Liljen Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3361 Del Skrevet 23. juni 2007 Vi lurer på å velge Porsgrunn.. Har hørt mye bra om de.. Enn dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. juni 2007 #3362 Del Skrevet 23. juni 2007 Porsgrunn her også. Grunnet positiv omtale, og det er den klinikken som har kortest reisevei.. Håper ikke det blir tilfelle, men om det gjør det, så blir det jo ekstra gøy å følge hverandre. Regner med det blir sendt søknad på oss i høst en gang dersom det ser helt håpløst ut etter lap`en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3363 Del Skrevet 23. juni 2007 Vi skal søke i høst en gang vi og, så da blir det nokså samtidig tenker jeg Spennende altså. Jeg ser positivt på det jeg for oss begge, tenk så spennende det blir Og sommeren går kjempefort, så snart er det høst. Vi velger porsgrunn grunnet omtalen. Haugesund er nærmest her, men 2 av mine venninner har vært der og er ikke fornøyde med de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. juni 2007 #3364 Del Skrevet 23. juni 2007 Er nok lurt å høre på venninnene dine! Er jo kjempeviktig at man er fornøyd med dem som skal hjelpe oss med å få det viktigste i verden! :rødme: Vi får krysse alt vi har for at vi slipper, men hvis ikke det hjelper så er det litt godt å vite at vi er to i samme båt, omtrent på samme tid og på samme sted.. Har absolutt tro på at det vil bli et spennende år for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3365 Del Skrevet 23. juni 2007 Men jeg må gå å legge meg jeg.. Er fryktelig vond i rygg og mage pga tanta.. Har tatt meg ett par piller som jeg venter på skal virke snart. Natta, jenter, sov godt. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3366 Del Skrevet 23. juni 2007 Helt sant det, Kylling. Jeg håper og vi slipper, men er enig i at det er utrolig godt å vite det er hjelp å få :) Blir ett utrolig spennende år. Enig i at det er veldig godt å ha noen som er i samme båt.. En føler sei ikke så frykteli alene da.. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. juni 2007 #3367 Del Skrevet 23. juni 2007 Natta Liljen og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. juni 2007 #3368 Del Skrevet 23. juni 2007 Natta Liljen og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3369 Del Skrevet 23. juni 2007 Tusen takk, Annie Natta til deg og. og natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. juni 2007 #3370 Del Skrevet 23. juni 2007 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 24. juni 2007 #3371 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei vennen Har svart den ang den sausen i dagboka mi Dumme tanta.. Jeg VET at dere får det til tilslutt Det kan ikke være meningen at et så snillt og koselig menneske som deg ikke skal kunne få det hun ønsker seg mest av alt. Det stemmer bare ikke! Så jeg vet dere får det til Håper du får en fin dag i dag! Nå skal jeg se litt på tv og nerde litt foran dataen og prøve å skjønne noe av den nye mobilen min.. har en N73, og den er ikke så lik den andre jeg hadde, for å si det sånn. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. juni 2007 #3372 Del Skrevet 24. juni 2007 Håper du har fått sovet godt til tross for menssmertene Blir spennende med resultatene fra Purvis nå da, og om han helipraktikeren også kan hjelpe dere. Ha en fiiin søndag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. juni 2007 #3373 Del Skrevet 24. juni 2007 Håper formen er bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 24. juni 2007 #3374 Del Skrevet 24. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. juni 2007 #3375 Del Skrevet 24. juni 2007 Dag 1 pp 17. Ja, tenk 17 j...a perioder. Det hadde jeg aldri innbillt meg den dagen jeg kasta pillebrettet nei.. Men akk, ny pp nye muligheter, og jeg er som vanlig optimist. enn så lenge. Mensen kom med ett brak egentli. Jeg har vært så dårli på jobb i dag at jeg klarte knapt holde meg oppreist. Noe jeg aldri har opplevd før noen gang. Er fremdeles slik. Jeg håper det er kroppen som rensker sei skikkelig, slik at jeg kan få noe ett bittelite egg kan feste seg på.. (lov å håpe iallefall) Ha en flott kveld alle. store Æsj den dumme mensen altså Men tror du smertene kan ha noen sammenheng med DQ? Jeg fikk også enorme smerter denne gangen... Håper du har hatt en fin helg, selv om du har jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3376 Del Skrevet 24. juni 2007 Takk for det Hei vennen Har svart den ang den sausen i dagboka mi Dumme tanta.. Jeg VET at dere får det til tilslutt Det kan ikke være meningen at et så snillt og koselig menneske som deg ikke skal kunne få det hun ønsker seg mest av alt. Det stemmer bare ikke! Så jeg vet dere får det til Håper du får en fin dag i dag! Nå skal jeg se litt på tv og nerde litt foran dataen og prøve å skjønne noe av den nye mobilen min.. har en N73, og den er ikke så lik den andre jeg hadde, for å si det sånn. hehe. Har og N73 . Tusen takk for saustips, skal inn å lese. Håper og vi får det til tilslutt Håper du har fått sovet godt til tross for menssmertene Blir spennende med resultatene fra Purvis nå da, og om han helipraktikeren også kan hjelpe dere. Ha en fiiin søndag vennen Blir spennende tider fremover.. Nesten litt utålmodig jeg .. Håper formen er bedre i dag! Ikke bedre .. Æsj den dumme mensen altså Men tror du smertene kan ha noen sammenheng med DQ? Jeg fikk også enorme smerter denne gangen... Håper du har hatt en fin helg, selv om du har jobbet Jeg lurer og litt på det. Det verste jeg har vært med på rett og slett.. store til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3377 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei hei. Jeg er rett og slett dritdårli.. Har aldri blødd så mye før, og i natt har jeg blødd gjennom absolutt alt. Så nesten ut som et mord hadde skjedd.. Tusen takk for gode ord. Vi håper snart noe skjer, og at det er en mening med at mensen skulle være så veldig denne gangen. Nå skal vi ut en tur. Lufte oss så jeg kan bli klar til nattevakt (som jeg sikkert burde sykemeldt meg fra). Tar dagbokrunden senere eller i morgen. Ha en flott søndag alle. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. juni 2007 #3378 Del Skrevet 24. juni 2007 HAr aldri blødd mye jeg, så jeg aner heldigvis ikke hvordan du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. juni 2007 #3379 Del Skrevet 24. juni 2007 til Liljen-vennen. Ikke noe moro med sånne heftige mensenbesøk nei. Jeg hadde ikke så kraftig bløding denne gangen, men hadde veldige smerter dag 1 og murringer hele perioden. Vi får se an utviklingen på dette her, men jeg føler at for meg er det faktum at jeg får EL viktigere enn at jeg holder på å dø av mensensmerter... Jeg ser på det som en forberedelse til en fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 24. juni 2007 #3380 Del Skrevet 24. juni 2007 Huff, ikke noe særlig når det blir så vondt. Håper det går fort over, og at formen stiger kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå