Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, Annie, vi har pause, og føler slett ikke for noe sparing og telling :) Har kontrollen så jeg vet hvordan alt virker med tanke på prøverørsforsøket vi skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL igjen? Synes du har EL hele tiden jeg :ler:

Da er det bare å spare opp og satse alt, eller har dere fortsatt pausepp? :dusje: deg med babystøv uansett jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL igjen? Synes du har EL hele tiden jeg :ler:

Da er det bare å spare opp og satse alt, eller har dere fortsatt pausepp? :dusje: deg med babystøv uansett jeg :klem:

Jeg har bare 26 dagers sykluser jeg.. :sjenert: EL bruker være dag 12 - 14 og jeg er på 10 allerede. Har egentli pause, dvs vi stresser ikke med sparing og slikt. Tar det som det kommer. Fullt kjør fra neste pp :tommel: Jeg dusjer meg grådig i babystøv jeg. Takk takk, vennen :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lenge siden jeg har vært på KG nå, så i kveld er jeg på en liten oppdateringsrunde.

Stor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :)

Det var koselig å se dere igjen ja, håper ikke det blir lenge til neste gang :)

Nå må du prøve å glemme prøvinga litt, så skal du se det ordner seg før du vet ordet av det :klem:

Fortsatt god ferie, selv om det ikke er mange dagene igjen til du begynner å jobbe :)

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen vennen :)

Må bare takke enda en gang for den fine gaven vi fikk til babyen. Det gleder jeg meg til å bruke :)

Håper alt er bare bra med dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvepause? Hah, det skal jeg like å tro! :tunge1:

Neida. Det kan være fint med en syklus uten å stresse for mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så lenge siden jeg har vært på KG nå, så i kveld er jeg på en liten oppdateringsrunde.

Stor :klem: til deg!

Å så gøy å se deg igjen :hoppe:

God lørdagskveld. :klem:

takk takk :)

Hei vennen :)

Det var koselig å se dere igjen ja, håper ikke det blir lenge til neste gang :)

Nå må du prøve å glemme prøvinga litt, så skal du se det ordner seg før du vet ordet av det :klem:

Fortsatt god ferie, selv om det ikke er mange dagene igjen til du begynner å jobbe :)

Stooor :klem:

Jeg har aldri hatt prøvingen såpass på avstand som jeg har nå :) Syns personlig jeg er kjempeflink ;)

Jeg tror ikke det blir noe graviditet før prøverør skal jeg være ærlig.. :sjenert:

Hei hei :klem:

Tudelutt :hallo:

:hallo:

Er alt bra med Liljen?

Alt er strålende med Liljen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og :klem: litt på deg.

Tusen takk, vennen.

Innom med en klem til deg :klem:

tusen takk :)

Hei igjen vennen :)

Må bare takke enda en gang for den fine gaven vi fikk til babyen. Det gleder jeg meg til å bruke :)

Håper alt er bare bra med dere :klem:

Bare hyggelig :) Det var så lite så. Håper dere får bruk for det :)

Prøvepause? Hah, det skal jeg like å tro! :tunge1:

Neida. Det kan være fint med en syklus uten å stresse for mye. :)

Blæh :ler: Ja, tenk prøvepause, og det går veldig bra faktisk :) Vi er veldig stolte av oss selv. Livet mitt er iallefall mye mindre stressfyllt etter at jeg la det litt på hylla :)

Men vi mister selvsagt aldri håpet da :sjenert:

stor :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Ja, da var første arbeidsdag over. Trett som ett flybud :Gjesp: Var oppe 4.30 i morges, så det begynner å bli rimeli sent på meg nå. Grunnen til at jeg enda er oppe, er fordi jeg syns ikke min kjære mann kunne spasere hjem (tar 30 min) i dette drittværet. Her regner det monsterdråper :regn:

Jeg er faktisk ikke sikker på hvor jeg er i syklusen min, men antar el var for 2 dager siden. Hadde ikke noe annet enn noen billigstripser denne gangen (gadd ikke kaste bort mer penger på cb), og de er vanskelige å tolke av og til syns jeg.

Grunnen for testing er som jeg har sagt før, for å være best mulig forberedt for prøverørsforsøket vi forhåpentligvis får :)

Nå er det en superrask dagbokrunde før jeg finner sengen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har aldri hatt prøvingen såpass på avstand som jeg har nå :) Syns personlig jeg er kjempeflink ;)

Jeg tror ikke det blir noe graviditet før prøverør skal jeg være ærlig.. :sjenert:

Tror det er en kjempesunn innstilling faktisk. Håper allikevel at det klaffer for dere. Leste at tomatsuppe var bra for sædceller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...