Gjest Dallandra Darcy Skrevet 3. august 2007 #3701 Del Skrevet 3. august 2007 Forsøk en dusj du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. august 2007 #3702 Del Skrevet 3. august 2007 Så bra :juhu: Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. august 2007 #3703 Del Skrevet 3. august 2007 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: VI HAR FÅTT SVAR FRA KLINIKKEN................. OG VI HAR FÅTT TIME 1 NOVEMBER!!!! :dåne: Jeg er så glad. Begynte å grine jeg. Dette var sterke saker. !! Det betyr at vi kommer i gang med forsøk 1 I ÅR!!! :juhu: Så ufattelig morsomt!! Dette fortjente dere! EN PERFEKT START PÅ HELGEN!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. august 2007 #3704 Del Skrevet 3. august 2007 Tusen takk, Skravla Ja det blir ulidelig spennende. Begynne å telle dager nå.. I dag er det bare...... 90 dager igjen Du må få deg ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3705 Del Skrevet 3. august 2007 Forsøk en dusj du!! Det hjalp jammen og Så bra :juhu: Gratulerer Jaaaa Så ufattelig morsomt!! Dette fortjente dere! EN PERFEKT START PÅ HELGEN!! :juhu: En perfekt start på helgen. Arbeidshelgen kommer til å gå som en lek!!! Du må få deg ticker God ide. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. august 2007 #3706 Del Skrevet 3. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3707 Del Skrevet 3. august 2007 Skaffet meg en nedtellingsboks Takk for tips, Annie Må nok dra på jobben nå jeg.. Ikke mye lyst, var kulere her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 3. august 2007 #3708 Del Skrevet 3. august 2007 Gratulerer så mye, dette var gode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eyla Skrevet 3. august 2007 #3709 Del Skrevet 3. august 2007 GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE BESTIS MÅ JO INN Å GRATULERE HER OGSÅ Å SJEKKE BOKSEN DIN. Å I DAG VET JEG AT DU HAR EN FORTREFFELIG DAG PÅ JOBBEN. GI LILJEMANNEN OGSÅ EN GO KLEM IFA MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. august 2007 #3710 Del Skrevet 3. august 2007 Hva er det jeg leser? Så utrolig bra!! Det må føles kjempedeilig å endelig være i gang! For det er dere nå! Er så glad på deres vegne. Nå må dere feire og kose dere i helga altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 3. august 2007 #3711 Del Skrevet 3. august 2007 ÅÅh!! nå ble jeg kjempeglad, så jeg regner med at du og mannen er i himmelen :klem: Også en så flott nyhet på en så flott dag Kan jo ikke bli bedre dette? Endelig vennen, går det din veg ha en fin helg!! (regner med det ikke er noe problem ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 3. august 2007 #3712 Del Skrevet 3. august 2007 :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3713 Del Skrevet 3. august 2007 Gratulerer så mye, dette var gode nyheter tusen takk GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE BESTIS MÅ JO INN Å GRATULERE HER OGSÅ Å SJEKKE BOKSEN DIN. Å I DAG VET JEG AT DU HAR EN FORTREFFELIG DAG PÅ JOBBEN. GI LILJEMANNEN OGSÅ EN GO KLEM IFA MEG Jeg har hatt en fortreffelig dag på jobben, skulle helst vært her da, men men Tusen tusen takk, og takk for gode sms da jeg holdt på å gå på veggene tidligere Hva er det jeg leser? Så utrolig bra!! Det må føles kjempedeilig å endelig være i gang! For det er dere nå! Er så glad på deres vegne. Nå må dere feire og kose dere i helga altså! Det var en eeeenorm følelse!! Tror den faktisk kan måle seg oppi mot en positiv test den følelsen jeg hadde i dag Dere er ikke langt etter, blir en kjempespennende høst for oss dette :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3714 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) ÅÅh!! nå ble jeg kjempeglad, så jeg regner med at du og mannen er i himmelen :klem: Også en så flott nyhet på en så flott dag Kan jo ikke bli bedre dette? Endelig vennen, går det din veg ha en fin helg!! (regner med det ikke er noe problem ) Vi er fullstendig i himmelen begge 2 Ja, for første gang på over en måned var det blå himmel i dag, og så fikk vi så gode nyheter. Kunne ikke blitt bedre. :juhu: :juhu: :juhu: Jaaaaaaaaaaaaaaaa :juhu: x100!!! stooooooooooooooooor til dere alle Endret 3. august 2007 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3715 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg blir litt småsentimental av alle disse flotte meldingene her. Dere er fantastiske jenter Hva skulle jeg gjort uten tro?? Nå håper jeg bare at vi kan være flere her med litt flaks. Krysser fingrer for en fantastisk høst for oss alle, jenter. En dag vil solen nemlig skinne på oss, bokstavelig talt Arbeidsdagen min har gått greit. 11 timer er rimelig lenge, men har gått mye lettere enn det ellers ville gjort. Heldigvis har jeg Eyla, så jeg har bombandert henne med sms (stakkars, har litt dårli samvittighet) . Var fullstendig sprekkeferdig, og mannen var opptatt. Nå sitter jeg å koser meg med potetsticks skal ut på dagbokrunde stor stor stor takknemlig til dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. august 2007 #3716 Del Skrevet 4. august 2007 Det er klart vi gleder oss sammen med deg, Liljen. Etter å ha fulgt deg her inne i ett år i gleder og sorger, så var dette helt fantastiske nyheter! Så får du bare bli så sentimental du vil! Kan nesten ikke forestille meg hvor glade dere er nå. Håper virkelig på en fantastisk høst. November ligger kun 3 mnd fram i tid. 3 Mnd er IKKE mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2007 #3717 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hvilken fantastisk nyhet!!! Nå ble jeg virkelig glad på deres vegne Vennen! Og så time allrede i november da. Kan bli spire i magen til Liljen før jul :juhu: Det hadde vært julepresang det Masse lykke til til dere begge Endret 4. august 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3718 Del Skrevet 4. august 2007 Det er klart vi gleder oss sammen med deg, Liljen. Etter å ha fulgt deg her inne i ett år i gleder og sorger, så var dette helt fantastiske nyheter! Så får du bare bli så sentimental du vil! Kan nesten ikke forestille meg hvor glade dere er nå. Håper virkelig på en fantastisk høst. November ligger kun 3 mnd fram i tid. 3 Mnd er IKKE mye! Nei, 3 mnd er ikke lenge Vi er kjempeglade, og jeg syns å se mannen til og med smiler når han sover (han har vært nattskift). Nå håååper jeg bare så inderli det går like fort for dere i denne karusellen. Hvilken fantastisk nyhet!!! Nå ble jeg virkelig glad på deres vegne Vennen! Og så time allrede i november da. Kan bli spire i magen til Liljen før jul :juhu: Det hadde vært julepresang det Masse lykke til til dere begge Vet ikke akkurat om det kan bli en spire før jul da.. Hvis jeg har regnet riktig, kan første testdag bli selvseste nyttårsaften. Men nå skal jeg ikke skru forhåpningene i taket igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2007 #3719 Del Skrevet 4. august 2007 Åh, da vet jeg hva jeg skal bruke nyttårsønsket mitt på :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3720 Del Skrevet 4. august 2007 Jaaaa, bruk det på meg, bruuk det på meg Hvis vi er heldige får vi kanskje gå hele 3 mnd gravide sammen. Det hadde vært kult det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå