Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei. :)

Får håpe dere får sove i den nye senga nå da. ;) Prøvde Tempurpute for noen år siden, og jeg har aldri hatt så vondt i kroppen noengang!! :grine: Følte meg mørbanka! Men det er vel gjerne en tilvenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det som er genialt med denne senga, det er ikke tempur. Jeg sover og dårli dårli i tempurseng, dette var heelt annerledes!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :juhu: Kan bare ikke vente jeg.

Skal få oppdatering i morgen hvordan det gikk :Nikke:

Kanskje vi skulle begynne den ryddinga nå?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydding *stønn* Skal få i Prinsessa litt mat nå, så reiser vi på stranda. Tror neppe det er varmt i vannet, men hva gjør man ikke for de håpefulle? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kinny

hei vennen :)

Spennende med ny seng da. Fikk oss sånn lag på lag seng her for en stund siden, og det var himmelen i forhold til 20 år gamle madrasser som vi arvet etter svigers. :ler:

Håper den tilsvarer forventningene dine :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den senga så deilig ut :sjarmor:

Ha det fint på jobb i kveld da, er bare en vakt til igjen etter denne var det ikke?

Gleder meg også masse til ferie nå, og merker at jeg har distansert meg endel fra jobben allerede. Ikke noe vits i innvolvere seg i nye ting heller, for jeg får uansett ikke fulgt de opp :)

Ha en strålende helg vennen, og riktig god tur sørover hvis jeg ikke ser deg her inne før du drar :)

Hva skulle vi gjort uten mobilen egentlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh - har dere snart ferie. Så herlig! Kos dere på sydligere breddegrader :kose:

Og så sier jeg som Impala - jammen godt vi har sms ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydding *stønn* Skal få i Prinsessa litt mat nå, så reiser vi på stranda. Tror neppe det er varmt i vannet, men hva gjør man ikke for de håpefulle? :ler:

Rydde er rett og slett kjempegørr, men guri så herli når en er ferdi. Bading er viktig, det er jo tross alt sommer :ler:

Håper du får ei fin helg i ny seng :klem:

Kan ikke vente, skal boms i seng straks :)

God helg!

Tusen takk. Like så

hei vennen

Spennende med ny seng da. Fikk oss sånn lag på lag seng her for en stund siden, og det var himmelen i forhold til 20 år gamle madrasser som vi arvet etter svigers. :ler:

Håper den tilsvarer forventningene dine

Det er så utrolig viktig med god seng, bare tenk hvor mangen timer av livet en tilbringer der. Viktig å sove godt. :)

Den senga så deilig ut :sjarmor:

Ha det fint på jobb i kveld da, er bare en vakt til igjen etter denne var det ikke?

Gleder meg også masse til ferie nå, og merker at jeg har distansert meg endel fra jobben allerede. Ikke noe vits i innvolvere seg i nye ting heller, for jeg får uansett ikke fulgt de opp :)

Ha en strålende helg vennen, og riktig god tur sørover hvis jeg ikke ser deg her inne før du drar :)

Hva skulle vi gjort uten mobilen egentlig :ler:

En vakt igjen ja. Forstår godt at du gleder deg til ferien, da er det over ett år til du skal tilbake :) Gleder meg villt jeg iallefall.

Vi reiser ikke før 14, men skal sende deg sms hvis jeg ikke ser deg her. Må jo høre hvordan det er med deg, vennen :)

Åhhhh - har dere snart ferie. Så herlig! Kos dere på sydligere breddegrader :kose:

Og så sier jeg som Impala - jammen godt vi har sms ;)

Ja, ikke sant. Skal sende dere fristende bilder fra de sydlige breddegrader jeg. ;)

God helg Liljen :klem:

Takk takk, og like så :)

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaahh, bare en liten vakt på 8 timer, så er det FERIE!!!! Da har vi fri i 3 1/2 uke, og det skal bli kjempedigg, rett og slett. :)

Har store forventninger til den nye sengen, tror det skal gjøre godt for ryggen min. Det kan til og med kanskje gjøre at jeg blir så godt som god og. Sover elendig i den gamle. Hadde vært helt fantastisk å slippe de smertestillende (selv om det for det meste går i paracet). Liker ikke ta slikt nå som vi er prøvere..

Ha en flott lørdag alle.

store store store :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Annie :)

Gleder meg virkeli!! Mannen har gjort alt klart. Satt den opp, reid opp, vasket, støvsugt og gjort det veldig innbydende for meg. :rødme:

Han stakkar er på nattevakt, og får ikke prøvd før kl 7 i morgen tidli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom jeg på at jeg kan jo ta med meg den bærbare pc ut i sengen. Har jo motor og greier, så jeg kan kjøre opp ryggen og kose meg skikkeli :juhu:

Be back in a few minutes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...