Eeyore Skrevet 21. juli 2007 #3621 Del Skrevet 21. juli 2007 Kommer du hjem idag? Selv om jeg unner deg deilig ferie, så savner jeg deg litt også... :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 21. juli 2007 #3622 Del Skrevet 21. juli 2007 Flere som savner Liljen her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eyla Skrevet 21. juli 2007 #3623 Del Skrevet 21. juli 2007 Jaaaa, jeg savner liljemor masse mn jeg vet at hun reiser ikveld og kommer hjem imorgen Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 21. juli 2007 #3624 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Regner med de har hatt og strålende vær hele tiden.. Sier det på forskudd jeg: Velkommen hjem Liljen! Endret 21. juli 2007 av kinny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. juli 2007 #3625 Del Skrevet 21. juli 2007 håper du har hatt det fint på ferie - velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3626 Del Skrevet 23. juli 2007 God ferie! ...og litt spennende med stikkinger likevel synes jeg da... GOD FERIE!! God ferie. takk takk alle 3 Kos dere MASSE på ferie Vennen, det har dere virklig fortjent! Håper at dere klarer å ikke tenke på prøving også. Skal sende sms om det skjer noe å juble over her Og gjett om jeg jublet :juhu: Riktig god ferie vennen, og kos dere masse Vi sees jo om ikke så lenge også, det gleder vi oss masse til :juhu: vi holder jo kontakten på sms hvis det skulle være noe. Stoooor Vi gleder oss også. Ikke lenge til torsdag nå Er innom og kupper i ferien... koseli det tihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3627 Del Skrevet 23. juli 2007 OG siden Skravla er med, blir det liv i leiern! I hvertfall hvis hun ikke sovner først. Trøtt i dag? Dopa med hodepinetabletter. :kaffe: Uff da.. Takk. Hodepinen er borte, men tablettene virker nok enda. koseli å se dere har holdt liv her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3628 Del Skrevet 23. juli 2007 Heldig du som har sol og varme, her er det bare drittvær Å gjett om det var deilig I dag har det vært og varmt! :juhu: Dere fortjente en dag sol nå ja *stalker Annie* ?? Hadde jeg visst det skulle bli bare drittvær her hjemme, skulle jeg jammen sneket meg med i kofferten din..... For dette finnes det ikke ord på Du kunne i det minste vært der med ditt gode humør stooooor Jeg er tilbake nå, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3629 Del Skrevet 23. juli 2007 *Innom og passer litt på mens Liljen er borte* Det er bra du passet på Takk for kjempekoselige sms, og GRATULERER :juhu: *vanner blomster* Flott *tar inn posten* Takk, håper du sendte regningene i retur tittei Hun sendte melding isted, skulle hilse alle kjente her inne Også var det "bare" 38 grader der nede Ikke noe misunnelig jeg nei, for her er det 15 og vekslende vær Og 29 grader i vannet, forresten.. ÆSJ...... Ja, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3630 Del Skrevet 23. juli 2007 Bare henger her litt, håper du koser deg på ferie! Koseli det Glemte å si i går at mensen hadde kommet på tida da Ja, det var kjipt!! Så bra at du koser deg i syden, Liljen! Kjipt med mensen, men det er sikkert greit å kunne ta seg en paraplydrink innimellom solbadinga også tenker jeg! Det ble masse paraplydrinker skal jeg love Kommer du hjem idag? Selv om jeg unner deg deilig ferie, så savner jeg deg litt også... :klem: :klem: Kom hjem kl 7 søndag morgen Flere som savner Liljen her også.. Ååå dere er så søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3631 Del Skrevet 23. juli 2007 Jaaaa, jeg savner liljemor masse mn jeg vet at hun reiser ikveld og kommer hjem imorgen Stooor Nå er jeg tilbake, og er atter en gang ute av døgnrytme Regner med de har hatt og strålende vær hele tiden.. Sier det på forskudd jeg: Velkommen hjem Liljen! Tusen takk håper du har hatt det fint på ferie - velkommen hjem tusen takk stoooore til dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3632 Del Skrevet 23. juli 2007 jenter NÅ var jeg tilbake fra sommer, sol, bading, drinker og kos Vi har hatt det helt fantastisk Tempraturen varierte fra 32 til 38 grader i skyggen og 28 - 29 i vannet FANTASTISK!! 1 uke er egentlig altfor lite, går litt fort, vips så er det over. Heldigvis har vi enda en uke ferie her hjemme Dagene bestod for det meste av soling, bading og god mat. God drikke selvsagt. Var skikkeli på drua ett par dager der nede, men det hører til En dag hadde vi drikkespill (vi var flere enn 2 selvfølgeli ), hvor vi skulle kaste 2 terninger, den som fikk lavest måtte drikke en tecila... Jeg og venninna mi tapte omtrent alt, og da gikk det som det måtte gå.. Ellers tok vi det rolig i ferien. Spillte kort og koste oss skikkeli. På kveldene var det godt over 25 grader. Myggenen der nede er forferdelige syns jeg. Fikk 2 stikk, og begge er enda kjempesvære. Spesiellt på leggen. Hele foten er hoven. Trodde det skulle gi seg i løpet av dagen i dag, men det har da ikke skjedd, så i morgen får jeg dra til legen hvis det ikke er bedre.. Fikk mensen helt i rute sent onsdag kveld Veldig kjipt siden jeg fikk svak positiv mandag morgen (veldig svak da, men likevell.. ) Vi gir likevell ikke opp, nå er det vår tur Litt sent å ta noe dagbokrunder i dag, så det gjør jeg i morgen. Natta, sov godt. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. juli 2007 #3633 Del Skrevet 23. juli 2007 Høres ut som en kjempetur! Velkommen hjem. Kjedelig med mensen igjen, riktignok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. juli 2007 #3634 Del Skrevet 23. juli 2007 Velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. juli 2007 #3635 Del Skrevet 23. juli 2007 Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. juli 2007 #3636 Del Skrevet 23. juli 2007 Velkommen tilbake! Svak positiv sier du? Har ikke det skjedd deg en gang før? Vel, hvis du har hatt to kjemiske graviditeter, så KAN du iallfall bli gravid, og det er jo gode nyheter! Neste gang skal spiren sitte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. juli 2007 #3637 Del Skrevet 23. juli 2007 :juhu: Endelig er du tilbake! :juhu: Ordentlig kjedelig det med den svake testen og mensen Jeg som hadde håpet at vi kunne være gravide sammen. Men det kan det jo hende vi forstatt kan bli STOOOOR til deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. juli 2007 #3638 Del Skrevet 23. juli 2007 Myggenen der nede er forferdelige syns jeg. Fikk 2 stikk, og begge er enda kjempesvære. Spesiellt på leggen. Hele foten er hoven. Trodde det skulle gi seg i løpet av dagen i dag, men det har da ikke skjedd, så i morgen får jeg dra til legen hvis det ikke er bedre.. Jeg har alltid vært plaget av myggen i syden. Den ene gangen skulle vi på bedriftsbesøk, og jeg fikk myggestikk rundt øynene Det hovnet opp og ble blå/gul/rød/lilla farge og det så faktisk ut som jeg hadde får grisebank!! Litt flaut å måtte gå med solbriller inne... Har forresten fått rundt øynene 2 ganger der nede, og det så like jævlig ut begge gangene. Fikk mensen helt i rute sent onsdag kveld Veldig kjipt siden jeg fikk svak positiv mandag morgen (veldig svak da, men likevell.. ) Vi gir likevell ikke opp, nå er det vår tur Positivt???? Betyr det at.... ? Kan jeg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3639 Del Skrevet 23. juli 2007 Høres ut som en kjempetur! Velkommen hjem. Kjedelig med mensen igjen, riktignok. Var en fantastisk tur Velkommen tilbake. takk takk Velkommen tilbake takk takk Velkommen tilbake! Svak positiv sier du? Har ikke det skjedd deg en gang før? Vel, hvis du har hatt to kjemiske graviditeter, så KAN du iallfall bli gravid, og det er jo gode nyheter! Neste gang skal spiren sitte! Det er ikke sikkert at jeg var gravid da.. Kan være noe feil med testene og, det har jeg hørt har skjedd med andre og.. Så jeg tørr ikke håpe noen ting :juhu: Endelig er du tilbake! :juhu: Ordentlig kjedelig det med den svake testen og mensen Jeg som hadde håpet at vi kunne være gravide sammen. Men det kan det jo hende vi forstatt kan bli STOOOOR til deg vennen! Håper jeg og blir gravid snart.. en pausemåned til, så er det fullt kjør igjen Jeg har alltid vært plaget av myggen i syden. Den ene gangen skulle vi på bedriftsbesøk, og jeg fikk myggestikk rundt øynene Det hovnet opp og ble blå/gul/rød/lilla farge og det så faktisk ut som jeg hadde får grisebank!! Litt flaut å måtte gå med solbriller inne... Har forresten fått rundt øynene 2 ganger der nede, og det så like jævlig ut begge gangene. Positivt???? Betyr det at.... ? Kan jeg litt? De der myggene i syden er helt forferdelige. Liker de slettes ikke. Neste gang tar jeg allergitabletter fra første dagen der nede, det hjelper betrakteli. Positiv og positiv.. Kan jo være en feil med testen da.. Fikk en dag i lykkerus iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3640 Del Skrevet 23. juli 2007 Filleren, varmvannsberederen vår har gått dukken og vi måtte ha ny. Nå er det flere tusen til i utlegg, og vi som hadde utlegg i fjord på vannlekasje Har fått inn ny allerede, vi er så heldige å kjenne en rørlegger. Og jeg måå ha varmvann og dusj!!! Har bestillt el tester fra billigetester i dag.. Klarer liksom ikke helt gi opp håpet jeg selv om sjansene er små.. Mannen har begynt ny antibiotikakur, 4 piller dagen i 15 dager. Vi håper det gjør susen vi. Tror nok sjansene er større neste pp da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå