Impala Skrevet 11. august 2007 #3801 Del Skrevet 11. august 2007 Kan tenke med at du er trøtt når du var oppe så tidlig ja, men du får heller legge deg nedpå litt i løpet av dagen. Ingen her heller Kos deg masse i helgen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 11. august 2007 #3802 Del Skrevet 11. august 2007 Håper du har det bra vennen. her det, og har gjort det i HELE dag. Får liksom ikke gjort så mye da gitt.. Men men. håper du har fått sovet litt da, så du ikke stuper i seng om en time eller noe. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. august 2007 #3803 Del Skrevet 12. august 2007 Håper du har hatt en fin og avslappende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. august 2007 #3804 Del Skrevet 12. august 2007 Hvordan er formen snuppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3805 Del Skrevet 12. august 2007 Hei hei Jo, takk Annie, den er ganske bra. Er bedre, så jeg går på jobb i morgen. Nå er det slik at jeg skal opp 5.30, så jeg skal i seng nå.. Har vært på sjøen hele dagen, så nå er vi rimeli røde i ansiktet begge to her Herli tur, og herli dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 12. august 2007 #3806 Del Skrevet 12. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. august 2007 #3807 Del Skrevet 12. august 2007 5.30 var fryktelig tidlig.... Lykke til på jobb i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. august 2007 #3808 Del Skrevet 13. august 2007 En diger fra ei som er svært lite på KG for tiden... Håper det står bra til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. august 2007 #3809 Del Skrevet 13. august 2007 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 13. august 2007 #3810 Del Skrevet 13. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3811 Del Skrevet 13. august 2007 Hei hei. Skulle egentli legge meg, men får ikke sove.. Har nok vært oppe for lenge, så jeg får prøve igjen når jeg har skrevet ferdig her.. Har vært deppa hele dagen. Starta med mensverk ute av dimensjoner. Ingen mens kom før utpå ettermiddagen, med ett brak.. Hadde forhåpninger denne gangen. Har følt på meg det var noe spesiellt, fikk en falsk positiv billigtest (tynn strek) rett før helgen. Har lest litt rundt, og fant ut at det har hent andre og at de har blitt falsk positive på den måten Vi var i himmelen i noen få timer.. Hadde kramper i magen 8 dpo, og varte i ca 1 min. Lurte litt på om dette kunne være festesmerter, men da tok jeg feil igjen.. Vi håper litt på å klare dette på egenhånd, men det minker på perioder før det magiske prøverørsforsøket. Har 3 igjen med den vi begynte på i dag. Vår 19 pp.. Har iallefall bestemt oss for at nå satser vi fullt igjen frem til november, så ser vi hva som skjer. Skal være røykfrie begge 2 før el denne mnd, så det blir spennende. Mannen er nesten røykfri allerede, flinke han Jepp, jepp.. det var dagens klaging.. store til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. august 2007 #3812 Del Skrevet 13. august 2007 Æsj så kjedelig med mensen! Skjønner godt at du er deprimert. Har ingen trøstens ord annet enn at vil du prate så er jeg tilgjengelig på telefon eller msn om du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 14. august 2007 #3813 Del Skrevet 14. august 2007 Næmmen, Liljen.. Ikke rart du er deppa. Må være en sinnsyk nedtur å teste falskt positivt for deretter å få mensen med et brak og smerter og all jævelskap som hører til. Kanskje du bør slutte å teste så tidlig? Så slipper du iallfall flere lignende skuffelser. Jeg har iallfall sluttet helt å teste, ja bortsett fra om mensen er på etterskudd da. Husk at nå er det ikke lenge til dere kan sette i gang med prøverør, og da skal det uansett bli barn skal du se! Ikke dumt å satse for fullt de siste 3 pp uansett. Husk at lyset i tunnelen ikke er så veldig langt borte. 3 mnd går fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 14. august 2007 #3814 Del Skrevet 14. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. august 2007 #3815 Del Skrevet 14. august 2007 Det er ikke noe rart du blir deppa, særlig ved falsk positiv test. de kan da jammen meg se til å holde seg negative isteden for å gi falske forhåpninger Skal se de tre neste månedene går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 #3816 Del Skrevet 14. august 2007 Hei vennen Så kjedelig med postitv test, også mensen like etterpå da Enig med kylling i at du bør slutte å teste før forventet mens, for da blir nok ikke skuffelsen like stor. Håper det går bedre med deg i dag, hvis ikke så vet du hvor du finner meg Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. august 2007 #3817 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg føler så med deg vennen Men det var da veldig til falske tester på deg... Kanskje det ikke var mensen men en SA? Går det an å få sjekket det i ettertid? Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3818 Del Skrevet 16. august 2007 Æsj så kjedelig med mensen! Skjønner godt at du er deprimert. Har ingen trøstens ord annet enn at vil du prate så er jeg tilgjengelig på telefon eller msn om du har det. Tusen takk, Annie. Jeg har msn, og skal sende deg addressen i morgen Næmmen, Liljen.. Ikke rart du er deppa. Må være en sinnsyk nedtur å teste falskt positivt for deretter å få mensen med et brak og smerter og all jævelskap som hører til. Kanskje du bør slutte å teste så tidlig? Så slipper du iallfall flere lignende skuffelser. Jeg har iallfall sluttet helt å teste, ja bortsett fra om mensen er på etterskudd da. Husk at nå er det ikke lenge til dere kan sette i gang med prøverør, og da skal det uansett bli barn skal du se! Ikke dumt å satse for fullt de siste 3 pp uansett. Husk at lyset i tunnelen ikke er så veldig langt borte. 3 mnd går fort!! Jeg tester aldri tidli egentli.. Men hadde en spesiell følelse denne gangen derfor ble det slik.. Håper virkeli de 3 mnd går fort. Virker en evighet unna.. tusen takk. Det er ikke noe rart du blir deppa, særlig ved falsk positiv test. de kan da jammen meg se til å holde seg negative isteden for å gi falske forhåpninger Skal se de tre neste månedene går fort Ja, kunne de bare være negative i steden for, det er jeg helt enig i!! Irriterende sånn. Og jeg vet den var falsk positiv, for jeg har lest på nettet at flere andre har fått sånne og har vært falsk positive. Helt lik min!! Skal aldri aldri bruke en billigtest igjen EVER!! Hei vennen Så kjedelig med postitv test, også mensen like etterpå da Enig med kylling i at du bør slutte å teste før forventet mens, for da blir nok ikke skuffelsen like stor. Håper det går bedre med deg i dag, hvis ikke så vet du hvor du finner meg Stoor Jeg tester sjelden før ikm dagen egentli. Veldig sjelden, var spesiellt denne gangen. Neste gang jeg skulle finne på å teste før, er det med cb, og ingenting annet!! Sier tusen takk, vennen, godt å ha deg Jeg føler så med deg vennen Men det var da veldig til falske tester på deg... Kanskje det ikke var mensen men en SA? Går det an å få sjekket det i ettertid? Tenker på deg Nå har vi holdt på i 18 perioder, så det er godt mulig egget har vært befruktet ett par ganger. Det ville ikke være umulig, for det har jeg og fått beskjed om. Prøver å ikke tenke så mye på det lenger, vi må bare prøve videre.. store til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3819 Del Skrevet 16. august 2007 Hei hei. Ja, jeg vet, seint, men er kommet hjem fra jobb for ikke lenge siden. I morgen har jeg sykemeldt meg. Nå må jeg komme meg opp igjen. Har fått influensa på toppen av det hele. Svetter, skjelver og er kvalm. Den dumme legen min har ferie, så jeg får se om jeg drar på legevakta i morgen så jeg kan få sykemelding ut uka. Må spare litt på egenmeldingsdagene til slutten av året med tanke på prøverør. Går noe bedre med meg med tanke på mensen, men jeg blør noe helt forjævli denne gangen. Kan tyde på sa faktisk. Blødde igjennom alt i natt, noe jeg aldri i historien har gjort før. Vi satser fullt på de siste pp nå, så får vi se om vi har hellet med oss. EL er ventet lørdag 25, og da har jeg frihelg Blir dagbokrunde i morgen.. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. august 2007 #3820 Del Skrevet 16. august 2007 Håper du får en god natts søvn. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå