Impala Skrevet 24. juni 2007 #3381 Del Skrevet 24. juni 2007 Håper formen din bedrer seg slik at det ikke blir slitsomt på jobb i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 24. juni 2007 #3382 Del Skrevet 24. juni 2007 håper det går bedre med deg.. Husk på at det er bedre å være hjemme og slappe av, enn å tvinge seg på jobb.. og du... Er du kjent med hvordan sånne tema saker funker? har lastet ned noen fra nettet, og har lagt de på telefonen. Men når jeg skal prøve å bruke de, så står det at det er feil! Vært borti det samme du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 24. juni 2007 #3383 Del Skrevet 24. juni 2007 jeg mente jo tema på n73 telefonen, seff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. juni 2007 #3384 Del Skrevet 24. juni 2007 Huff da, så kjedelig å være i så dårlig form. Finnes ikke noe verre enn å gå å ha det vondt. Særlig når den type smerter ikke har noen hensikt en gang.. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. juni 2007 #3385 Del Skrevet 25. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. juni 2007 #3386 Del Skrevet 25. juni 2007 Håper du har fått sovet litt etter en slitsom natt Vennen Ikke bra for deg dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. juni 2007 #3387 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei hei Håper formen er bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3388 Del Skrevet 25. juni 2007 HAr aldri blødd mye jeg, så jeg aner heldigvis ikke hvordan du har det. Heldig du.. Jeg bruker heller aldri blø så mye egentli. til Liljen-vennen. Ikke noe moro med sånne heftige mensenbesøk nei. Jeg hadde ikke så kraftig bløding denne gangen, men hadde veldige smerter dag 1 og murringer hele perioden. Vi får se an utviklingen på dette her, men jeg føler at for meg er det faktum at jeg får EL viktigere enn at jeg holder på å dø av mensensmerter... Jeg ser på det som en forberedelse til en fødsel Ja, vi får se på det sånn. Jeg har og hatt perioder med murringer hele tiden.. Rart :klø: Huff, ikke noe særlig når det blir så vondt. Håper det går fort over, og at formen stiger kjapt Satser på det Håper formen din bedrer seg slik at det ikke blir slitsomt på jobb i natt Det var fryktelig slitsomt på jobb i natt.. håper det går bedre med deg.. Husk på at det er bedre å være hjemme og slappe av, enn å tvinge seg på jobb.. og du... Er du kjent med hvordan sånne tema saker funker? har lastet ned noen fra nettet, og har lagt de på telefonen. Men når jeg skal prøve å bruke de, så står det at det er feil! Vært borti det samme du eller? Jeg har aldri prøvd det tema greiene faktisk. Bruker mest mobilen til å ta bilder med. Men telefonen er litt rar av og til syns jeg. Har du hatt noen problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3389 Del Skrevet 25. juni 2007 jeg mente jo tema på n73 telefonen, seff... Forstod det Huff da, så kjedelig å være i så dårlig form. Finnes ikke noe verre enn å gå å ha det vondt. Særlig når den type smerter ikke har noen hensikt en gang.. God bedring! Sant det, men det går heldigvis over Er bedre nå faktisk. Takk, vennen Håper du har fått sovet litt etter en slitsom natt Vennen Ikke bra for deg dette... Nope.. Ikke ennå. Men burde jo.. Hei hei Håper formen er bedre i dag. Formen er noe bedre, heldigvis stor til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3390 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei hei alle. Etter en fryktelig slitsom vakt på jobb i natt, er jeg faktisk enda våken. Har døgnet omtrent (kaller ikke 2 timer søvn, skikkeli søvn). Har ikke hatt tid å legge meg enda, grunn: søsteren min skal gifte seg på lørdag, og jeg MÅ gjøre ferdig sangen i dag. Vi skal lage det klart i kveld. Så nå er det i printeren, og jeg er ganske så fornøyd. Tenkte legge meg nedpå en times tid ute på terassen (nydelig vær ute) etterpå. Menssmertene holder på å gi seg. Jeg blør enda mye. Friskt blod, hvilket jeg faktisk er glad for. Det er sjelden her i gården. Satser på det er en god ting jeg. Ha en flott dag alle. stor fra en stuuuup liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. juni 2007 #3391 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei hei Ikke slit deg helt ut nå. Søvn er viktig det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3392 Del Skrevet 25. juni 2007 Ja, jeg vet.. Og jeg merker at jeg absolutt skulle hatt en time på øyet, så det tror jeg det blir nå Tror dere ikke jeg klarte trykke i meg 2 svære brødskiver med skinke og rekesalat Og jeg som egentli er på slanken da. Har en rimeli stram kjole til lørdag jeg SKAL ha på meg.. Ja ja, da blir det vann og salat resten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. juni 2007 #3393 Del Skrevet 25. juni 2007 Tror dere ikke jeg klarte trykke i meg 2 svære brødskiver med skinke og rekesalat Og jeg som egentli er på slanken da. Har en rimeli stram kjole til lørdag jeg SKAL ha på meg.. Ja ja, da blir det vann og salat resten av uka Det har jeg ALDRI gjort..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. juni 2007 #3394 Del Skrevet 25. juni 2007 Håper du fikk sovet litt Skal du på jobb i natt også eller? Høres litt slitsomt ut med den jobbinga de. Er jo ikke noe system på det. Bra du slipper mensen i bryllupet da Satset på at dette betyr at kroppen din er skikkelig i gang Ha en fortsatt fin kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 25. juni 2007 #3395 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har aldri prøvd det tema greiene faktisk. Bruker mest mobilen til å ta bilder med. Men telefonen er litt rar av og til syns jeg. Har du hatt noen problemer? Nei, bare at den henger seg opp bitte litt.. men det er jo så mye programmer og greier på den, at det skulle nesten vært rart om den ikke gjorde det. Hvordan "rar" har din vært da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3396 Del Skrevet 26. juni 2007 Det har jeg ALDRI gjort..... Håper du fikk sovet litt Skal du på jobb i natt også eller? Høres litt slitsomt ut med den jobbinga de. Er jo ikke noe system på det. Bra du slipper mensen i bryllupet da Satset på at dette betyr at kroppen din er skikkelig i gang Ha en fortsatt fin kveld vennen Ja, nå har jeg sovet litt. Var ikke på jobb i natt Håper og kroppen min er skikkeli i gang nå.. Nei, bare at den henger seg opp bitte litt.. men det er jo så mye programmer og greier på den, at det skulle nesten vært rart om den ikke gjorde det. Hvordan "rar" har din vært da? Av og til hvis noen ringer til meg, så hører de meg ikke.. Da må jeg resete telefonen. Så er det veldig treg av og til... til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #3397 Del Skrevet 26. juni 2007 God morgen Nå har jeg sovet godt. 8 timer deilig søvn, gjorde underverker. Litt hodepine i dag, men det er vell normalt når man har tullet med døgnrytmen. Jeg har jo ikke sett før nå hvilken dag vi egentli har IKM. Det var mannen som sa det. 19 juli er dagen vi forlovet oss på, og det håper vi betyr lykke Hadde jo vært litt tøft da, men jeg er fortsatt realist. Ha en flott dag alle. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. juni 2007 #3398 Del Skrevet 26. juni 2007 19. juli er jo jammen ikke lenge til heller det! Jeg skal til gynekologen igjen den 18. juli... Håper hodepinnen gir seg og at du får en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. juni 2007 #3399 Del Skrevet 26. juni 2007 Ha en super dag Liljen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 26. juni 2007 #3400 Del Skrevet 26. juni 2007 Håper du får en flotters dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå