bizzy Skrevet 7. august 2007 #3761 Del Skrevet 7. august 2007 Lykke til med røykeslutt! Stolt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3762 Del Skrevet 7. august 2007 Mannen og jeg har prøvd, og det var ikke vi som døde. Ungene derimot levde farlig.... Forstår hva du mener!! Ååh, jeg er så stolt av deg vennen!! Skulle ønske jeg var like flink.. Men dere har jo heldigvis noe som motiverer da (med tanke på et vidunder som skal skje etter november engang.. ) til deg for at du er så flink! *holde motivasjonen til Liljen oppe* Tusen takk.Vi skal klare dette, sånn er det bare. Trenger massevis av motivasjon ja.. Så flinke dere er Nå må du ikke sprekke nei, tenk på hva dere skal igjen i november, det vil holde deg oppe Ha en strålende dag Å av og til bare går jeg frem og tilbake på gulvet. Klør i fingrene.. Men nå er det nok, skal klare dette jeg Så bra. Nå blir det bare enklere og enklere. Håper virkeli det.. Go Liljen go Liljen Du er kjempedyktig :juhu: Takk takk.. Stiller meg på sidelinjen og heier og motiverer jeg også! Du er kjempeflink. takk for motivasjonen. Trenger massevis av det nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3763 Del Skrevet 7. august 2007 Hvordan går det med røykeslutten? Har du bjeffa til mange i dag? Tja, ett par har det blitt Foreløbig går det veldig bra faktisk.. Så flinke dere er Du får gå og kjøpe deg masse god frukt som du kan gnafse på istedet. Og kanskje unne seg en sjokolade hver kveld som belønning nå i begynnelsen? Du heller ikke irritere deg over mannen, men bruke han som inspirator. For du kan jo ikke være noe dårigere enn han Lykke til Vennen, dette klarer du Tørr ikke begynne på sjokoladen tror jeg.. Da er jeg solgt Jeg ER bedre enn mannen nå, jeg har nemlig ikke oliver tvist (som han brukte i går), og ingen røykeplaster. Hadde det noen timer, men fallt av. Lykke til med røykeslutt! Stolt av deg Tusen tusen takk stor til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3764 Del Skrevet 7. august 2007 Hei hei alle Her er jeg igjen. Røykekutten går ganske så bra. Hadde 1 kl 5 i morges. Tenkte kutte morgenrøyken fra i morgen Skal, vil, må klare dette. Selv om jeg bare går rundt og svirrer på gulvet i ren desprasjon av og til, så skal jeg. Ikke la meg lure av mr nikotin mere. Brukte røykeplaster litt, men det fallt av, så jeg kastet det. Har fått noe mensmurringer, så det kan være tanta kommer tidlig denne gangen. Håper likevel hun holder sei borte ett par dager til ellers har jeg lutefase på under 10 dager Hadde noe kramper i går, så nå forstår jeg lite.. Ikke har jeg noe tro på at jeg kan være gravid, har hatt en million symptomer gjennom de 18 periodene nemli. Nå skal jeg forsøke meg på en dagbokrunde her. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3765 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg tar dagbokrunden litt senere i kveld,promise, jeg tror jeg går ut i regnet og labber meg en tur. Er litt skjelven her jeg sitter. Og jeg skal ikke la meg lure av røyken (selv om jeg har en pakke deilig marlboro ultra light liggende.. ) Ett lite spørsmål bare... Kan jeg ta paracet hvis jeg er gravid?? Sånn som nå mellom el og mens, hvor mangen kan jeg ta om gangen?? Har fryktelig vondt i ryggen enda, jeg holder rett og slett ikke ut snart.. stoooooooooooooooooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 7. august 2007 #3766 Del Skrevet 7. august 2007 Flink du er med røykeslutt! Ikke enkelt, men er helt sikker på at du klarer det Det med paracet er jeg ikke helt sikker på, men står kanskje noe i vedlegget i pakka?? God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. august 2007 #3767 Del Skrevet 7. august 2007 Heier deg frem mot målet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. august 2007 #3768 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg håper det går bra med paracet, for jeg tok en igår... Det står på pakken at det ikke er noen dokumenterte skader, men at man bør forhøre seg med lege først. Men når legen min ikke tok telefonen... Ville kanskje ikke spist hele pakken da Ellers er jeg kjempestolt av deg som klarer deg uten plaster også. Sambo brukte sånn inhalator første gangen han prøvde å slutte, fungerte fint helt til han mistet den... STOOOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3769 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg tok 2, jeg er da ikke gravid enda Paracet er visst helt greit å ta når man er gravid leste jeg en plass. Røykeplaster er og suverent helt til det detter av.. Nå vil mannen ha meg til å hjelpe han med noe støvsuging. Han skal sage noe over en dør i gangen. Siste rest før vi er ferdig der ute. sees senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. august 2007 #3770 Del Skrevet 7. august 2007 Paracet er ok, men ikke ibux om jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 7. august 2007 #3771 Del Skrevet 7. august 2007 Ibux er fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. august 2007 #3772 Del Skrevet 8. august 2007 Hei vennen Nå må du bare stå på, så er du røykfri på ett blunk Paracet er trygt ja. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3773 Del Skrevet 8. august 2007 Paracet er ok, men ikke ibux om jeg husker rett. Tar ikke ibux nei Ibux er fy! huff ja, jeg tørr ikke ta det nei.. Hei vennen Nå må du bare stå på, så er du røykfri på ett blunk Paracet er trygt ja. Stor prøver så godt jeg kan. Noen gangen er mye vanskeligere enn andre ganger på dagen.. Blir litt av og til.. Men har vi bestemt oss, så har vi bestemt oss stor til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3774 Del Skrevet 8. august 2007 :hey: :love: :glad: Nye smileys :juhu: I like!! sikkert flere og som jeg har oversett. Den her passer på meg akkurat nå Over til noe annet. God dagen alle!! Er egentli syk i dag, og burde vært hjemme. Vondt i halsen. Passer meg faktisk bra å ha vondt i halsen, lettere å holde seg unna røyken da.. Skal på jobb 13.30, og hele resten av dagen. Blir sykemelding i morgen hvis dette ikke bedrer seg.. Ha en strålende dag alle. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. august 2007 #3775 Del Skrevet 8. august 2007 God bedring!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. august 2007 #3776 Del Skrevet 8. august 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 8. august 2007 #3777 Del Skrevet 8. august 2007 God bedring vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. august 2007 #3778 Del Skrevet 8. august 2007 God bedring snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. august 2007 #3779 Del Skrevet 8. august 2007 Tenker på deg Vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. august 2007 #3780 Del Skrevet 8. august 2007 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå