igjen etter sommerstengt :juhu: og da er jeg først i køen!!!! Gleder meg til det. Svømming er good! Ha en flott dag. Nå skal jeg gå å ta solarium. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå