Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Det er alltid like kjekt ja.. :(

nå har jeg lagt meg, og gjett om jeg ligger godt!! Fy flate for en fantastisk seng altså :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å si; jeg har sovet FANTASTISK i natt!!!! For ei utrolig god seng altså :juhu: Gleder meg allerede til å legge meg i kveld :)

2 timer til jobb, hva finner man på mon tro?? Min kjære ektemann purker og sover etter nattevakt (forståelig nok :) ) Tenkte jeg skulle hinte noe frykteli om en ny bærbar pc nå. Tastene på den jeg har (og har skrevet de fleste innlegg her med) har slutta å virke.. :tristbla:

Ønsker meg en Acer 14 tommer. (ok, det går bra med andre merker og da :ler: )

jepp, jepp, nå er det røyk, siden jeg fortsatt røyker og snart skal slutte. Har enda ikke hatt meg en eneste kopp kaffi i dag. Er så stolt av meg selv. :tommel:

Ha en super dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Da har du ferie du din heldiggris :juhu:

Ikke lenge til dere skal reise nå heller. Dere skulle være borte i 2 uker ja?

Så bra at senga svarte til forventningene. Tenk om ryggplagene dine forsvinner nå, det hadde vært deilig det :)

Jeg tenke også å kjøpe meg ny bærbar pc også, og de hadde test på dinside.no, og da var det denne som ble best. Det er jo også en Acer :)

Håper dere får en strålende tur, også holder vi kontakten på sms. Og det er jo bare ett par uker til vi sees også :)

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Impala: Den pc'en så helt fantastisk ut :hoppe: Vil ha, vil ha!!! :ler: Vi reiser neste lørdag og blir borte en uke denne gangen. Reiser og ned en gang i september.

Gleder meg, nå er det bare 2 uker til vi sees igjen, håper på godværet og, det hadde vært topp!! :) :)

Har sovet godt i natt og, men på morgenen, kom den der katta vår snikendes opp i sengen uten at jeg merket det. Så nå har jeg ligget skjevt, og har vondt i ryggen. Det er forbudt for liten pus å ligge i sengen nemli. Tenk hvor mye flotter og greier det er ute nå :frustrert: , og god katteseng har den og..

Har glemt å fortelle det mest utrolige da; i går oppdaget jeg el-slim for aller aller første gang :juhu: strekkbart maangen cm til og med, kan tro jeg ble glad. Ser ut til at homepaten sin medisin virker gitt!! Den dumme var at jeg skulle på jobb, så det ble ingen tid til :humpe: ..

Nå skal jeg prøve å mykne opp ryggen litt (kanskje en liten sykkeltur??) , ta meg en kopp :kaffe: og kose meg.

Ha en flott søndag alle.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tro i natt når jeg skulle legge meg, stod det en kjempeedderkopp på dørkarmen inn til soverommet. Tror den kan ha vært over 3 cm stor. Fyyyyyyyyyyy så redd jeg ble :redd:

Ringte desperat til mannen som var på jobb.. Fant fluesmikka til slutt og halvveis gråt meg bort dit igjen. Slo alt jeg kunne og edderkoppen gikk i flere biter :ler: garantert død!!

Huff, edderkopper er blant det ekkleste som finnes, nest etter kakkerlakker.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thihi.. :ler:

men dere skulle virkeli sett MONSTERET fy faen, så redd er det lenge siden jeg har vært. Måtte gå å ta meg minst 2 røyk for å roe meg ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde kanskje dere skulle være to uker jeg vettu. Men det er vel deilig med ferie likevel kan jeg tenke meg :)

Må le av den edderkopphistorien da. Liker de ikke jeg heller, men etter noen utenlandsturer så har jeg blitt litt mer herdet. De skal være store nå før jeg får panikk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke noe stakkars edderkopp. Den var Diiiiiiiiger!!!! Selve kroppen var vell iallefall nesten 2 cm.. (I mine øyne så det ut som en hel meter da :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, den edderkopp-opplevelsen hørtes ikke noe særlig ut!! Jeg er selv livredd edderkopper :ler: Pleier å finne en eller annen sko og slå til edderkoppen blir helt flat...hengende på veggen eller noe sånn... :ler:

....hvis ikke Mannen er hjemme da...da roper jeg på ham med en gang :ler: (men det hender han 'ikke har tid'...så da må jeg fram med skoen...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den er ikke stor før du kan se tannreguleringa på den ;)

:legrine: Ja, du mener det ja!! Det var nære på skal jeg si deg.

:ler:

Liker ikke edderkopper jeg heller ;)

De er ikke annet en superekle..

Uffda, den edderkopp-opplevelsen hørtes ikke noe særlig ut!! Jeg er selv livredd edderkopper :ler: Pleier å finne en eller annen sko og slå til edderkoppen blir helt flat...hengende på veggen eller noe sånn... :ler:

....hvis ikke Mannen er hjemme da...da roper jeg på ham med en gang :ler: (men det hender han 'ikke har tid'...så da må jeg fram med skoen...)

:klem:

Mannen var ikke hjemme han, så jeg vurderte sko, men var redd for å bomme. Tenk hvis edderkoppen hadde landet på hånda mi da :overrasket: Jeg traff med fluesmikka, og nå er edderkoppen i do. Trakk ned 3 ganger for å være sikker :ler:

:hoho:

Ja, bare le du.. Den var altså så stor fra hit ............................................... til hit!! :ler:

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff med fluesmikka, og nå er edderkoppen i do. Trakk ned 3 ganger for å være sikker :ler:

:hoho:

Ja, bare le du.. Den var altså så stor fra hit ............................................... til hit!! :ler:

:klem: til dere alle

:ler: Klarer ikke slutte å le av den edderkoppen din! :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...