Kylling Skrevet 8. august 2007 #3781 Del Skrevet 8. august 2007 Så flink du er som slutter å røyke! (Det burde jeg også.. Må bare røyke opp de pakkene jeg har i skuffa... ) Håper formen din er bedre og at tanta holder seg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. august 2007 #3782 Del Skrevet 9. august 2007 Håper formen din er bedre idag Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3783 Del Skrevet 9. august 2007 God bedring!!!!!!! God bedring God bedring vennen. God bedring snuppa! Tusen takk Tenker på deg Vennen Så snill du er, tusen takk Hvordan går det? Går betrakteli mye bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3784 Del Skrevet 9. august 2007 Så flink du er som slutter å røyke! (Det burde jeg også.. Må bare røyke opp de pakkene jeg har i skuffa... ) Håper formen din er bedre og at tanta holder seg unna! Jeg prøver så godt jeg kan.. Er sanneli ikke lett, men jeg har bestemt meg for å klare dette. Er 3 dager som er harde å komme igjennom. De tar jeg over helgen. Har ca 2 røyk til dagen nå.. Håper formen din er bedre idag Stor Formen er mye bedre i dag til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3785 Del Skrevet 9. august 2007 Hei hei Jo, formen er mye bedre. Jeg har ikke vondt i halsen lengre. Har noe hodepine og er veldig trett, men tror jeg klarte ta knekken på influensa med c vitaminer. Og det at jeg er omtrent røykfri tror jeg faktisk og hjelper på Nå er det en halvtime til jobb. Stikker innom en tur senere i dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. august 2007 #3786 Del Skrevet 9. august 2007 Så flink du er med røyken - jeg veit hvor hardt det er, men som du sier, det er de første dagene som er verst. Håper formen holder seg bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. august 2007 #3787 Del Skrevet 9. august 2007 Bra at fomen er bedre Kos deg på jobb vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. august 2007 #3788 Del Skrevet 9. august 2007 Syns du fortjener en is du som er så flink med røykeslutt!!! Stå på! Fortsatt god bedring!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. august 2007 #3789 Del Skrevet 9. august 2007 Synes egentlig ikke du burde jobbe når du ikke er bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #3790 Del Skrevet 9. august 2007 HEIER DEG FREM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3791 Del Skrevet 9. august 2007 Så flink du er med røyken - jeg veit hvor hardt det er, men som du sier, det er de første dagene som er verst. Håper formen holder seg bra da Prøver så godt jeg kan. Må bare kutte ut de siste og nå, så er jeg røykfri. Bra at fomen er bedre Kos deg på jobb vennen Ferdig på jobb nå Endelig helg!! Syns du fortjener en is du som er så flink med røykeslutt!!! Stå på! Fortsatt god bedring!!!!!! Tusen takk. Smakte herli. Har faktisk akuratt spist pistasjis. Nam nam Synes egentlig ikke du burde jobbe når du ikke er bra jeg Nei, jeg vet Eeyore. Men nå har jeg frihelg. Har bestemt meg for at hvis jeg er lik over helgen og, skal jeg dra til legen å be om sykemelding. Må komme meg opp igjen. Har jo bare jobbet 2 uker etter ferien.. Flaut... HEIER DEG FREM!!! Takk takk takk stor til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 9. august 2007 #3792 Del Skrevet 9. august 2007 Man kan jo ikke noe for at man er syk da, så du må ikke være flau.. Håper det går fort over!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. august 2007 #3793 Del Skrevet 10. august 2007 Hei vennen Så bra at du har frihelg da. Nå må du bare slappe av og kose deg, også er det ingen nedtur hvis du fremdeles er syk til uka, sånt skjer Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3794 Del Skrevet 10. august 2007 Man kan jo ikke noe for at man er syk da, så du må ikke være flau.. Håper det går fort over!! Håper og det. Føler meg en smule bedre nå faktisk Hei vennen Så bra at du har frihelg da. Nå må du bare slappe av og kose deg, også er det ingen nedtur hvis du fremdeles er syk til uka, sånt skjer Stoor Sant det. Skal kjenne det litt ann til søndag, så får jeg ringe inn en egenmelding til jeg får sykemelding hos legen mandag store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. august 2007 #3795 Del Skrevet 10. august 2007 LURT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. august 2007 #3796 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Du får kose deg med helgefri og bli frisk Hvis ikke får du IKKE lov til å gå på jobben mandag Endret 10. august 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3797 Del Skrevet 11. august 2007 LURT!! Du får kose deg med helgefri og bli frisk Hvis ikke får du IKKE lov til å gå på jobben mandag Lover det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3798 Del Skrevet 11. august 2007 Hei og god morgen. Lite søvn i natt. Kjørte ett vennepar på flyplassen kl 5, de skulle til syden. prøvde å sove litt, men så ringte svigers kl 9.30, de er på vei på besøk. Ja, ja.. Ellers, ryggen er noe bedre, heldigvis. Må enda se det an til i morgen om jeg skal sykemelde meg mandag.. skinner her, så i dag skal jeg prøve å få gjort noe i hagen. Det er sterkt trengende her.. Får hjelp av foreldrene mine. Pappsen kommer å går berserk med motorsaga ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. august 2007 #3799 Del Skrevet 11. august 2007 Det her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. august 2007 #3800 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Nye smilies er morsomt!! Hva skal du gjøre mens papsen går berserk da? Endret 11. august 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå